imhd.sk
Prievidza
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Slovensko a svet
Nájdi linku, zastávku, vozidlo, text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
Užitočné informácie
Prepravný poriadok
Kontakt na dopravcu
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
Najbližšia zastávka
Jasná obloha
6 °C
sk
English
Prievidza
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Slovensko a svet
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2024
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
Cestovné
lístky
Menu
Galérie
›
Update
› Železnice pod Mont Blancom (19.8.2018)
Koncová stanica Le Montenvers bola vybudovaná nad ľadovcom Mer de Glace
Vo vlakoch pod Mont Blancom je možné prepraviť maximálne 5 bicyklov
Napojenie francúzskeho Chamonix na Švajčiarsko aj Francúzsko zabezpečujú úzkorozchodné vlaky
Parná lokomotíva, ktorá v rokoch 1909 - 1956 jazdila na ozubnicovej železnici Tramway du Mont-Blanc
Spodná stanica ozubnicovej železnice Tramway du Mont-Blanc
Elektrický motorový vozeň vyrobený v roku 1957 firmami SLM, Oerlikon a Decauville
Pracovisko vodiča vo vozni SLM / Oerlikon / Decauville
Križovanie vlakov dodaných v roku 1957, ktoré sú pomenované podľa dcér majiteľa železnice v čase jej elektrifikácie
Počas zimnej sezóny sa jazdí len po stanicu Bellevue
Železnica s rozchodom 1000 mm bola postupne otváraná v rokoch 1907 (iné zdroje hovoria 1908) - 1913
Údolná stanica ozubnicovej železnice zo Chamonix k rýchlo miznúcemu ľadovcu pri Montenvers
Vozeň #62 v spodnej stanici železnice Chemin de fer du Montenvers
Ozubnicová železnica bola otvorená v roku 1909 s parným pohonom, v 1950. rokoch bola elektrifikovaná (11 kV 50 Hz)
Interiér motorového vozňa #44
Súprava #42+52 na ozubnicovej trati s rozchodom 1000 mm
Prestavba stanice Le Montenvers
Počas prestavby stanice Le Montenvers súpravy vlakov zachádzali až za koniec trolejového vedenia, pod trolejom zostala iba časť vlaku po zberač
Sklápacie sedadlo
Vlaky stúpajú až do výšky 1913 metrov nad morom
Železničná stanica v Chamonix, kde je úzkorozchodná železnica medzi Francúzskom a Švajčiarskom napájaná prostredníctvom tretej koľajnice
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Návod pre pokročilé vyhľadávanie
nájdete tu
.
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie