imhd.sk
Senica
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Slovensko a svet
Nájdi linku, zastávku, vozidlo, text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
Užitočné informácie
Preprava zvierat
Tarifa
Prepravný poriadok
Kontakt na dopravcu
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
História
Najbližšia zastávka
Zamračené
8 °C
sk
English
Senica
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Slovensko a svet
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2024
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
Cestovné
lístky
Menu
Galérie
›
Slovensko a svet
›
Európa
›
Holandsko
› Utrecht
Interiér regionálnej jednotky CAF Sprinter New Generation
Slovenský ležadlový vozeň zavítal do Utrechtu
#01-BPV-3, 4820, linka 3, CS Centrumzijde
Výluky v sieti železníc a najbližšie odchody
Elektrobusy pod nabíjačkami
#14-BRN-9, 4307, linka 2, CS Centrumzijde
#14-BRN-9, 4307, linka 2, CS Centrumzijde
Upozornenie na povinnosť check-in a check-out na nástupišti a nie v električke
Linka 28 s 25-metrovými autobusmi cez víkendy nahrádza električky do univerzitného mestečka
Citaro na prepojovacej trati medzi dvoma časťami električkovej siete
#1888, 47-BJK-5, linka 50, Mineurslaan
Konečná zastávka električiek pred centrálnou stanicou
Aj menšie stanice môžu mať široké nástupištia
Vzdušný priestor pod koľajami a ostrovným nástupišťom
Parkovisko K+R pred železničnou stanicou, vľavo miesta pre zdravotne postihnutých
120-miliónový projekt nahradil pôvodnú stanicu novou s ostrovným nástupišťom, zrušené bolo železničné priecestie a križovanie trate bolo umiestnené pod povrch
Navigácia pre nevidiacich bez vodiacich čiar na vozovke terminálu
Navigácia pre nevidiacich bez vodiacich čiar na vozovke terminálu
Súčasťou autobusového terminálu je aj zeleň
Mnohé holandské autobusové terminály majú zníženú vozovku v mieste nástupíšť, čím sa dosahuje prístup cestujúcich na nástupištia bez prekonávania výškových rozdielov
Nový autobusový terminál zatiaľ bez elektronických tabúľ nad nástupišťami
Nový autobusový terminál bol vybudovaný ako súčasť veľkej úpravy železničnej stanice
Sociálne zariadenie pre vodičov v rámci autobusového terminálu
Autobusový terminál z roku 2020
Plnofarebný zastávkový displej s vysokým rozlíšením s označníkom upevneným o rovnaký stĺp
Napriek tomu, že električkové trate v Utrechte sú fyzicky prepojené, linky prepojené neboli a medzi dvoma časťami siete bolo potrebné absolvovať pomerne dlhý peší presun cez centrálnu stanicu
Autobusové depo s 36 miestami na nabíjanie elektrobusov
Veľkokapacitné dieselové autobusy v depe pod stožiarmi na budúce upevnenie nabíjacích bodov
Dieselové autobusy v depe
Autobusová vozovňa s prípravou na umiestnenie nabíjacích miest pre elektrobusy
Električka na konci 18-kilometrov dlhej trate v meste IJsselstein
V Holandsku sa vo verejnej doprave využívajú výlučne čipové karty a elektronické cestovné lístky, pričom v prípade utrechtských električiek je potrebné vykonať check-in a check-out na zastávke
Konečná električiek s technickým zázemím v meste IJsselstein
Hoci v Holandsku platí rovnaké nariadenie GDPR ako na Slovensku, jeho výklad je zjavne iný a piktogram pre cestujúcich nie je doplnený o ďalšie texty
Najbližšie zastávky na trase vrátane trojitého zobrazenia konečnej zastávky
Najbližšie zastávky na trase vrátane trojitého zobrazenia konečnej zastávky
Výlukový oznam v električke prekrýva ostatné informácie
Informačný systém v novej električke zobrazuje najbližšie odchody z nasledujúcej zastávky, a to aj opačným smerom
Vymeniteľná srdcovka výhybky
Električka stojí na dočasnom nástupišti, ktoré slúžilo jeden rok
Komunikácia určená len pre autobusy s nástrahou pre vodičov osobných áut
Pohľad na pôvodné vysoké nástupište, ktoré po prechode na prevádzku nízkopodlažných električiek dostalo zábradlie a prestalo byť využívané
Pohľad z pôvodného vysokého nástupišťa
Autobusový terminál pri trati rýchlej električky
Autobusový terminál pri trati rýchlej električky
Po prestavbe utrechtskej rýchlej električky z vysokých nástupíšť na nízke zostali v celej sieti dve provizórne nástupištia, ktoré nahradili neďaleké vysoké nástupištia
Provizórne električkové nástupište slúžiace približne rok
Propagácia úpravy električkovej trate v meste Nieuwegein, ktorá si vyžiada 4-mesačnú výluku
Interiér električky CAF Urbos 100
Interiér električky CAF Urbos 100
Utrechtské vozidlá CAF Urbos 100 sú 2,65 metra široké a jazdia rýchlosťou najviac 70 km/h na tratiach charakteru rýchlodrážnej električky
Konečná električiek Nieuwegein-Zuid so sociálnym zariadením pre vodičov
Zrekonštruované nástupište električiek pred centrálnou stanicou
Utrecht bol prvým mestom, ktoré začalo prevádzkovať 25-metrové autobusy Van Hool AGG300
COVID-opatrenia na nástupišti električiek
Elektrobusy v jednom z terminálov MHD pri centrálnej stanici
#16-BRN-9, 4308, linka 2, CS Centrumzijde
Zhruba 10-minútové nabíjanie elektrobusu pred centrálnou stanicou
25-metrové autobusy boli na začiatku roka 2022 nasadené na linku 28, ktorá dopĺňa prevádzku električiek k univerzite
Zastávkový označník na jednej z najvyťaženejších zastávok v meste
Plnofarebný zastávkový displej s vysokým rozlíšením
Do Utrechtu boli dodané električky CAF Urbos 100 v dvoch dĺžkových varantoch - 33-metrové a 41-metrové
Električky CAF Urbos 100 čakajú na sprevádzkovanie novej trate v decembri 2019
Električky CAF Urbos 100 čakajú odstavené vedľa parkoviska P+R
Zatiaľ čo električková trať čaká na sprevádzkovanie, na zastávkach sa začína objavovať burina
Vyhradená komunikácia pre električky a autobusy
Električková trať vedie čiastočne spolu s autobusmi a čiastočne po samostatnom telese
Ešte nesprevádzkovaná električková trať so zastávkou, cez ktorú premávajú autobusy
#18-BDH-1, 4116, linka 8, Janskerkhof
VDL Citea LLE-120/255
#4494, BV-FD-12, Janskerkhof
#4444, BV-DF-78, linka 77, Janskerkhof
Utrecht používa farby na označovanie najbližšej časti, do ktorej linka premáva
Utrecht používa farby na označovanie najbližšej časti, do ktorej linka premáva
#24-BDH-4, 4134, linka 28, Janskerkhof
Informácie na zastávke
Mercedes-Benz Sprinter City 35 v pešej zóne
Mercedes-Benz Sprinter City 35 v pešej zóne
#29-BDG-7, 4036, linka 6, Vredenburg
Mercedes-Benz Sprinter City 65
Mapka centrálnej stanice a farebné označenie častí mesta, ktoré je používané aj v označovaní liniek
#1053, 98-BHV-8, Utrecht, CS Jaarbeurszijde
#4463, BV-DL-84, linka 37, Utrecht, CS Jaarbeurszijde
#4423, BV-BV-94, linka 77, Utrecht, CS Jaarbeurszijde
#58-BLP-3, 6606, linka 90, Utrecht, CS Jaarbeurszijde
Slovenský autobus Iveco First / Rošero-P v Utrechte
Priestor okolo centrálnej stanice v Utrechte sa mení desaťročia, v rámci neho vzniklo v tesnej blízkosti stanice aj nákupné centrum
#17-BJT-5, 4606, linka 1, Utrecht, CS Jaarbeurszijde
#17-BJT-5, 4606, linka 1, Utrecht, CS Jaarbeurszijde
#1639, 95-BJP-9, linka 195, Utrecht, CS Jaarbeurszijde
Citaro a Scania / Higer A30 na spoločnej stanici autobusov, vlakov, rýchlych električiek a v budúcnosti aj električiek
Citaro vedľa sociálneho zariadenia pre vodičov s improvizovaným zastrešením fajčiarskeho kútika
Elektrobus Ebusco 2.1
#18-BDG-7, 4004, 4027, 48-BDG-5, linka 5, 7, Utrecht, CS Jaarbeurszijde
Súprava SIG / Holec #5020+5024 na konečnej zastávke pri centrálnej stanici
Súprava SIG / Holec #5020+5024
"Rýchla električka" (Sneltram) SIG / Holec Súprava SIG / Holec #5020+5024 po modernizácii
#4057, 55-BDG-7, linka 7, Graadt van Roggenweg
#4015, 76-BDG-5, linka 4, Jaarbeursplein
#7308, 76-BFK-7, Jaarbeursplein
Začiatok
Predchádzajúce
Nasledujúce
Koniec
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Návod pre pokročilé vyhľadávanie
nájdete tu
.
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie