imhd.sk
Prievidza
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Slovensko a svet
Nájdi linku, zastávku, vozidlo, text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
Užitočné informácie
Prepravný poriadok
Kontakt na dopravcu
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
Najbližšia zastávka
Slabé sneženie
-1 °C
sk
English
Prievidza
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Slovensko a svet
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2024
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
Cestovné
lístky
Menu
Galérie
›
Update
› Koktejl z Oradei (23.7.2015)
Intervalový cestovný poriadok na zastávke
Zastávkový označník s dopravným zrkadlom
Označovač papierových cestovných lístkov
Čítačka čipových kariet Radcom
Interiér vlečného vozňa B4D #110
Na väčších zastávkach sú nainštalované elektronické informačné tabule s skrolujúcim textom
Zastávkový označník s intervalovým cestovným poriadkom zavesený uprostred trate
Okrem použitia SMS lístkov je jedinou možnosťou zakúpenia si cestovného lístka využitie predajne na väčších zastávkach
Priestor medzi hranou nástupišťa a vozňom B4D-MS #142 (ex Drážďany 274 064, ex 272 420) je pomerne značný
Svojské uchytenie lana na sťahovania zberača
Trať k vozovni plná rozchodníc je zjazdná aj pre moderné električky ULF
Malý elektrický rušeň bol vyrobená firmou Katharinahütte v nemeckom meste St. Ingbert v roku 1905 a v Oradei slúžil až do roku 1994 v nákladnej električkovej doprave
Malý elektrický rušeň bol vyrobená firmou Katharinahütte v nemeckom meste St. Ingbert v roku 1905 a v Oradei slúžil až do roku 1994 v nákladnej električkovej doprave
Medzera medzi posledným schodom električky a hranou nástupišťa v kombinácii s extrémne malou šírkou nástupišťa
Rekonštrukcia ulice počas prevádzky električiek nebráni mechanizmom prechádzať krížom cez otvorený koľajový zvršok
T4D+B4DM (ex Magdeburg) v obratisku Ioşia
Nastupovanie do električky z rozkopanej ulice je pomerne náročné
Interiér vlečného vozňa B4DM (ex Magdeburg)
Interiér vlečného vozňa B4DM (ex Magdeburg)
Zastávka "rumunského typu" - električková trať prechádza z cesty do zastávkového priestoru
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Návod pre pokročilé vyhľadávanie
nájdete tu
.
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie