pocuvaj ma moj drahy, ja som si tam pred touto vallovinou odjazdil svoje a vzdy sme sa tam zmestili aj s cabajkou, tambusom, karosou a na konci aj so sorkou tak my nevypravaj...trdlo si tak mozno ty
1. BUS pruh tam práve že má čo robiť. Splnil by to, čím sa mesto oháňa (znížil počet pruhov pre autá) a zároveň by mesto vyslalo signál, že cestuj MHD, nebudeš v zápche. Takto si v zápche, MHD je spomalená v exponovaných časoch o 5:45 minút (to je to, čo mesto oficiálne priznáva). Prečo máš ísť MHD, keď to trvá dlhšie ako predtým?
2. Cyklodoprava sa dala riešiť úplne pohodlne. V úseku od Mosta SNP po Propeler, či ako sa to volá teraz sa to mohlo rozšíriť, od Propeleru po múzeum jen tam priestoru dosť, kam to osadiť. Potom to mohlo pokračovať po ceste Fajnorovo nábrežie a spraviť z toho bicyklovú cestu (na to sa predsa snáď spravila tá právna úprava).
1. pokial ti vadia auta v meste, potrebujes za nu ponuknut pouzitelnu nahradu... a nie, to nie je autobus uviaznuty v zacpe a ani redukcia dopravnych vykonov v podani tohto mesta ci uz z dovodu toho ci onoho (nehovoriac o tom ze autobus uviaznuty = dlhsy obehovy cas = vacsia potreba vozidiel, vodicov aj phm)
spravit ten pruh v ramci trate by som za riesenie povazoval, predpokladam vsak ze to uz asi tak jednoduche ako len vykydnut trocha farby a obrubnikov na cestu nebude, inac by to snad uz niekoho asi napadlo....
2. tak ich nazenies k smradiacim vozidlam ktore kvoli tomu este spomalis aby tam smardili viac.... pri tomto si vzdy spomeniem na jednu starsiu odbornu pani lekarku, ktora sa vyjadrila tak, ze by kazdeho co sa tadial poberie na bicykli hnala palicou, ze to ani netusia na ake respiracne problemy si zarabaju fyzickou namahou v takom prostredi.....
1. Bus pruh tam nemá čo hľadať, jedine ak v električkovom páse.
2. Cyklodopravu v tomto úseku je potrebné riešiť a nie tak, že pošleme cyklistov k chodcom na úzky chodník na promenenáde.