Reakcia na: Viko #7:
No len to tiez treba pisat v kontexte. Ja s tym zaverom suhlasim, ale D4R7 je presne priklad toho, ako sa robia projekty len pre to, aby sa niekto na tom nabalil a nie, aby to malo skutocny prinos. Jasne, ze im to potom nevyjde. Najma efekt D4 bude minimalny.Daleko vacsi doraz sa mal klast na vybudovanie severneho prepojenia, kedze juzna cast je uz pomerne v pohode vykryta existujucim prietahom, ktory sme kedysi volali obchvat. Uplne na hulvata, keby sme chceli riesit zlepsenie situacie na juhu, vyrazne lacnejsie by bolo dat do poriadku Pristavny most aj s rozsirenim na 3+3 a k tomu rozsirenie celeho prietahu na 3+3. K tomu zachytne parkoviska s napojenim na kvalitnu MHD. To sa mohlo vybudovat za usetrene peniaze.
Teraz vrazame vyse miliardy do odflaknuteho nekvalitneho obchvatu, ktory posluzi pre 10% dopravy.
Naproti tomu papalasi nechcu severnu tangentu, ktora je sice draha, ale jej prinosy by boli dalekosiahle.