Reply on: S499.1023 #59:
O tretej ráno je to každému fuk. Btw, si si vedomý že naše úžasné R6xx idúce až závratných 160 majú priemerku pekne pod 90tkou? Takže tak, či onak, jediný kto znižuje priepustnosť trate je samotná zločinecká Ak ja nechcem ísť od výstrahy k výstrahe, treba ísť menej ako 80...... A btw, dačo ako ZCP ti nemusím predstavovať, že? A posledný stĺpec Odporúčam pozrieť napríklad vlaky na považí.....90-85-80-90-85-80-85-80-90.....takže v combe s osobkou tých 65 nie je nejak obmedzujúcich (Nehovoriac o pravidelné vstupy energodispečingu "jazda bez výkonu"). Lenže pretavovať tento relatívne komplikovaný systém do ktorého vstupuje X faktorov vs MHD kde je krátky interval spojov, časová svetelná signalizácia a s adekvátnym výkonom vozidla a možnosťou akcelerácie zbytočné. Tiež musíš uznať že zmena rýchlosti nejakej 2000+ tonovej hračky s prehistorickou mašinou akú máš v nicku hore kopcom, keď ti aj tak ledva padá odhláška je trochu iná téma než niektorí vodiči MHD ktorí sú na výlete bez racionálneho dôvodu...