No dobre,ale ešte niečo.348 čke chýba zadné poradové číslo.Takto to bude aj u napr.nových busoch Solaris v prípade ich nákupu alebo je to len náhodný nedostatok.
Takže opäť sa raz potvrdilo, že koľko ľudí, toľko názorov. Okrem týchto dvoch tu bol v minulosti ešte podnet ponechať vzadu len vodorovné pruhy a zvislé odstrániť. Istý čas tak asi po nejakej havárii s náhradným oplechovaním jazdil Tambus 327. Tiež to nevyzeralo zle.
Mne sa tie pruhy vzadu uplne pozdavaju! Ja by som ix vobec nemenil. Podla mna su velmi originalne a je lepsie ked sa predna a zadna cast farebne lisia. Celocervena ploxa vzadu by tam nepasovala. To je moj nazor ?
ad.mestský náter busov.Nedalo by sa niečo urobiť so zadným náterom? Tie pruhy sú dosť gýčove podľa mňa ale aj názoru mojich priateľov.Podstatne elegantnejšíe by pôsobil červený teda totožný s prednou časťou vozidla.Pruhy stačia na bokoch. ?
Samozrejme, že tá fotografia do galérie pôjde. Ale všetko má svoj čas. Nové fotky nájdeš najprv v odkazoch z hlavnej stránky a tam si ich môžeš aj prezrieť. Do odkazu na galériu sa dostanú neskôr.
Prednedávnom došlo k zmene vo výprave a na N3 jazdí trolejbus č. 71. Vozidlo 74 bolo zaradené do dennej prevádzky. Dôvod mi nie je známy.
Ktoré sólo trolejbusy odstavené vo vozovni považuješ za rozhodne v lepšom stave? Neber to zlom, neodporujem Ti, len si skutočne teraz neviem spomenúť, žeby sme niečo také fajnové skrývali vo vozovni Ale situácia sa s krátkymi trolejbusmi začne meniť budúci rok, keď príde prvý nízkopodlažný trolejbus
Re #274 Pitto: Čítaj aj staršie príspevky. Bolo tu už napísané, že displeje sa vraj nemontujú preto, lebo chýbajú nejaké potrebné káble alebo čo... Neboj sa, dočkáš sa
Re #275 Pitto: Tento rok prídu 2 sólo a 3 kĺbové nízkopodlažné autobusy. Značka je ešte neznáme - súťaž ešte stále beží.
Tá exkluzívna informácia nie je až taká exkluzívna. Už sme to tiež kedysi preberali. Áno, je to pravda. Na jeseň prídu elektronické označovače do všetkých vozidiel. To si nevedel?
Tarifa sa zmení na prestupnú - s jednorazovým cestovným lístkom bude môcť cestujúci prestupovať. Platnosť jednorazových cestovných lístkov bude obmedzená časom od označenia.
Či sa budú meniť lístky? Neviem, či aj nejako radikálne, ale určite sa meniť budú. Zmizne z nich stará známa šachovnica s číslami a bude nahradená voľným miestom, kde označovač vytlačí informácie a dátume, čase, linke, vozidle a pod.
A napokon - naše označovače nebudú celkom určite také isté ako v Blave. Naše totiž budú mať okrem otvoru na papierové cestovné lístky a čítačky čipových kariet.
?Akokeby nebolo ludi ktory by davali tote displeje.
o 13.49 na linke 48 bolo:
28.4.2004-2 cestujuci
29.4.2004-8 cestujucich
30.4.2004-7 cestujucich/so mnou 8/ ?
Vladimir: ospravedlnujem sa, 319 ma naozaj Emtesty nie Mielce. Inac cital som tie prispevky na "pis.sk", no i ked mam nazor, ze kazdy ma pravo na svo nazor, myslim, ze ten tvoj "spoludiskutujuci" mal precitat CELY tvoj prispevok a nie hned urazat. Ja mam tiez tak isty zazitok zo vcerajska ale z uplne ineho diskusneho fora, venovanemu inej problematike. Asi je to niekde v nas ...
Zazitok - vcera na 2/5 bola 74-ka. Spomenul som si na nocaky N3 kedysi ale poviem vam, aspon podla mna urcite vo vozovni stoja odstavene vozidla, ktore su rozhodne v lepsom stave. Tak doniceny interier prevadzkou som uz davno nevidel. Ale asi nebolo ine vozidlo a to bol pravdepodobne nahradny spoj.
Pozerám, že všade po ostatných diskusiách neúspešne zháňaš schémy trolejového vedenia. Ak máš aktualizovanú verziu Prešova, môžeme to hodiť na web, nech ostatní vidia, ako to majú spracovať
Aj ja si myslim ze vyber miesta je maximalne nevhodny vzhladom na to ze to parkovisko tam bolo potrebne! Teda aspon to jedno z dvoch sa urcite vyuzivalo! To druhe bolo uz dlhsi cas zavrete zavorou a myslim ze sluzilo na sukromne ucely. Takisto aj Shell-ka je uplne otrasne umiestnena. Namiesto toho aby tam mohol byt povedzme aj park, ktory Presovu tak chyba tam nexali postavit hlupu benzinku. Zrejme v obox pripadox vyhrali peniaze pred zdravym rozumom!
Omyl, práveže podľa mňa bolo dosť využité. Jednak slúžilo pre obsluhu predstaničného areálu, jednak slúžilo ako východzí bod pre zájazdové autobusy, či parkovisko pre kamióny. Okrem toho spĺňalo čiastočne funkciu záchytného parkoviska. Nehnevaj sa, ale nedaj sa pomýliť tým, že v Prešove si obyčajne cez sviatky...
Inak k otázkam parkovania v meste, jeho cenám a preferencii MHD som sa pred malou chvíľou dosť obšírne vyjadril v lampárni na www.pis.sk a nechce sa mi všetko písať aj sem. Ten príspevok na PISe bol reakciou na jedného pána, ktorý ma skoro obvinil z hlasovania v mestskom zastupiteľstve za zrušenie tohto parkoviska a tiež z čiernobielych názorov hodných jeho pubertálneho syna
Osobne som výstavbou nového "NAY elektrodomčeka" (vzhľadom na priestor k dispozícii) príjemne potešený. Už dávnejšie som občas blúdil do košického NAY a tak som rád, že to budem mať bližšie. Tým však, kde prešovské NAY-ko bude som úplne otrasený a podľa všetkého to naznačuje, že na prešovskom MsÚ padli posledné zvyšky súdnosti pri posudzovaní lokalizácie nových stavieb (ČS Shell Masarykova, parkovisko Masarykova, NAY...).
Povedal si A, ja poviem aj B. Vystavbou NAY Elektrodomu zanikne posledne verejne parkovisko pred zeleznicnou stanicou. (Predposledne zaniklo pri vystavbe CS Shell.) Zostane len niekolko parkovacich miest pred Baumaxom, pred OZKN, plus megaparking pred hyperTescom, ktory je ale od vchodu do zeleznicnej stanice umiestneny velmi daleko. Kazdopadne zajazdove autobusy a NAD za vlaky sa tam uz otacat nebudu.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Pitto