imhd.sk
Považská Bystrica
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Slovensko a svet
Nájdi linku, zastávku, vozidlo, text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
Užitočné informácie
Tarifa
Prepravný poriadok
Kontakt na dopravcu
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
Najbližšia zastávka
Zamračené
3 °C
sk
English
Považská Bystrica
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Slovensko a svet
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2024
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
Cestovné
lístky
Menu
Galérie
›
Slovensko a svet
›
Európa
›
Ukrajina
› Kryvyj Rih (Кривий Ріг)
V čase fotenia jediný prevádzkovaný trolejbus typu ZiU 10 na Ukrajine
ZiU-620520 mieri do vozovne
Jeden z dvoch kĺbových trolejbusov ZiU 10 dodaných v roku 2016
Kĺbový trolejbus ZiU-620520 so záclonkami
Ikarus 256.51
Stanice rýchlodrážnej električky boli stavané s rezervou pre metro
Modernizovaná električka T3R.P v "protismernej" časti rýchlodrážnej siete
#649, проспект Металургів
Ruta 25 z roku 2017
T3UA so záclonkami smeruje mimo rýchlodrážnu sieť, preto vodič musí prestaviť výhybku
Ikarus 256 s upravenou maskou
Podzemná stanica rýchlej električky s ľavostrannou premávkou
Vzhľad vozňov KTM-8 po "kapitalnom remonte"
Modernizovaná električka KTM-8K
Modernizovaná električka KTM-8K
Autobus zamestnaneckej dopravy do závodu ArcelorMittal
KTM-5 z roku 1991
Štvordverová električka KTM-8KM
Mastná reťaz zabezpečuje pohyb dverí
Interiér KTM-5
Interiér KTM-5
Interiér KTM-5
Sprievodkyňa v električke KTM-5M3, kde má aj vyhradené miesto na sedenie vpravo pri dverách
#484, linka 4, вул. Буковинська
KTM-8KM na konečnej linky 2
Na odľahlom obratisku sa otáča päť liniek, z nich štyri jazdia len 2 - 3-krát za deň
Interiér KTM-8
Interiér KTM-8
Interiér KTM-8
Držiak na POS terminál v električke
KTM-8KM pri historickej časti Krivého Rohu
Ruta 25 D z roku 2011 a Mercedes-Benz O 405N
Mercedes-Benz O 405N
#609, linka 20, Сквер Визволителів
#AE 2539 AB, linka 302, площа Визволення
Diaľková doprava v podaní midibusu BAZ A081
Zastávková čakáreň pri trolejbusovej vozovni
LAZ E183D1 pri vozovni
Trolejbusové depo č. 2
Trolejbus Dnipro T103 (licenčne vyrábaný MAZ 103T) z roku 2018
Modernizovaný JUMZ-T2 prichádza do vozovne na dieselový pohon
Modernizovaný JUMZ T2 z roku 2008
#652, linka 21, проспект Гагаріна
#671, проспект Гагаріна
Minibus Ruta dopĺňa električky a trolejbusy
Súprava T3R.P prechádza popri obratisku pri začiatku trate s pravostrannou prevádzkou
Stavba rýchlej električky sa začala v 1970. rokoch a prvý úsek bol otvorený v roku 1986
Nedokončená stanica metro-električky VPF a v pozadí jej strážca
Rýchlodrážna električková trať vedie buď v tuneloch alebo na povrchu segregovaná od okolia plotmi a betónovými múrmi
Na pozoruhodnej rýchlodrážnej trati sa v roku 2018 jazdilo maximálnou rýchlosťou 50 km/h
Rukou písané odchody električiek podľa liniek v spoločnosti obdĺžnikového QR kódu
Počmáraný interiér T3SU s osvetlovacími telesami umiestnenými v strede
Súprava T3SU #024+021 na najvzdialenejšom konci rýchlodrážnej električky
Stanica metro-električky Industriaľna
#024, станція Індустріальна
Stanica metro-električky Industriaľna
Turnikety pri vstupe do metro-električkového systému
Vozeň #026 na služobnej jazde
Súprava T3SU #042+043 na oplotenom povrchovom úseku metro-električky
#AE 9675 AA, проспект Металургів
Trolejbus JUMZ-T2 so záclonkami
Modernizovaný trolejbus JUMZ-T2 doplnený o dieselagregát
#482, вулиця Соборності
Zvlnená trať v centre mesta
Míňajúce sa električky KTM-5M3 a KTM-5A
Plynový MAZ 103
Vstup do stanice metro-električky Prospekt Metalurhiv
ZiU-682G [G00] v centre mesta
Prospekt Metalurgov s chladiacimi vežami oceliarní v pozadí
#648, linka 24, проспект Металургів
ZiU-682G [G00] v spoločnosti Moskviča
#013, Другий ставок
#001, Другий ставок
Typická panoráma priemyselného mesta
#064, 065, Другий ставок
T3UA v pozadí precháda z ľavostranného úseku rýchlodráhy na sieť bežných tramvají
KTM-8 z roku 1996
V meste Kryvyj Rih dlhom zo severu na juh 126 km je viacero priemyselných závodov, ku ktorým dopravujú zamestnancov aj električky
Tramvaj KTM-5 z roku 1990
T3UA na električkovom moste
KTM-5 z roku 1983
KTM-5A z roku 1990
Záverečný úsek rýchlodrážnej električky vedie po moste cez vodnú nádrž
#480, вулиця Святогеоргіївська
Súprava T3 #059+060 (ex Praha #6412+6531) z rokov 1965 - 1966
Súprava električiek ČKD Tatra T3R.P z roku 1987
KTM-5A na mestskej linke 2
Ľavostranná premávka na moste ponad druhú vodnú nádrž nedaľeko obratiska Кільцева, v preklade Prsteň
Na rýchlodráhe kedysi jazdili trojičky T3, no v septembri 2018 už boli v prevádzke len dvojičky a sóla
Pôvodné vozne T3SU z roku 1987 boli v roku 2005 modernizované na T3R.P
Súčasťou niektorých podzemných staníc sú aj výpravkyne
Súprava vozňov T3SU z roku 1987
Súprava KTM-11 #209+211 na konci rýchlodrážnej trate
Stredné dvere v električke KTM-11 nie sú na oboch bokoch umiestnené oproti sebe
Spojenie súpravy električiek KTM-11 #209+211 z roku 1995
Interiér električky KTM-11 s pozdĺžnym usporiadaním sedadiel
Súprava električiek KTM-11 #209+211 z roku 1995
Ploščaď Truda, čiže Majdan Praci
Slepá koľaj bez nástupišťa na konečnej linky 1M
Pohľad do haly depa pri obratisku Майдан Праці
Začiatok
Predchádzajúce
Nasledujúce
Koniec
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Návod pre pokročilé vyhľadávanie
nájdete tu
.
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie