imhd.sk
Ružomberok
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Slovensko a svet
Nájdi linku, zastávku, vozidlo, text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
Užitočné informácie
Preprava zvierat
Prepravný poriadok
Kontakt na dopravcu
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
Najbližšia zastávka
Zamračené
-2 °C
sk
English
Ružomberok
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Slovensko a svet
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2024
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
Cestovné
lístky
Menu
Galérie
›
Update
› Ozubnicová železnica Puchberg am Schneeberg (25.11.2021)
Salamander v spodnej stanici
Výstavba Schneebergbahn do Álp prebehla v rokoch 1895 - 1897
Parný ozubnicový rušeň Krauss z roku 1896 slúži ako pamätník v spodnej stanici
Depo Schneebergbahn z roku 1998
Ozubnicová dieselmotorová jednotka z roku 1999
Ozubnicová jednotka s prídavným nákladným vozňom
Stanica Baumgartner pod najstrmším, ktoré dosahuje 196 ‰
Interiér vozňa z roku 1999
Horná koncová stanica Hochschneeberg
Horná koncová stanica Hochschneeberg
Historický vlak v hornej stanici Hochschneeberg
Historický vlak v hornej stanici Hochschneeberg
Ozubnicový parný rušeň v hornej stanici
Historický vlak v hornej stanici Hochschneeberg
Horná koncová stanica sa nachádza v tesnej blízkosti horského hotela a je najvyššie položenou železničnou stanicou v Rakúsku
Horný úsek trate vedie popri Elisabethkirchlein
Záverečné stúpanie na Hochschneeberg
Salamander pri odstavnej zásobovacej koľaji
Kostolík Kaiserin-Elisabeth-Gedächtniskirche bol postavený 4 roky po sprevádzkovaní ozubnicovej trate
Vybrané vlaky sú obsluhované historickými vozidlami
Horná koncová stanica Hochschneeberg
Abtova ozubnica na 9,8 km dlhej trati s rozchodom 1000 mm
Pohľad do útrob nákladného vozňa
Salamander krátko pred záverečnou
Železničné priecestie na ozubnicovej dráhe
Siemens Desiro v konečnej stanici Puchberg am Schneeberg
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Návod pre pokročilé vyhľadávanie
nájdete tu
.
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie