Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Ďalšia vec na ktorú som si spätne spomenul a nepáčila sa mi na MHD v PD bola, že vozidlá nemajú žiadny vnútorný informačný systém pre cestujúcic, ktorý by ukazoval aká zastávka nasleduje. Musím povedať, že som bol v napätí kde a kedy budem vystupovať keďže nepoznám mesto tak dobre a presné polohy zastávok už vôbec nie. Tiež mi príde dosť amatérske umiestnenie označníkov zastávok, ktoré sú schované za prístreškom a ešte otočené pozdĺž smeru jazdy, takže šofér nemá možnosť vidieť na označník či má zastavovať. Ten by mal byť vždy umiestnený na kraji chodníka na konci zastávky. Ďalšia vec čo mi nejde do hlavy : prečo niesú CP umiestnené v prístrešku ale na označníku zastávky? Viem, že je na ňom vytrína ale nebolo by lepšie ich dať do prístrešku aby cestujúci nelúštili cesťáky na daždi či vetre?
Reakcia na: aress #1016:
tak dostanú sa síce k nim ale pochybujem, že človek vždy ide tým jedným či dvoma/tromi spojmi a tiež že stihnú spoj späť. Vyšetrenie každého pacienta trvá individuálne, ale kašľať na to. Podľa mňa to nemá moc zmysel.
Reakcia na: no.ev.di. #1015:
komu ich poslať neviem....a význam zachádzky L6,8 je aby sa ľudia z Hradca,Malej a Veľkej Lehôtky dostali napr. k doktrom
Chcel by som sa ešte opýtať k MHD. Tak som si vypísal odchody z jednotlivých m.č. smerom do mesta a z mesta do jednotlivých m.č. Síce je to tu v oveľa lepšom stave ako napr. v takej Trnave kde pojmy ako "interval" a "preklad" sú tabu, ale prečo napr. sú vytvorené zhluky niektorých spojov viacero liniek, keď by sa to dalo preložiť?
Tiež ma zaujali trasy liniek 6,8,15,40 a 90 a síce nasledovné.
1) význam zachádky liniek 6 a 8 k Uniklinike, resp. na sídl. Píla.
2) 15 a 90 variácia trás cez Zapotôčiky,Pílu a okolo pošty.
3) motanie liniek 15 a 40 okolo okresného súdu a gymnázia, dosť dlho mi trvalo kým som sa vysomáril z toho kadiaľ ide L40 z RD a kadiaľ do RD. Tiež L15 obíde najprv celé Kopanice a potom skončí na Okresnom súde a trasu začína až o zastávku ďalej na Gymnáziu, prečo nezačína už na Okresnom súde.
4) vynechávanie zastávok u jednotlivých liniek : všimol som si, že niektoré linky nestoja napr. na okresnom súde alebo Priore hoc idú okolo, význam to má aký?
Reakcia na: N/A #1013:
už sa tak stalo ?

Re #1012 aress: nevieš ešte prosím ťa komu by som mal tie fotky poslať aby boli zverejnené na imhd.sk v PD sekcií? Nie je ich bohvieako veľa, pofotil som akurát tak dačo na Ciglianskej ceste, v Bojniciach a RD, kde mi foťák skapal a druhé baterky čo som mal napriek nabíjaniu boli bez šťavy ?
Reakcia na: no.ev.di. #1007:
mozes sa mi ozvat na mail? erik.pauer@gmail.com diky 🙂
Reakcia na: no.ev.di. #1007:
ja by som mal o pár fotiek záujem lebo môj "svelý" foťák spraví fotku a je mŕtvy ?
Reakcia na: N/A #1010:
? ďakujem ti veľmi pekne. Len tam nie je zakreslená vlečka do Chemičky v Novákoch. Teraz ešte nemám ale furt jasno, že či sa zo žst. Zem. Kostoľany dá dostať aj do vlečky ChZ Nováky alebo je to možné iba zo žst. Nováky a či sa zas naopak dá zo žst. Nováky dostať do vlečky elektrárne? Podľa mapy mám dojem akoby niektoré koľaje prechádzali celým areálom elektrárne a pokračovali cez chemičku do žst. Nováky, ale ten nákres čo si mi poslal, hovorí niečo iné.
Reakcia na: poiiii #1008:
čiže aj ten neidentifikovaný objekt medzi Sebedražím a Novákmi je niečo banského charakteru? Ešte som podľa kreslenej mapy zahliadol, že trať v smere od Novák sa pri tom neidentifikovanom objekte delí a ide smerom k Lehote pod Vtáčnikom ale končí zas v nejakom objekte, ale neviem podľa záberov z Google Earth povedať, či ešte fyzicky existuje. Rád by som si to prešiel dakedy pešo, ale nie sám, tak keby mal dakto záujem z ľudí čo sú v okolí, tak nech dá vedieť. Zaujímalo by ma, že čo po nich jazdí. Ja som videl v Zem. Kostoľanoch 721 so záťažou a dve 742 na postrannej koľaji rozbiehajúce sa na výkon, v Novákoch postával T669 (770) so záťažou. Pôvodne som myslel, že to je iba pre elektráreň a chemičku ale ani vo sne by ma nenapadlo, že to je prepojené poza Nováky so Sebedražím ☺

K MHD, resp. autobusom : Teda aká dôvod mal DPB k nákupu iba 4ks 12m autobusov a 16ks 10.5m? Podľa mňa je tak trochu šťastie pre tie 10.5 Citelisy, že niesú tak tupo riešené vo vnútri ako 10.5m SOR, ktorý je navyše iba low-entry. Môžeš mi teda prezradiť dôvod a príp. ak vie niekto iný viac, jeho postreh iba uvítam.
Ďakujem! ?
Reakcia na: no.ev.di. #1007:
zdravím, 1. význam linky sedem je čisto školský, prípadne kostolný, teda na presun obyvateľov časti bojníc s názvom Dubnica do samotného mesta.
2. tu zohralo rolu viacero aspektov a na celú túto problematiku krátkych autobusov sa nedá pozerať len na prevádzkové náklady.
3. vlečka slúži výlučne na transport materiálu a uhlia do elektrárne. osobné vlaky po nej nepremávali. objekty pozdĺž trate sú priemyselné stavby (banská mechanizácia a pod.) na trati chodia lokomotívy patriace elektrárňam a baniam...
Zdravím. Strávil som teraz 3,5 dňa v Bojniciach a Prievidzi a našiel som si aj trochu času na okružnú jazdu mestom linkou 51, od PD-SAD pešo k RD a odtiaľ L3 ku kúpeľom, pešo na obratisko Bojnice,Dubnica a späť k miestu pobytu. Najviac sa mi ľúbila časť trasy linky 51 kde sa šlo do kopca z Necpalov na Kopaničky a Kopanice (moja srdcovka) ☺ Ani autobusy neboli plné na to že takmer všetko obsluhovali iba 10.5 metrové Citelisy.
Zaujalo ma však pár vecí a síce :
1. význam linky 7
2. z akej príčiny nakúpil SAD PD iba 4ks 12m Citelisov? Síce počast týchto 4 dní boli autobusy akurát alebo iba mierne obsadené, viem si predstaviť, že počas pracovných dní a školského roka, to je horšie. Predstavuje kúpa o 1,5m kratšieho vozidla pre SAD PD nejaké výrazné úspory na prevádzkových nákladoch, že takto konali?
3. Hoci sa mi nepodarilo dostať na linku do Sebedražia, tak ma zaujala vlečka do Bane Cigeľ. Pôvodne som si myslel, že koľaj sa delí pri priemyselnej zóne a končí v bani, ibaže dnes na Google Earth som zistil, že úvraťou pokračuje popod Sebedražie, k nejakému objektu kde sú odstavné koľaje, potom pokračuje do bane Nováky a popri elektrárni v Novákoch do žst. Zemianske Kostoľany. Nemá niekto z Vás nejaké fotky z dopravy na tejto trati? Zaujímalo by ma tiež, že či sa niekedy nevyužívala daná trať aj na osobnú dopravu pre zamestnancov a čo to je za objekt, čo leží na tej vlečkovej trati medzi baňami Cigeľ a Nováky?
Ďakujem za všetky odpovede. ?
P.S.: Kto by mal záujem o pár fotiek z MHD čo som spravil tak nech dá vedieť ?
Nové cestovné poriadky MHD a PAL platné od 12.12.2010 nájdete v sekcii "NA STIAHNUTIE".
http://www.sadpd.sk/sad/index.php?akcia=novinky
Reakcia na: brefos #1003:
ja určite urobím jednu staršiu, len som straašne zaneprázdnený. Je to tá, kde sú linky MHD 2-16 ?
Reakcia na: N/A #1001:
Naozaj je nádherná. ? Ešte by to chcelo nejaké staršie mapy vyrobiť.
Reakcia na: N/A #1001:
aj ja chválim ❗
krásna nová schéma liniek MHD ?
Reakcia na: Quinny #998:
Tak som kukal ten, čo máš ako adresu mailu.. či máš aj iný to netuším.. ?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.