imhd.sk
Prešov
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Slovensko a svet
Nájdi linku, zastávku, vozidlo, text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
Užitočné informácie
MHD na stanice
Nočná doprava
Prímestská doprava
Bezbariérová doprava
Školské spoje (od 8.1.2023)
Preprava zvierat
Zastávky na znamenie
Prepravný poriadok
Straty a nálezy
Predčasné odchody
Pochvaly a sťažnosti
Kontakty na dopravcov
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
Rozvoj
História
Zábava
Vystrihovačky
Najbližšia zastávka
Zamračené
-1 °C
sk
English
Prešov
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Slovensko a svet
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2024
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
Cestovné
lístky
Menu
Galérie
›
Bratislava
›
Rôzne dopravné fotografie
› Železnica
Spomienka na staré časy v ŽST Podunajské Biskupice
Minulosť vs. súčasnosť v Podunajských Biskupiciach
Historické vozne M 152 a 011 Košickej detskej železnice a Prievidzského parostrojného spolku na mimoriadnom vlaku z Dunajskej Stredy na Rendez 2024
Historický motorový vlak prechádza novou zastávkou Bratislava-Vrakuňa
Historický motorový vlak smeruje z Dunajskej Stredy na podujatie Rendez 2024
Odstránené koľaje na moste
Odstránené koľajové polia
Prístup na násyp pre stavebné stroje
Rekonštrukcia Marcheggského viaduktu
"Nakúsnutý" železničný viadukt
Výmena koľajníc na rekonštruovanom priecestí pri stanici Nové Košariská
Pracovná železničná súprava pri rekonštrukcii priecestia
Počas rekonštrukcie priecestia premávala v úseku Nové Košariská - Kvetoslavov náhradná autobusová doprava
Rekonštrukcia železničného priecestia pri stanici Nové Košariská
Rekonštrukcia železničného priecestia pri stanici Nové Košariská
Rekonštrukcia koľajového zvršku na Červenom moste
Železničný most ponad chodník medzi Kaťušinou lúkou a Partizánskou lúkou
Vlak ZSSK mimoúrovňovo križuje Vajnorskú ulicu
Stretnutie v Podunajských Biskupiciach
"Pomaranč" cúva za mandarínkou Darinkou
Popradský "papagáj" na výstave
Zelený Anton z výhrevne Vrútky
Historická vlaková súprava opúšťa stanicu Nové Košariská
Motorový vozeň M 274.004 na čele historického vlaku z Dunajskej Stredy na podujatie Rendez 2023
Osobný prípojný vozeň Calm 4-7100 z roku 1936 vyrobený firmou Ringhoffer
Mimoriadny historický motorový vlak z Dunajskej Stredy na Rendez 2023
Šlachtičná z výhrevne Vrútky
Bývalé železničné priecestie v Šamoríne pripomína niekdajšiu trať Kvetoslavov - Šamorín
Vlak Regiojet prechádza miestom budúcej železničnej zastávky Lamačská brána
Stanica Bratislava-Vinohrady
Priestor budúcej železničnej zastávky Lamačská brána po výrube drevín
Nákladný vlak prechádza miestom budúcej železničnej zastávky Lamačská brána (Bory)
Tehlovo-betónový železničný most nachádzajúci sa na mieste budúcej vlakovej zastávky Lamačská brána (pohľad od Agátovej ulice)
Predstaničný priestor počas rekonštrukcie
Čerstvo zrekonštruované železničné priecestie na Slovnaftskej
"Hektor" s 111-ročným prívesným vozňom ako mimoriadny vlak z račianskeho vinobrania
"Hektor" s 111-ročným prívesným vozňom ako mimoriadny vlak na račianske vinobranie
Mimoriadny vyhliadkový parný vlak prechádza stanicou Bratislava predmestie
Mimoriadny vyhliadkový parný vlak prechádza stanicou Bratislava predmestie
Historický motorový vlak z Dunajskej Stredy do Železničného múzea Bratislava východ
V historickej súprave bol zaradený aj vozeň M 240.039 OZ Zubačka Tisovec
Historický motorový vozeň M 274.004 z roku 1934 vyrobený v Škode Plzeň
Historická motorová súprava na čele s vozňom M 274.004 sa počas cesty na podujatie Rendez 2022 zastavila aj na stanici Nové Košariská
Historická súprava na čele s vozňom M 274.004 na stanici Nové Košariská
Staručký prestavník výhybky
Väčšia časť rozvetveného koľajiska pri stanici Nové Košariská sa už nevyužíva
Vlak EC do Budapešti na odklonovej trase
Čerstvo opravený železničný most v úseku nad električkovou traťou
Zarastená železničná trať medzi Račianskou a Kukučínovou ulicou
Coradia iLint na jednokoľajke do Bratislavy
Vodíkový vlak Alstom Coradia iLint na ceste do Bratislavy
Súčasnosť a budúcnosť železničnej dopravy sa stretli v stanici Kvetoslavov
Vodíkový vlak Coradia iLint čaká v stanici Kvetoslavov na príchod vlaku linky S70 z Bratislavy
Detail vodíkového vlaku Coradia iLint
Vodíkový vlak Alstom Coradia iLint na prezentačnej jazde z Dunajskej Stredy do Bratislavy prišiel do Kvetoslavova
Odchod parného vlaku sprevádzal hustý dym.
Sprevádzajúca lokomotíva T458.1079
Protipožiarny vlak je súčasťou historických jázd s parnými vlakmi. Jeho úlohou je uhasiť prípadný vznikajúci požiar, ktorý môže vzniknúť z popola, sadzí či iných horľavých prvkov, ktoré z parného rušňa vychádzajú
História a súčasnosť železničnej dopravy
Odchodová tabuľa na lamačskej stanici zobrazovala čas odchodu mimoriadneho vlaku netradičným písmom
Parné rušne nahradili nielen naftové lokomotívy, ale i elektrické
Rušeň 310.433 z roku 1896 vyrobený v Budapešti za čias Rakúsko-Uhorska slúžil aj v roku 2022 cestujúcim, hoci už len pri príležitostnej jazde
Parný vlak sa blíži do východzej stanice
Príchod mimoriadneho osobného vlaku sprevádzalo trúbenie lokomotívy T458.1079
Západ Slnka nad železničnou traťou Rusovce - Petržalka
Informácia o náhradnej autobusovej doprave pre vlak linky S8 na tabuli
Nástupištia na hlavnej stanici po vypravení všetkých vlakov
Vlak do Prievidze je pripravený na odchod
Farebná odchodová tabuľa v podchode informuje aj o odrieknutom osobnom vlaku do Dunajskej Stredy
Zarastajúci priestor stanice Pernek pri Zohore pripomína skôr džungľu ako stanicu
Prístupová cesta k stanici
Bývalá výpravná budova stanice Pernek pri Zohore sa rozpadáva a prístup k nej je obmedzený
Releový domček s telefónom pri priecestí
Strážny domček v stanici Pernek pri Zohore chátra
Pohľad na priestor stanice Pernek pri Zohore
Strážny domček stanice Pernek
Výpravná budova stanice (vľavo) a strážny domček stanice (vpravo).
Od Kuchyne do Perneku rýchlosťou 60 km/h.
Značka traťovej rýchlosti si už niečo pamätá...
Pohľad na značky traťovej rýchlosti na menšom priecestí smerom do Kuchyne od Perneku
Trať 112 medzi Pernekom a Kuchyňou
Pohľad na trať č. 112 smerom na Pernek od Kuchyne
Pravdepodobné pozostatky mechanického návestidla
Hektometrovník trate 112, označujúci 13.9 km od začiatku trate od Zohora
Pohľad na trať č. 112 od Perneku smerom do Kuchyne
Detail na železničné podvaly
Značka informujúca o povinnosti pískať
Návestná tabuľa označujúca blížiacu sa zastávku na zosušených drevách
Traťový telefón a rodinný dom postavený na mieste bývalého strážneho domčeka stanice Pernek
Návod na obsluhu telefónu pri trati
Pozostatky traťového telefónu
Z nakladacej rampy sa stáva súčasť prírody
Od roku 2003 sa do Perneku dostanú cestujúci vlakom len počas výnimočných jázd
Opustené priestory železničnej stanice Pernek pri Zohore
Pohľad na trať v smere do Jablonového
Od roku 2003 stanica Pernek pri Zohore chátra. Posledné roky ňou v letnej sezóne jazdí "Vláčik Záhoráčik".
REX 1735 odchádza do Trenčína
RegioJet RJ 1041 prechádza železničnou stanicou Lamač
V hmle stratená železničná stanica Lamač
Zrušená železničná vlečka zo stanice ÚNS do areálu medzi Mlynskými nivami a Prievozskou
Začiatok
Predchádzajúce
Nasledujúce
Koniec
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Návod pre pokročilé vyhľadávanie
nájdete tu
.
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie