Mohli by byť - v opačnom smere sú "dva štvorce" značky oboch priechodov - a to dokonca ešte "pred" označníkom (na tejto foto odrezané, reálne sú ešte o kúsok vpravo).
Btw. potom ale na priechod tam nechýba vyznačenie VDZ cez trať?
Teda fakt by sa nič nestalo, keby to proste zavesili na tú lampu na moste... Pretože tipujem, že aj priechody (značky) z pohľadu vodiča tram budú rovnako blbo viditeľné ako zákaz vjazdu do protismeru z pohľadu chodca/cyklistu...
To je nejaký slovenský zvyk, všade nadrbať stĺpy, podľa možnosti na všetko extra. V tomto obdivujem Viedeň - ak je na ulici dostatočne vysoká zástavba, tak lampy na prevesoch, trolej na prevesoch - potom už je stĺp pre značku oprávnený.
Stačí sa pozrieť na Šafko, tam sa projektant dopravného značenia maximálne vybúril, toľko samostatných stĺpov pre dopravné značenie som už veľmi dlho nevidel. Chaos väčší ako na veľkej diaľničnej križovatke.
Tie značky vľavo (zákaz do protismeru vs 2 štvorce (priechod?) sú "geniálne" umiestnené... Jedna blokuje výhľad na druhú...
Keď chceli "zavrieť most", nič by sa nestalo, keby zábrany posunuli až k mostu. Takto je cyklonájazd z hrádze "zavretý" aj pravá "cyklo-lávka" je aktuálne "slepá ulica", čiže z hrádze treba ísť do Sadu pekne naspäť a okolo pumpy. Ľavá lávka (pešia?) je však otvorená až po zastávku...asi je bezpečnejšia ako cyklo... Btw. pravostranná cyklocesta dnes komplet okupovaná chodcami...
A na zastávke Sad smer mesto už odpadáva tá guma...Holt, kvalita...
Tak možno preto ešte nie sú posprejované značky a ani označník... Prípadne oznančík "obdarovaný" aj nejakými "legálne" nalepenými reklamnými papiermi...