imhd.sk
Považská Bystrica
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Slovensko a svet
Nájdi linku, zastávku, vozidlo, text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
Užitočné informácie
Tarifa
Prepravný poriadok
Kontakt na dopravcu
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
Najbližšia zastávka
Jasná obloha
-1 °C
sk
English
Považská Bystrica
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Slovensko a svet
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2024
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
Cestovné
lístky
Menu
Galérie
›
Update
› Podzemné a nadzemné električkové trate v Bostone (17.3.2015)
Výstavba podzemnej električkovej trasy v roku 1897, kedy sa tento podzemný úsek s dvomi zastávkami stal prvou podzemkou v USA
Električka AnsaldoBreda / Adtranz (v Bostone označovaná ako Type 8 LRV) bola vyvinutá špeciálne pre Boston
Spomienka na električkovú linku, ktorú nahradili trolejbusy a neskôr autobusy, pri vstupe do existujúcej električkovej siete
Japonské električky Kinki-Sharyo boli dodávané v rokoch 1986 - 1988 a 1997 v retro dizajne imitujúcom električky PCC
Konečná aj priebežná zastávka podzemnej električkovej dopravy
Vstup do podzemnej električkovej stanice
Súprava Kinki-Shayro + AnsaldoBreda (v popredí) na jednej z najstarších podzemných staníc v Bostone
Pohľad na jednu z dvoch najstarších podzemných staníc v Bostone
Na začiatku prevádzky podzemky v Bostone v roku 1897 boli vybudované dve podzemné stanice pre električkovú dopravu, z ktorých jednou bola stanica Boylston
V rannej špičke sa Bostončania musia potlačiť
Električka AnsaldoBreda / Bombardier bostonského typu 8 má podobne ako aj ostatné vozidlá MHD v hornej časti čela zelené svetlá
Schéma električkových liniek pod spoločným označením Zelená linka
Električkové súpravy na čele s vozidlami Kinki-Sharyo / Westinghouse na konečnej Lechmere
Pohľad do podzemného električkového úseku, ktorý v roku 2005 nahradil nadzemku
Električkový most Lechmere Viaduct ponad Charlesovu rieku z roku 1912
Električkový viadukt Lechmere je poslednou väčšou časťou bostonskej nadzemky
Električková trať prechádzajúca z viaduktu do podzemia
Bývalé električkové depo Watertown
Súprava AnsaldoBreda + Kinki-Sharyo v miestach bývalého rozvetvenia električkovej siete na linky A a B
Súprava AnsaldoBreda + Kinki-Sharyo vyčkáva na odchod z konečnej Boston College
Súprava AnsaldoBreda + Kinki-Sharyo vychádza na električkovú trať, ktorá je v strede predelená zábradlím
Zub času sa podpísal na električke Kinki-Sharyo, tá je však stále v prevádzke s cestujúcimi
Obratisko električiek Boston College
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Návod pre pokročilé vyhľadávanie
nájdete tu
.
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie