Rok netusim, odhadujem vsak prva polovica 80tych rokov a to z dovodu zvyseneho dopravneho zatazenia ulice, za ucelom 'odpratania' stojacej MHD do zastavkovej niky. Sucasna zastavka bola naprojektovana ako parkovisko pre prevadzky v bytovom dome. Provizorna jazda stopa neumoznuje pristavenie trolejbusu az k hrane zastavky, pricom na vychodnej strane defacto ani zastavka nie je, je tam len pristresok vyustujuci priamo do vozovky. Minuly rok pri oprave asfaltoveho krytu chodnika boli opravene aj pristupove chodnicky na vozovku a pri oznacniku, ktory je daleko od pristresku, doplnena zamkova dlazba, kedze cestujuci stojaci pri oznacniku stale zvacsa na trave, ci skor blate alebo prachu, podla pocasia. Zrejme tam su aj rozne majetkove otazky. Nakolko je vsak zastavka najma kvoli 10-tisicovej institucii univerzity hojne vyuzivana je to vhodny adept na rekonstrukciu. Kedze vsak nestaci jednoducha uprava, chce to pripravu komplexneho projektu, kde sa doriesia aj detaily ako neexistujuce prechody pre chodcov a nasledny neriadeny pohyb pesich k/z vozidlam. A kedze sa jedna o prestupny terminal so SAD, je to vhodny adept na uchadzanie sa o europske zdroje, podobne ako na Levocskej.