Tento jav sa dá aktuálne pozorovať denne na Hodžku, kde už je zastávka dobré 2-3 týždne posunutá a ľudia stále čakajú na tej pôvodnej a vôbec ich nevyrušuje, že označník je prekrytý, prístrešky zapáskované a dav ľudí stojaci o 40 metrov ďalej.
zakaznik píše, že to bola recesia. Ale videl som tu aj fotky ľudí čakajúcich na zrušenej zastávke s označníkom prekrytým čiernym vrecom s nápisom ZASTÁVKA ZRUŠENÁ.
Ked mozu byt Tbusy bez palic, tak preco by nemohli byt aj eliny?
Tusim tu na Kamennom cakali na zastavke na elinu dokonca este aj pri vytrhanych kolajniciach.
Nešlo by v prípade úplného neobsluhovania zastávky pustiť do stredu tabule veľkým písmom informáciu o MU a nápis "zastávka nie je dočasne obsluhovaná", spolu s hlásením z dispečinku by to mohlo postačovať?
No, dobre, ale ak napr. tu nejde ani jedno auto cez pracovný deň, tak si poviem, že niečo nie je v poriadku a budem zisťovať, čo sa deje. U tej NAD za električky ešte chápem, že bežnému človeku hneď nenapadne, že na trati je nejaká MU a nevypadol len jeden spoj.
Na druhej strane však už vodiči NAD zvyknú napr. trúbiť na cestujúcich čakajúcich na električku, aby tam nemuseli zbytočne dlho čakať. Situácii by podľa mňa pomohlo, ak by tabule informácie o MU nielen písali, ale aj by púšťali hlásenie z dispečinku.
Nie každý človek chodí na imhd. Bežná pani v strednom veku si nespojí, že autobus X5 je náhradná doprava za električku 5 (číslo som použil schválne také, aby sa nikto neurazil).