Načo by sme sa hádali. Robil som v DP, tak preto hovorím ako to je. Pokiaľ je to nahlásené na dielni poruchovým listom, tak to opravia. Keďže ide linkový voz a ešte k tomu nízkopodlažný, tak sa to urobí buď pri P1-čke, alebo pôjde jeden deň na špičku a urobí sa to medzi smenami. A sám dobre vieš, že teraz treba všetko, čo je schopné jazdy. To je všetko.
Pozri, toto sa stáva často. Je to len zošité a namáha sa to denno-denne, o úmyselnom poškodení "cestujúcimi" ani nehovorím. A kľudne sa to mohlo stať aj dnes počas prevádzky. Vodič si to nemusel všimnúť a kľudne si mu to mohol ísť nahlásiť a nie to dávať sem. Zároveň, také veci sa kontrolujú pri P1-čke, či zbežnej kontrole po odstavení vozidla. Toto s STK nemá nič.
Toto ani netreba skúšať. Bohato Mi stačilo, keď som minule videl prísť najprv na Trojicu X-ku a potom za sebou 8 a 4. Prestup na hrane medzi X, 8 a 4 žiaden. Keď dakomu treba ísť ku Poliklinike tak musí ísť pešo, alebo zase platiť (nie každý má voľný lístok). V takomto stave by to malo jazdiť zadarmo.
Vďaka za vysvetlenie. Pýtal som sa len preto, že len nedávno to konečne trochu skultúrnili. Pokiaľ ide o využívanie zastávky tak problém je, že sa z nej dá dostať akurát tak na Šváby. Opačný smer, čo si tak všímam je zase len pre zákazníkov zo Švábov, nakoľko pre cezpoľných je to na stanicu blízko aj pešo a drvivá väčšina (ako si povedal) chodí na nákup autom. K Škáre snáď toľko, že má výhodu prechodu trolejbusových liniek, ale zase tiež nie je bohvie ako využívaná.
Zastávka je vo vlastníctve TESCO Stores Slovakia, oni si platia zachádzky na ňu. Takže asi je to ich rozhodnutie. Ono sa ani nedivím. Konkurenčné hypermarkety a diskonty značne podrástli kvalitou a množstvom a počet cestujúcich vystupujúcich a nakupujúcich ani zďaleka nevykryje náklady na zachádzku. Majoritou sú majitelia áut a tých pár kupujúcich aj tak využije Škáru, kde je podstatne viac spojov.
Bol som si to osobne vyskúšať. Je to hrozivo zredukované a dovolím si tvrdiť, že je to už za hranicou použiteľnosti MHD. Ranná špička ako keby ani neexistovala
A aby som sa vrátil k výluke, tak aj tá je dosť zvláštna. Rozumiem, že bez investície do úpravy trolejového vedenia na Trojici sa tam nedá otáčať s trolejbusmi, čo je škoda, ale keď už mali byť všetky spoje vedené na S3, tak by bol dobrý aspoň kratší prestup medzi 4, 8 a X, 38, a to napríklad formou zriadenia dočasného nástupišťa a výstupišťa v obratisku, kde mohol byť zrealizovaný prestup na hrane.
Nevedel by náhodou niekto, koľko kilometrov meria trolejbusová trať na Sekčove (stačí spolu všetky úseky)? V dostupnej literatúre to nikde nie je uvedené (teda aspoň ja som to nikde nenašiel.
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Jur@j