No uvidime ako to dopadne s tou Mikonou. Lebo tam dalej ako je uz mur so zeleznicnou tratou a garazami je to uz asi vyriesene. Cesta sa rozsiri na 4-prudovku a nove objekty co tam budu stat az po "rampy" budu mat cyklac popri ceste, cize pokracovanie. Prerusene to bude asi akurat tou Mikonou. Ten stary objekt s murom (ktory uz fakt mohli zburat a aspon tych 30m potiahnut cyklac k Mikone) to ma asi zratane, tam problem nebude. No uvidime.
budova servisu (a aj kus pozemku pred a za v rovnakej linii od cesty ako je ta budova ) patri mikone (sukromny vlastnik) , s tym bez nejakej zmysluplnej financnej nahrady asi nemas ako pohnut.... parcela pod starym objektom vpravo az po cestu ale patri mestu (a tato parcela vedie aj poza mikonu az po budisinsku)
No - ved v poriadku. Ak by realne patril statu, o to udivujucejsie je, ze sa nepodarilo tam potiahnut ten cyklac aspon kusok dalej. No a dalej je uz Mikona a ta si asi servis kvoli tomu nezbura.
tak zuzenie na nejake zmysluplne riesenie konci az parcelou 1557/32 (jeden sukromny vlastnik, na parcele sa nachadza az po ulicnu ciaru postavena stavba), predtym je parcela 3249/30A (bez stavby podla KN, 2ja sukromni vlastnici)
pokial sa ti jedna len o ten odskoceny kus na chodniku, tak ten paradoxne vyzera ze lezi na obeznych/statnych pozemkoch (aj ked s teodolitom na mieste som nebol, vychadzam len verejne dostupnych katastralnych map.....
Je to mozne. Ale tabulky na 100% boli aj pri Garde (ako je pumpa) a tiez blizko Racka. To si pamatam. Neviem kto ich tam osadil, ci to bolo ofiko, ci nie, ale boli. Kazdopadne plati, ze Racianska cyklotrasu potrebuje.
Oficiálna bola vždy od Vinohradov ako pokračovanie cyklo spojky z Vajnorskej cez Odborársku , park Istrochem potom prerušenie a zase pokračovanie od Vinohradov po chodníku smer Krasňany.
Na celej trase nie je ziadne ine miesto az takto kriticke. Kazdy pozemok ma majitela. Ci sa mesto snazilo dohodnut s majitelom netusim - ale najskor nie. Konstatujem iba fakty - preco je to tam tak ako je (na fotke). Riesit sa to tam mozno da obidenim odzadu cez Filialku, ale to asi nie je riesenie pre cyklotrasu.
kontext + obsah prispevku - ono uvazovat o tom ze tam nejake miesto vidim + pomenovavat pozemok problemovym... (su napriklad vobec nejake informacie o tom ci mesto oslovilo majitela vobec s nejakou (nieto este zmysluplnou) ponukou ?)
na parcelach popri racianskej v tomto useku okrem toho stoja aj nejake tie budovy, predpokladam ze aj tie maju nejakeho majitela a bez ich asanacie by to taktiez asi neslo
ked som bol mladsi, tiez som mal viac tendecie k tomu preco sa veci neriesia tak "socialisticky"
PS: cisto teoreticky by sa minimalne nejaka cyklocesta mohla skusit tahat po zeleznicnych pozemkoch kusok vedla, tie su aspon (zatial) vo vlastnictve statu...
Dalsi uplne zbytocny utok voci mojej osobe. Nechapem ten konfrontacny ton. Kde som uberal prava vlastnikovi pozemku? Kde som take nieco napisal? Prosim ukazat. Ak neukazes, si obycajny primitiv, ktory nevie ine len utocit.
a teraz sa skus este prosim na to pozriet aj pohladom vlastnika toho "problemoveho" pozemku....
(aj ked chapem, z inych diskusii tu vyplyva ze este vela rokov asi mat nebudes a nejake vlastnicke pravo a jeho ochrana je teda z tvojho pohladu len cisty problem)
Racianska NUTNE potrebuje cyklotrasu. Ona tam neoficialne je - od Racka po polygraficku priemyslovku (svojho casu tam boli aj tabule) - ale to je len velmi pseudo. A pritom zrovna na tejto strane je aj priestor na to. Len by sa muselo nikomu chciet.
Na tejto fotke konkretne je problem pozemok, ktory stoji v ceste. Tam po tom uzkom chodnicku sa ani chodci neobidu, nieto este cyklista a chodec. Tragikomedia.
Ani tá Páričkova nie je v pohode, lebo ak ideš smerom od Karadžičovej, tak v križovatke so Svätoplukovou prechádzaš z ľavej strany cesty na pravú a teda okrem áut idúcich po Svätoplukovej musíš dávať pozor aj na to, či niekto nejde za tebou, lebo sa budeš krížiť s jeho trasou (jedine, že by odbáčal doprava). Minule som tam takú situáciu zažil a úprimne, nebolo mi jasné, či mám prednosť ja alebo to auto čo išlo za mnou. A jeho vodička tiež vyzerala byť v rozpakoch.
No a toto ma na súčasnom vedení mesta vytáča. Takmer všetko ostatné za mňa Bratislave vychádza ale cyklotrasy, z pohľadu cyklistu, sú totálny fail. Na toho neschopáka z Cyklokoalície (ktorú inak rešpektujem), ktorý je teraz na magistráte za bajky, nespravil nič. Minimum nových trás, akurát v úvode pred rokmi pribudli vodorovné značky na cestách. Jediné, čo sa dobre vydarilo, je Páričkova, ale môj silný tip je, že to vlastne staval developer HB Reavis. Táto cyklotrasa tiež končí nikde – na Dulovo nám. ďalej je úsek totálne rozbitej cesty asi 200 metrov, kým začína ďalšia cyklotrasa. Na tej ceste je veľmi veľa priestoru ale toto nikomu nenapadne proste.
A presne to vidíme aj tu. Z tejto fotky (a aj z osobnej skúsenosti) môžem povedať, že aj keď to má nejaké chyby, developer to na slovenské pomery luxusne pripravil, aby to celé zapadlo, načož sa na to mesto proste vyje....