to neni zlý nápad... s tou históriou ale musím ti povedať, že s tou farbou nemáš pravdu... pretože istého času sa kupovali všetky autobusy biele, či MHD, prímestské a aj pár diaľkových
v pripade zaujmu cestovatelov z Dlhej ulice do Bojnic maju v pesej dostupnosti zast. Marianska, Kopanice-cint.;-) a keby bola naozaj az taka velka tuzba, tak potom mozno hej:P
Inak nejak celá MHD žltne, ja som bol naučení, čo je biele je MHD. Ešte by sa sem zišla spraviť aj mapka, keď jazdila L5, čiže linky boli do 16. Taktiež pridať aj cestovné lístky, v polovici 90 rokoch boli biele-celý 4SK a červené-polovičný 2SK. ?
Aj mne sa to takto nejak pozdáva, začať od SAD, cez stanicu, Kopanice atď. A obslúžila by celé mesto a poprípade aj nejaký spoj cez Dlhú ulicu, čo ak niekto bude chcieť ísť do Bojníc. ?
mne osobne sa najviac paci Valcov navrh, aj ked mi to pride skoro ako 4 linky v jednej:) na usporu vzkm, dlzky linky by som navrhoval SAD - ŽST - Kopanice - Kopaničky - Necpaly - ŽST - Zapotôčky - Bojnice - Píly - ŽST - SAD
cize okruznu linku s mensim poctom zachadzok ku sidliskam. napr. Dlha ulica sa mi vidi v pesej dostupnosti ku vsetkym strategickym miestam, cize by sa sem linka nemusela taha, dalej namiesto toho zeby z Kopanic linka sla spät do Centra po Clementisovej, zasla by cez Necpaly a spät na stanicu po Necpalskej. v smere do Bojnic by linka zasla na Zapotôčky a v smere spät na Píly, v Bojniciach by spravila kolečko ako l. 50 a 51.
este ma napada otazka, ako by bola linka oznacena? mne by sa najviac pacilo "N"
V ZA je to s jednou linkou blbé, keďže obyvateľstvo je rozptýlené hviezdicovito, v TN napríklad vďaka rozloženiu obyvateľstva jedna linka stačí. PD nepoznám, preto sa neodvážim nič navrhovať. Len v tom pravidelnom 60 min. intervale nezabudni na prestávky pracovné aj bezpečnostné.
vieš, nepovedal by som, že od RD a dlhej by ľudia využívali túto linku... lebo ono by išlo hlavne o ľudí, čo sa potrebujú dostať do centra a dlhá je blízko
Iste mohol. Pôvodne som aj tak nad tým rozmýšľal. Všetko záleží od toho, aký je v PD nočný život, kde sa koncentruje a aký a do ktorých častí by bol záujem o nočnú dopravu. Vždy lepšie keď bude viac okruhov a na každom tak 40-50 cestujúcich, ako keby mal byť jeden veľký megaokruh so 100 cestujúcimi (bavíme sa o víkendoch, cez týždeň bude tých ľudí minimum). Ako príklad by som uviedol Žilinu, kde trasa linky 50 je tak neatraktívna, že kto môže, ide radšej pešo (v prípade skupiniek taxíkom).
Ale k tomu sa ťažko vyjadrovať, treba najskôr zistiť skutočný záujem o nočnú dopravu a potom špekulovať na tým, čo bude stačiť.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Valec