Aký význam búdu mať vlastne tie 2 slepé koľaje? Príde mi to ako zbytočne minutých 6 výhybiek (to sme mohli mať radšej 3 koľajové spojky na trati) a ešte to zbytočne bude spomaľovat električky na vjazde / výjazde z obratiska.
Ak iba pre odstavovanie ZV tak by hádam stačila jedna slepá koľaj, prípadne lacnejšie by vyšla aj tretia koľaj v obratisku čo by zas ponúklo aj väčšiu kapacitu.
Ak sa má jednať o predprípravu pre možné predĺženie tak buď sa mali vyviesť prekrižovaním zo stredu obratiska nech sa v budúcnosti dá trať napojť bez zásahu do obratiska, alebo ak nevieme kam bude trať pokračovať tak sa žiadna predpríprava nemusela robiť, keď aj tak bude výluka počas napájania novej trate cez obratisko na tieto 2 koľaje. Jediný význam by to hádam malo, ak by sa plánovalo mimoúrovňové križovanie obratiska a železnice, ale na to by zrejme trať musela klesať / stúpať už v mieste týchto slepých koľají.
Ak iba pre odstavovanie ZV tak by hádam stačila jedna slepá koľaj, prípadne lacnejšie by vyšla aj tretia koľaj v obratisku čo by zas ponúklo aj väčšiu kapacitu.
Ak sa má jednať o predprípravu pre možné predĺženie tak buď sa mali vyviesť prekrižovaním zo stredu obratiska nech sa v budúcnosti dá trať napojť bez zásahu do obratiska, alebo ak nevieme kam bude trať pokračovať tak sa žiadna predpríprava nemusela robiť, keď aj tak bude výluka počas napájania novej trate cez obratisko na tieto 2 koľaje. Jediný význam by to hádam malo, ak by sa plánovalo mimoúrovňové križovanie obratiska a železnice, ale na to by zrejme trať musela klesať / stúpať už v mieste týchto slepých koľají.