imhd.sk
Senica
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Slovensko a svet
Nájdi linku, zastávku, vozidlo, text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
Užitočné informácie
Preprava zvierat
Tarifa
Prepravný poriadok
Kontakt na dopravcu
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
História
Najbližšia zastávka
Slabý dážď
4 °C
sk
English
Senica
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Slovensko a svet
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2024
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
Cestovné
lístky
Menu
Galérie
›
Slovensko a svet
›
Vozidlá
›
Električky
›
Stadler
› ABB / Adtranz / Bombardier / Stadler Variobahn / Variotram
Zastávka električiek pred centrálnou železničnou stanicou
Prístupy do dvorov sú riešené ťažko badateľnými priecestiami, kde je inak orientovaná dlažba a obrubníky na okrajoch trate sú znížené
Uličný priestor bol modernizovaný pozdĺž celej 15-km dlhej trate
V týchto miestach sa pred výstavbou električkovej trate nachádzala 4-pruhová cesta a parkovisko, z cesty zostali 2 pruhy a namiesto parkoviska je tu vydláždený priestor
Trať je oddelená približne 9 cm vysokými obrubníkmi
#15, linka L, Østre Stationsvej, Odense Banegård
Je až neuveriteľné, že v týchto miestach pôvodne viedla 6-pruhová cesta a za ňou sa nachádzalo veľké parkovisko
Zastávkam dominujú vysoké kríže, ktoré slúžia aj na osvetlenie
K električkám navádza stĺp s veľkým písmenom O
Ani novým električkám sa nevyhýba problém vykladania nôh na sedadlá
Konečná električiek Hjallese Station
Moderné električky v Odense boli prvýkrát oficiálne navrhnuté v roku 2008, prvá etapa bola otvorená v roku 2022 v dĺžke 14,5 km
Električka bola privedená do tesnej blízkosti železničného nástupišťa
Električky majú v Odense dĺžku 29 metrov, rozchod 1435 mm a napájanie 750 V
Električky už v Odense premávali, a to v rokoch 1911 - 1952, nová električka je prezentovaná ako ľahká železnica
V podjazde v univerzitnom campuse je umiestnený pomerne neprehľadný priechod pre chodcov riadený svetelnou signalizáciou a rýchlosť električiek je tu znížená na 15 km/h
Teleso trate je od ostatnej zelene oddelené obrubníkom
Jednou z dopravne upokojených zón, ktorými električka prehchádza, je univerzitný kampus
Pracovisko vodiča električky Variobahn
Celkovo bolo pre 1. etapu električkovej dopravy v Odense zakúpených 16 električiek Variobahn
Kabína vodiča v električke Variobahn
Dvojkoľajná úvraťová konečná Tarup Center
Vozidlám dominuje svetlobéžová a červená farba
Nástupištia sú vysoké okolo 29 cm a medzera medzi električkami a nástupišťami je minimálna
Moderná električková doprava v Odense funguje od mája 2022
110-kilometrová sieť tram-trainu
Obsluhu linky L2 zabezpečuje 14 električiek Variobahn dĺžky 32 m
Tram-train na hlavnej železničnej stanici, kde časť spojov končí a začína
Vzhľadom na rozdielnu dĺžku liniek boli zvolené dva druhy vozidiel - na kratšej linke L2 sú nasadené Variobahny s maximálnou rýchlosťou 80 km/h
V poradí tretí druh mestskej tramvaje v Aarhuse
Stadler Variobahn #123
#415, linka C11, Straße der Nationen
#115, linka 306, Bochum Hbf
Posledný Variobahn z 2. bochumskej série z roku 2015
Prvý bochumský Variobahn z roku 2008
#105, linka 308, Bochum Hbf
Variobahn z 3. série dodanej do mesta Bochum
Variobahn v električkovom obratisku vybavenom sociálnym zariadením pre vodičov s maľbou električky
Konečná Hechtsheim, Bürgerhaus
#229, linka 53, Münsterplatz
Časti Mainzelbahn vedú cez polia a lúky
Zastávka električiek je pod železničnými koľajami, železničná zastávka je však o niečo ďalej
Mainzelbahn je pomerne dynamická - je na nej viacero úsekov s prudkými stúpaniami a klesaniami, mostami a dlhými oblúkmi
Záverečný úsek Mainzelbahn
#229, linka 53, Lerchenberg, Hindemithstraße
Interiér jednej zo šiestich 2,5 metra širokých električiek Variobahn slúžiacich medzi Mannheimom a Heidelbergom
Variobahn z roku 1996 pri depe v Edingene
Mannheim a Heidelberg spája po dvoch rôznych regionálnych tratiach okružná električková linka 5
Stadler Variobahn #221
#15, 16, linka L, Torvegade
Električka prechádza stredom novej nemocnice
Električka vchádza do podzemnej zastávky pri hlavnej stanici
#240, linka 7, Hauptbahnhof
#241, linka 7, Südtiroler Platz
#220, Erzherzog-Johann-Brücke
Stretnutie liniek v uzle Jakominiplatz pred vykonaním posledného spoja do jednotlivých smerov
#216, linka 5, Puntigam
Interiér električky Variobahn
Prestupný uzol Jakominiplatz
#235, linka 5, Jakominiplatz
Rúšková električka
Variobahn s rúškom
#225, Remise Alte Poststraße
Električky SGP Mannheim a Variobahn odpočívajúce vo vozovni
Konečná zastávka električiek v nemocničnej štvrti
#211, linka 5, Schwarzer Weg, zastávka Puntigam Bahnhof
Stadler Variobahn v centre Grazu
Schéma električkových liniek v električke Stadler Variobahn
Stadler Variobahn #231
#2556, linka Tramlink, Beckenham Junction branch, Beckenham Road
Bombardier CR4000 a Stadler Variobahn boli v roku 2018 jedinými dvomi typmi električiek prevádzkovaných v Londýne v celkovom počte 35 ks (1 električka CR4000 vyradená po nehode)
Konečná električiek na železničnej stanici Elmers End s pohodlným prestupom
Konečná električiek na železničnej stanici Elmers End
Prvá z električiek Variobahn, ktoré začali jazdiť v roku 2012
Interiér električky Stadler Variobahn
Interiér električky Stadler Variobahn
Konečná električiek vo Wimbledone
#2564, linka Trams, Wimbledon
#2561, Croydon, George Street
#2563, East Croydon
Interiér električky Stadler Variobahn
Interiér električky Stadler Variobahn
#2557, Arena
#2560, Croydon, Station Road
#2563, Croydon, Tamworth Road
Vo flotile londýnskeho Tramlinku je aj 12 električiek Stadler Variobahn
#2314, linka 20, Dachauer Str.
#2318, linka 20, Stiglmaierplatz
Električka prechádza cez koľajový trojuholník čiastočne odrezaný od siete
Variobahn pod Maximilianeom
Električky Stadler Variobahn dostali v Mníchove označenie typu S (15. generácia električiek)
Cityrunner #664 s poruchou vozidla
Stadler Variobahn #244 pred zastávkou Steyrergasse
#238 a #501 na zastávke Jakominiplatz
Električka Stadler Variobahn #245
Električka Stadler Variobahn #238
Stadler Variobahn #211 v centre Grazu
Električka Stadler Variobahn #241 s reklamným polepom
Stadler Variobahn #202 s Mariánskym stĺpom
#245 pod vianočnou výzdobou
Začiatok
Predchádzajúce
Nasledujúce
Koniec
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Návod pre pokročilé vyhľadávanie
nájdete tu
.
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie