Reply on: Pika #1:
Stavebno – technické riešenie pozostáva z nasledovných úprav:Oprava mostného zvršku a mostného vybavenia:
• mechanické odstránenie jestvujúcej pochôdznej vrstvy;
• mechanické odstránenie poškodených častí vyrovnávacej vrstvy a ríms;
• očistenie vyrovnávacej vrstvy a ríms vysokotlakovým vodným lúčom (tlak 80-100 MPa);
• dočistenie vyrovnávacej vrstvy a ríms tlakovou vodou (tlak cca 20 MPa);
• mechanické očistenie oceľového zábradlia a kotviacich platní na lávke a rampách;
• demontáž krycích plechov mostných záverov a odvodňovačov;
• očistenie pôvodných mostných záverov;
• vyčistenie pôvodných odvodňovačov a celého odvodňovacieho systému;
• vybúranie chodníkových vrstiev na komunikácii za mostom;
• zhotovenie vyrovnávacieho betónu;
• zhotovenie priamo pochôdznej izolácie;
• zhotovenie sanačného systému ríms;
• osadenie očistených plechov s novou povrchovou úpravou na prekrytie mostných záverov, osadenie nových mreží na prekrytie odvodňovačov a osadenie nového poklopu na prekrytie odvodňovacieho potrubia v krajnej podpere na strane pri Botanickej záhrade;
• vyčistenie a začistenie škár pochôdznej časti krajných schodísk;
• zhotovenie protikoróznej úpravy zábradlia a kotviacej platne.
Sanácia povrchov nosnej konštrukcie a spodnej stavby:
• mechanické odstránenie poškodených častí betónových konštrukcií nosnej konštrukcie, stredových podpier a lokálnych poškodení rámp;
• očistenie povrchu betónových konštrukcií vysokotlakovým vodným lúčom (tlak 80-100 MPa);
• dočistenie tlakovou vodou (tlak cca 20 MPa);
• nanesenie reprofilačných materiálov a antikoróznych náterov;
• zriadenie ochranného zjednocujúceho náteru na nosnú konštrukciu lávky, rímsy, stredové podpery a rampy;
• po odfrézovaní vrstvy betónu za lávkou sanácia povrchu záverného múrika vrátane zhotovenia priamo pochôdznej izolácie.
Oprava chodníka za lávkou
• mechanické odstránenie jestvujúcej pochôdznej vrstvy;
• odfrézovanie vrstvy betónu do hĺbky 40 mm od povrchu obruby;
• zhotovenie povrchu chodníka z asfaltobetónu hr. 40 mm.