Pritom logicky by stačilo keďže vo Vlčindole je perón dostatočne dlhý hlásiť aby ľudia ktorí cestujú DO stanice Hainburg Donau Pbhf nastupovali do prednej časti vlaku. Nakoľko ak trebárs idem do Wolfsthalu tak predsa nie je dôvod vystúpiť - vlak aj voz tam idú, a tam vystupujem normálne k nástupišťu.
Áno, v každom vlaku je sprievodca a ak niekto v zadnej jednotke má lístok do Hainburgu/Wolfsthalu, tak ho sprievodca upozorní aby na Kulturbahnhof prestúpil dopredu. Tam prestupuje aj sprievodca a cez interkom oznámi rušňovodičovi, že všetci sú vpredu, zadnú jednotku môže zamknúť a odísť.
Jedna jednotka je uzamknutá len v koncovom úseku S-bahnu Hainburg Kulturfabrik - Wolfsthal. Z mojich ciest mám vypozorované, že je to vždy tá zadná v smere jazdy.
Vo zvyšnom úseku, kde je dopyt po preprave vyšší, je odomknutá aj druhá jednotka súpravy.
Z mojich skúseností vyplýva, že jedna jednotka býva uzamknutá. Raz mi takto na Ungartore ušiel vlak, lebo som sa snažil nastúpiť do uzamknutého vagónu a keď som si to uvedomil a presunul som sa k druhému, vlak sa už pohol. Druhý raz som zasa vo Wolfsthale nastúpil do nevhodného vagónu, lebo ma z neho sprievodca vyhnal do druhého (ale čo mi pri tom vlastne hovoril, neviem).