imhd.sk
Spišská Nová Ves
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Slovensko a svet
Nájdi linku, zastávku, vozidlo, text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
Užitočné informácie
Tarifa
Prepravný poriadok
Kontakt na dopravcu
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
Najbližšia zastávka
Jasná obloha
3 °C
sk
English
Spišská Nová Ves
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Slovensko a svet
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2024
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
Cestovné
lístky
Menu
Galérie
›
Slovensko a svet
›
Európa
›
Spojené kráľovstvo Veľkej Británie a Severného Írska
›
London (Londýn)
›
Rôzne dopravné fotografie
›
Múzeá
› London Transport Museum (LT Museum)
Súprava rušňa a vozňa prvého londýnskeho elektrického metra z roku 1890
Doteraz používaná schéma liniek londýnskeho metra bola po prvý raz vytlačená v roku 1933
Pôvodný návrh súčasnej schémy liniek londýnskeho metra z roku 1931
Schéma liniek metra z roku 1926, s elimináciou časti geografických detailov
Pôvodný vzhľad známeho loga londýnskeho metra
Londýnske metro počas 2. svetovej vojny: Výzva mužom, aby prenechali miesta na stanici ženám, deťom a nemohúcim
Počas 2. svetovej vojny slúžili stanice metra aj ako úkryt pred bombardovaním
História, súčasnosť a budúcnosť(?) kontroly cestovných lístkov v metre
Simulátor metra
Vozne metra vyrobené v roku 1938 firmou Metropolitan Cammell (Metro-Cammell) slúžili v niektorých prípadoch až do roku 1988
Historické zastávkové označníky a navigačné tabule
AEC Routemaster z roku 1963 a AEC Regent III RT Park Royal z roku 1954
Autobus Leyland X2 z roku 1908
Autobus typu B 2737 z roku 1914
Rozbalené prevíjacie transparenty s linkami a cieľmi
Jedna z prvých elektrických lokomotív pre londýnske metro vyrobená firmou Mather and Platt
Elektrický vozeň Metropolitnej železnice z roku 1922
Historické vianočné plagáty londýnskeho metra poukazujú na dlhú históriu marketingu londýnskej MHD
Vozeň podzemnej Metropolitnej železnice z roku 1900 s oddielmi, do ktorých sa nastupovalo priamo z nástupíšť
Vozeň podzemnej Metropolitnej železnice z roku 1900 s oddielmi, do ktorých sa nastupovalo priamo z nástupíšť
Interiér poschodového vozňa konky
Poschodový vozeň konky
Poschodový vozeň konky
Poschodový omnibus
Omnibus s určenou trasou
Interiér omnibusu
Vianočný stromček s motívmi londýnskej MHD
Preliezka v tvare Nového Routemastera
AEC Regent III RT Park Royal z roku 1954 a Leyland X2 z roku 1908
AEC Routemaster z roku 1963
Schody autobusu AEC Routemaster z roku 1963
Interiér autobusu AEC Routemaster z roku 1963
Interiér autobusu AEC Routemaster z roku 1963
Schody autobusu AEC Regent III RT Park Royal z roku 1954
Interiér autobusu AEC Regent III RT Park Royal z roku 1954
Interiér autobusu AEC Regent III RT Park Royal z roku 1954
Autobus Leyland X2 z roku 1908 je jedným z prvých motorových poschodových autobusov
Model dvojpodlažnej električky
Pracovisko vodiča metra vo vozni z roku 1938
Interiér vozňa metra z roku 1938
Interiér vozňa metra z roku 1938
Pracovisko vodiča metra vo vozni z roku 1938
Pracovisko vodiča metra vo vozni z roku 1938
Do prvých vozňov prvého elektrického metra sa nastupovalo cez plošiny na koncoch vozňov
Jeden z prvých vozňov prvého elektrického metra na svete z roku 1890
Prvé vozne prvého elektrického metra na svete pojali 72 cestujúcich
Jeden z vozňov prvého elektrického metra na svete
Model konky s dvojpodlažným vozňom
Pracovisko vodiča jednej z prvých elektrických lokomotív londýnskeho metra
Pracovisko vodiča jednej z prvých elektrických lokomotív londýnskeho metra
Pracovisko vodiča jednej z prvých elektrických lokomotív londýnskeho metra
Kontrolér firmy Westinghouse v električke #102
Električka z roku 1910 vyrobená firmou United Electric Car Co
Autobus typu B 2737 z roku 1914
Pracovisko vodiča trolejbusu Leyland K2 z roku 1939
Umelý vodič s bambusovou tyčou, ktorá slúžila na manipuláciu so zberačmi
Interiér trolejbusu Leyland K2 z roku 1939
Interiér trolejbusu Leyland K2 z roku 1939
Trolejbus Leyland K2 z roku 1939, ktorý v Londýne premával až do roku 1961
Interiér električky z roku 1910 vyrobenej firmou United Electric Car Co
Schody električky z roku 1910 vyrobenej firmou United Electric Car Co
Interiér električky z roku 1910 vyrobenej firmou United Electric Car Co
Autobus Leyland X2 z roku 1908 v spoločnosti poschodového autobusu AEC Regent III RT Park Royal z roku 1954
V 80. rokoch 20. storočia sa nedarilo predať všetky reklamné plochy v metre a z toho dôvodu boli poskytnuté umelcom
Plagát s reklamou na 400 električiek za hodinu na nábreží
Plagát s reklamou na metro
Čelo autobusu Wright Eclipse Gemini z roku 2005 slúži v múzeu pre deti
Vozeň metra z roku 1938
Dizajn manuál Transport for London je dodržaný aj v detskom kútiku
Detský kútik s časťou autobusu Optare
Detský kútik sa hrá na metro
Pohľad zhora na trolejbus Leyland typu K2, ktorého bolo vyrobeného viac ako 150 kusov
Autobus typu B 2737 z roku 1914
Elektrické vozne metra z rokov 1922 (vľavo) a 1923 (vpravo)
Interiér vozňa typu Q23 s americkou strechou
Interiér vozňa typu Q23 s americkou strechou
Vozeň typu Q23 z roku 1923, ktorý jazdil na District line
Parný rušeň podzemnej Metropolitnej železnice z roku 1866 sa používal 80 rokov
Parný rušeň podzemnej Metropolitnej železnice z roku 1866
Interiér vozňa Metropolitnej železnice z roku 1900
Interiér vozňa Metropolitnej železnice z roku 1900
AEC Routemaster a AEC Regent III RT Park Royal
Pohľad na expozíciu múzea dopravy
Model podzemnej železnice
Model výstavby podzemnej železnice s pomocou parných strojov
Pohľad zhora na električku #102 a trolejbus typu K2
Model poschodového autobusu bez pneumatík
Súprava parného rušňa a poschodového vlečného vozňa
Model poschodového omnibusu
Poschodový omnibus
Model poschodového vlečného vozňa
Vzorky koľajníc, ktoré boli použité pre prvé konské tramvaje
Model vozňa konky
Model drožky
Model omnibusu so stanovenou trasou
Taliga ťahaná človekom (model)
Model omnibusu
Model fiakra
Model taligy ťahanej človekom
Jeden z historických spôsobov osobnej dopravy bez kolies a bez animálneho pohonu z obdobia 1780 - 1800
Začiatok
Predchádzajúce
Nasledujúce
Koniec
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Návod pre pokročilé vyhľadávanie
nájdete tu
.
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie