imhd.sk
Považská Bystrica
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Slovensko a svet
Nájdi linku, zastávku, vozidlo, text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
Užitočné informácie
Tarifa
Prepravný poriadok
Kontakt na dopravcu
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
Najbližšia zastávka
Zamračené
3 °C
sk
English
Považská Bystrica
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Slovensko a svet
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2024
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
Cestovné
lístky
Menu
Galérie
›
Slovensko a svet
›
Európa
›
Nemecko
› Karlsruhe
Výstavy
#709, KA VK 709, linka 50, Ebertstraße
Stanica Bad Herrenalb
Linkové označenie s prejazdom do ďalšej linky
Elektrobus na odklonovej trase
Jeden z dvanástich elektrobusov Lion's City 12 E sprevádzkovaných v novembri 2023
Nie je Storm ako Strom
Podzemná stanica električiek Kongresszentrum
Podzemná zastávka Kongresszentrum
Odstavené tram-trainy pri Albtalbahnhof a v blízkosti hlavnej stanice
Tram-trainy sa umývajú aj priamo na odstavnej ploche
Tram-train prichádza z "veľkej železnice" do električkovej siete v širšom centre Karlsruhe
Na mieste pôvodnej električkovej trate boli umiestnené lavičky
Niektoré zastávky v tuneli sú na dohľad
Zastávka Marktplatz (Pyramide) je vybavená odstavnou koľajou, na ktorej končia niektoré spoje v čase prepravnej špičky
Súprava tram-trainov s panoramatickým vozňom RegioBistro v podzemnej časti siete
Ukážka autonómneho koľajového vozidla UrbanLoop
Autonómny autobus EasyMile EZ10
"Pavučina" v električkovom tuneli je doplnená o svietidlá kombinujúce červenú, zelenú a modrú farbu
Stadtbahn tunel nahradil časť povrchových električkových tratí v centre Karlsruhe v dĺžke 2451 m (východo-západný tunel) + 891 m (južná odbočka)
Otvorenie električkového tunela bolo sprevádzané kampaňou s anglickým heslom "It's T-Time!"
Sieť tram-trainov v Karlsruhe a okolí
#889, 971, linka S5, S51, Kronenplatz
Vzhľadom na rôzne typy používaných vozidiel a rôznu výšku segmentov nástupíšť, električkové vlaky zastavujú v rôznych častiach nástupišťa, čo je zobrazené aj v zastávkovom informačnom systéme
Trasy jednotlivých liniek predchádzajúcich tunelom
Informačný systém v čase príchodu električky
Nástpištia v električkovom tuneli sú dlhé 100 metrov, z čoho 80 metrov je vo výške 340 mm a 15 metrov vo výške 550 mm
Stadtbahntunnel má tvar písmena T a nahradil povrchové električkové trate
Dizajn tunela zvýrazňuje trolejovú "pavučinu" nad nástupišťami a koľajami
Stadtbahntunnel je určený pre električky aj tram-trainy
Výstavba tunela pod miestnou "obchodnou" ulicou v Karlsruhe trvala 11 rokov
Zastávkový označník s cestovným poriadkom električkovej linky 8, ktorá slúži ako školská linka s niekoľkými odchodmi len v rannej špičke
Súprava električiek GT6-70D/N prichádza z jednokoľajného úseku
Zastávková tabuľa zobrzujúca ciele liniek s prejazdmi na iné linky
Prestupný uzol v Durlachu
Prestup na hrane na konečnej električiek
Vstup do podzemnej stanice električiek a tram-trainov
Spoločná zastávka električiek a autobusov s dvoma obrubníkmi
#KA HT 603, linka 62, Bahnhofplatz, zastávka Karlsruhe Hbf Vorplatz
#710, KA VK 710, linka 50, Bahnhofplatz
Električka GT8-70D/N pred hlavnou stanicou
Električka GT8-70D/N pred hlavnou stanicou
#710, KA VK 710, linka 50, Bahnhofplatz, zastávka Karlsruhe Hbf Vorplatz
Schodík pri vystupovaní z nízkopodlažnej električky
Nízkopodlažná električka GT6-70D/N
Stadler Citylink v Karlsruhe označovaný ako NET 2012 je dodávaný od roku 2011
GT8-70D/N pri vianočných trhoch
Nízkopodlažná električka GT8-70D/N
Stadler Citylink míňa jeden z najstarších tram-trainov typu GT6-80C
Z nízkych nástupíšť sa do vlakoelektričiek nastupuje po schodoch
Interiér vlakoelektričky GT6-80C
Schody do vlakoelektričky GT6-80C
Jednosystémová vlakoelektrička GT8-80C dokáže jazdiť v napäťovej sústave 750 V =
#771 , KA VK 771, linka 10, Bahnhofplatz, zastávka Karlsruhe Hbf Vorplatz
Prvá z električiek Citylink pre Karlsruhe vyrobená pod značkou Stadler Rail
Interiér tram-trainu GT8-100D/2S-M
GT6-70D/N z 1. série z roku 1995
Zatrávnená električková trať
Z-zábradlie na prechode cez električkovú trať upriamuje pozornosť chodcov na električku
GT6-70D/N #247
Vozidlá tram-train GT8-80C 3. "Panorama" vznikli prestavbou starších električiek GT6
Míňajúce sa regionálne električky GT8-100D/2SY-M na provizórnej trati
Dvojúrovňová zastávka
Nízkopodlažná mestská električka GT6-70D/N z roku 1996
Cestovné poriadky a informácie
Zastávkový označník a automat
Spoločná zastávka mestských a regionálnych električiek
Tram-Train GT8-100C/2SY #826 z roku 1994
Tram-Train vozidlo GT8-80C #580
Mestská nízkopodlažná električka GT8-70D/N #316
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Návod pre pokročilé vyhľadávanie
nájdete tu
.
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie