imhd.sk
Skalica
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Slovensko a svet
Nájdi linku, zastávku, vozidlo, text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
Užitočné informácie
Preprava zvierat
Kontakty na dopravcu
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
Najbližšia zastávka
Jasná obloha
2 °C
sk
English
Skalica
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Slovensko a svet
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2024
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
Cestovné
lístky
Menu
Galérie
›
Slovensko a svet
›
Európa
›
Švajčiarsko
›
Regionálne dráhy a doprava
› Limmattalbahn (LTB)
Limmattalbahn má obe konečné pri železničných staniciach a obsluhuje ďalšiu stanicu uprostred trasy
Typizovaný zastávkový prístrešok Limmattalbahnu
Konečná Limmattalbahnu na okraji Zürichu
Pohľad cez 45 m dlhú električku Tramlink
Vnútorný informačný displej s zürišským dizajnom
Napriek tomu, že prevádzkovateľom nových električiek sa stala spoločnosť AVA, ktorá na metrovom rozchode prevádzkuje 2,65 m široké vozidlá tram-trainu na železnici Bremgarten - Dietikon, nové električky pre Limmattalbahn boli zakúpené so šírkou 2,40 m, keďže majú spoločné úseky so zürišskými električkami
Vtipné upozornenie na pravidlá pri cestovaní
Vtipné upozornenie na pravidlá pri cestovaní
Interiér električky Tramlink
Priestor pre cestujúcich na vozíku a komunikátor s vodičom
Interiér električky Tramlink
Výsuvné schodíky električky Tramlink
45 metrov dlhá a 2400 mm široká električka Tramlink na novej 13,3 km dlhej trati otvorenej v decembri 2022
Ukončenie novej električkovej trate pri železničnej stanici Killwangen-Spreitenbach
Priestor, kde sa k doterajšej konečnej železnice do Bremgarten pridá zastávka Limmattalbahnu
Stadler Diamant prechádza staveniskom novej električkovej trate
Stadler Diamant ABe 4/8 prechádza úsekom, ktorým povedie nová regionálna električková trať Limmattalbahn a obe železnice ho budú zdieľať
Výstavba Limmattalbahn by mala byť dokončená v lete 2022 a sprevádzkovaná v decembri 2022
Stadler Diamant ABe 4/8 nad výkopom počas výstavby novej regionálnej električkovej trate
Ihlanovitý trakčný stožiar s lištou pre svorky na upevnenie trakčného vedenia
Nová električková trať pred zavesením vrchného trakčného vedenia
Dokončená koľajová trať z Dietikonu smerom do Killwangen-Spreitenbachu ešte bez vrchného trakčného vedenia
Vedenie novej električkovej trate v centre Dietikonu
Okrem informačného centra sú počas výstavby Limmattalbahnu k dispozícii aj informácie na mieste výstavby
Výstavba Limmattalbahn v dĺžke 13,4 km vyjde na 755 mil. CHF (698 mil. €), čo predstavuje 52 mil. €/km
Električková trať konštruovaná ako pevná jazdná dráha
Linka 303 pri budúcej električkovej trati, ktorá ju nahradí
Limmattalbahn bude mať dĺžku 13,4 km a 27 zastávok
Pripravovaná električková trať nahradí väčšinu autobusovej linky 303
Na Limmattalbahn má byť nasadených 8 nových obojsmerných električiek Stadler Tramlink (dĺžka 45 m, šírka 2,4 m, rozchod 1000 mm, napájanie 600 až 1200 V =), preto sú na viacerých miestach budované koľajové spojky
Nová električková trať Limmattalbahn má byť otvorená v decembri 2022
Výstavba novej regionálnej električkovej trate Limmattalbahn, ktorá povedie prevažne urbanizovanými oblasťami
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Návod pre pokročilé vyhľadávanie
nájdete tu
.
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie