Reply on: no.ev.di. #1197:
v prvom rade by sa to malo robiť na základe prieskumu a nie od stola. V druhom rade sú v PD stále silné prepravné prúdy po trasách liniek 3,10,11,15. Linky 50 a 51 ako "vymetáky" celého mesta majú svoj zmysel, lenže niekedy kapacitne nepostačujú a majú pridlhú trasu. Takže určite treba kompromis, tiež počas dňa vídavam prázdne busy, ale skúr v sedle dopoludnia ako večerom. Možno by stálo za úvahu odstrániť súbehy a zaviesť lepší preklad. Spojenie liniek 6 a 8 nie je zlý nápad, ale zatiaľ sa urobili len tie najhoršie úpravy - zdraženie cestovného a redukcia spojov, naviac hneď po sebe a tak ako popísal kvorka bez racionálneho dôvodu. Veď už jazdia nové busy a plyňáky.
no.ev.di.
P.S.: Neviete niekto, že čo/kto skutočne stojí za problémami NCHZ? http://firmy.etrend.sk/firmy-nefinancny-sektor/nchz-maju-platit-miliony-za-kartel.html v tomto článku sa píše, že tu zas figuruje J&T, ktoré vyhlásilo tender kde vyhrala cyperská firma Disor. Jedná sa o nejaký kix, či nejaký úmysel tento druhý najväčší chemický závod v SR zlikvidovať?