imhd.sk
Senica
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Slovensko a svet
Nájdi linku, zastávku, vozidlo, text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
Užitočné informácie
Preprava zvierat
Tarifa
Prepravný poriadok
Kontakt na dopravcu
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
História
Najbližšia zastávka
Zamračené
9 °C
sk
English
Senica
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Slovensko a svet
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2024
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
Cestovné
lístky
Menu
Galérie
›
Update
› Kľukatá "tram-train" trať do švajčiarskej Arosy (16.10.2016)
Nástupná stanica elektrickej železnice z mesta Chur do strediska Arosa - Arosabahn (ChA) - sa nachádza medzi stanicou "veľkej" železnice a terminálom MHD
Nástupná stanica železnice pripomína skôr zastávku električky
Prvú časť trasy (v meste Chur) vlak prekonáva v hlavnom dopravnom priestore ulíc a na niektorých miestach dokonca zdieľa s autami jeden jazdný pruh
Pohľad z okna vozňa "tram-trainu" na ulicu, po ktorej prechádza vlak
V meste Chur sa regionálna železnica Arosabahn správa ako tram-train, pričom na prichádzajúci vlak sú vodiči upozorňovaní dopravnou značkou "pozor, električka"
Depo Arosabahn v meste Chur
Regionálna trať medzi mestami Chur a Arosa je dlhá 25,7 km
Trasa regionálnej železnice vedie cez niekoľko vysokých mostov a 19 tunelov
Pri príležitosti 100. výročia vybudovania trate boli zrekonštruované pôvodné železničné stanice do rozprávkovej podoby
Pôvodná železničná stanica po rekonštrukcii
Trať Chur - Arosa bola vybudovaná v roku 1914 ako elektrifikovaná s napätím 2400 V DC
Monumentálny Langwieser Viadukt na trati do Arosy
Architektúra železničných staníc dotvára celkový dojem z regionálnej trate do Arosy
Koncová stanica Arosa s mimoúrovňovým priechodom k visutej lanovke
Interiér koncovej stanice Arosabahn-u
Pohľad na odstavné koľajisko a depo na konci elektrickej železnice Chur - Arosa
Zrekonštruovaný priestor železničnej stanice Arosa
Stadler Allegra ABe 8/12 na čele vlaku z Arosy
V roku 1997 bolo zmenené napájanie trate z pôvodného 1500 V DC na 11 kV 16,7 Hz AC
Trať Chur - Arosa je viac kľukatá ako priama
Elektrická železnica v meste Chur zdieľa priestor s cestnou dopravou
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Návod pre pokročilé vyhľadávanie
nájdete tu
.
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie