imhd.sk
Spišská Nová Ves
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Slovensko a svet
Nájdi linku, zastávku, vozidlo, text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
Užitočné informácie
Prepravný poriadok
Kontakt na dopravcu
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
Najbližšia zastávka
Zamračené
-3 °C
sk
English
Spišská Nová Ves
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Slovensko a svet
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2024
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
Cestovné
lístky
Menu
Galérie
›
Slovensko a svet
›
Vozidlá
›
Električky
›
Bombardier Transportation
›
Bombardier / Alstom Flexity
›
Bombardier Flexity Outlook
› Bombardier Flexity Outlook C (Cityrunner)
Rozdiel medzi dvoma generáciami bruselských električiek Cityrunner
Prvá podzemná električková stanica postavená v 1950. rokoch prejde v rámci výstavby linky metra 3 rekonštrukciou, pri ktorej bude zrušená trať električkovej linky 3 (kolmo na trať na fotografii), keďže tú nahradí metro
Druhá generácia električiek Flexity Outlook Cityrunner bola objednaná v roku 2020 a vyrobená vo Viedni
Druhá generácia bruselských električiek Flexity Outlook Cityrunner bola rovnako ako prvá séria navrhnutá dizajnérom Axelom Enthovenom
#333, linka 6, Klostergasse, zastávka Bergisel
Bombardier Fleixty Outlook C #319 v centre Innsbrucku
Bombardier Flexity Outlook C #305 smeruje na konečnú Amras
#305, linka 3, Amraser Straße, zastávka Pradler Friedhof
Bombardier Flexity Outlook C pred Atómiom
Bombardier Flexity Outlook C #3011
#17 na konečnej CEP
#10 na najvzdialenejšej časti linky 4 na moste ponad diaľnicu
Konečná električiek v dvoch úrovniach
Interiér električky Flexity Outlook
Zastávky električiek sú pomerne úzke
Novodobé električky v Palmerme majú rozchod 1435 mm
Konečná Piazza Amerina/San Paolo
Konečná električkových liniek 2, 3, 4 Notarbartolo
Palermo pripravuje ďalšie tri nové električkové trate, ktoré by mali okrem iného spojiť električkovú linku 1 so zvyškom siete
Interiér električky Cityrunner
Miestni kritizujú štyri nové električkové trate za to, že sa úplne vyhýbajú centru mesta vedú skôr cez horšie štvrte
Most cez rieku Oreto patrí medzi najväčšie stavebné diela na nových električkových tratiach
Konečná električiek pri nákupnom centre v časti Roccella
Novodobú električkovú dopravu spustenú v rokoch 2014 a 2015 tvoria štyri linky na dvoch vzájomne neprepojených sieťach tratí
Konečná električiek pri centrálnej stanici
Flexity Outlook C na konečnej vo Fulpmes
#351, linka STB, Brenner Straße, Sonnenburgerhof
Regionálna električková trať na strmom úbočí
#354, linka STB, Brenner Straße, Sonnenburgerhof
#032, linka 2, Landstraße
#029, linka 1, Ferihumerstr.
Výjazd z električkového tunela pri hlavnej stanici
#655, linka 1, Erzherzog-Johann-Brücke
Stretnutie liniek v uzle Jakominiplatz pred vykonaním posledného spoja do jednotlivých smerov
Električková linka 13 premáva len vo večerných hodinách
Mimoriadna konečná liniek 1 a 7 s nástupišťom so stromami
#655, Remise Alte Poststraße
Dočasná konečná liniek 1 a 7 počas prác na ich tratiach
#666, linka 3, Andritzer Hauptplatz, zastávka Andritz
Konečná linky 3 s možnosťou prestúpiť na nadväzný autobus
V lete 2021 bola linka 1 na oboch stranách trasy skrátená pre rekonštrukciu tratí
Informácia o potrebe prestúpiť na náhradnú dopravu na konečnej zastávke električky
Cityrunner na výcvikovej jazde
#1207, 1587, linka 9, 10B, Aleja Ofiar Terroryzmu 11 Września, Olechów
Cityrunner na konečnej Olechów
#1203, linka 9, Dr. Stefana Kopcińskiego
#883, linka 17, Rue du Marché, Molard
Koniec električkovej trate v blízkosti hraničného priechodu do Francúzska
#866, linka 14, Place de Montbrillant
#660, Sackstraße
#665, linka 3, Andritzer Hauptplatz
#022, linka 1, Landstraße
#026, linka 2, Schmidtorstraße
Bombardier Flexity Outlook C #026 vchádza do opravovaného úseku
#071, linka 4, Hauptplatz
#069 na Hauptplatze
#069 prechádza cez opravovaný úsek cesty
Bombardier Flexity Outlook C #033 v centre Linzu
#087, linka 2, Orionstraße, zastávka Solar City Ost
#306, 324, linka 2, Josef-Kerschbaumer-Straße
#652, linka 1, Mariatrost
Aj v Bruseli je dispečerské riadenie pri prestupe z električky na náhradný autobus nevyhnutné
Električka prechádza po trávniku, ktorý sa po skončení horúčav zazelená
Vozovňa Ixelles umiestnená uprostred obytnej štvrte
Podzemná konečná novej električkovej linky 9 v prestupnej stanici metra, električiek a autobusov
Odpočítavanie času do odchodu (dvojjazyčné) uľahčuje cestujúcim výber električky, do ktorej na konečnej nastúpia
Podzemná konečná novej električkovej linky 9 v prestupnej stanici metra, električiek a autobusov
Električka prechádza popri odstavných koľajách pri nemocnici
Ostrovná zastávka linky 9 pri nemocnici
Dočasná konečná novej električkovej linky 9
#3144, linka 19, Secrétinlaan
#3139, linka 19, Secrétinlaan
#4007, linka 7, De Wand
#4012, linka 7, Avenue des Croix du Feu
Na bruselské pomery nezvyčajne plné obratisko električiek počas výluky
Obratisko Esplanade pre jednosmerné električky aj obojsmerné vozidlá
Konečná pre viac liniek počas výluky
Vozidlo zobrazuje správnu výlukovú trasu linky 7, ale s bežným nevýlukovým cieľom
#4011, linka 7, Docks Bruxsel
#3114, linka 55, Place Eugène Verboekhoven
Zastávka nad železničnou traťou
Retro električka k 150. výročiu tramvají v Bruseli
Dva predchádzajúce nátery bruselských električiek
Retro električka pri príležitosti 150. výročia električiek (tramvají) v Bruseli
Kombinovaná ľavostranná zastávka pre električky a pravostranná pre autobusy s veľkou medzeru medzi nástupišťom a vozidlom
#3068, linka 92, Chaussée de Haecht
V popredí predchádzajúci náter bruselských električiek, ktorý bol nahradený art-nouveau strieborno-hnedou kombináciou, ktorá do Bruselu prišla s týmto typom električiek (Bombardier Flexity Outlook C)
Retro električka s rôznymi farebnými kombináciami používanými počas 150-ročnej histórie bruselských električiek (tramvají)
#3026, linka 8, Roodebeek, Paul Hymanslaan
#4226, linka 4, Pont de Fusta
Električka Bombardier Flexity Outlook C v strede širokej ulice lemovanej parkujúcimi autami a pomarančovníkmi
Bombardier Flexity Outlook C s reklamou
Bombardier Flexity Outlook C v prístavnej štvrti
Bombardier Flexity Outlook C
Električky Bombardier Flexity Outlook C
Bombardier Flexity Outlook C vychádza z podjazdu
Posilový spoj linky 4 k výstavisku
Zastávka Vicent Andrés Estellés
#4224 na konečnej Fira de València
#017 na konečnej zastávke Schloss Traun
Začiatok
Predchádzajúce
Nasledujúce
Koniec
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Návod pre pokročilé vyhľadávanie
nájdete tu
.
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie