Existuje niekde na webe dostupné technické riešenie preložky trate Púchov-Považská Bystica? Zaujímalo by ma najmä zakreslenie novej polohy trate v priestore Nosice, Nimnica - kúpele a Milochov a riešenie preložky súčasných železničných zastávok Nosice a Dolný Milochov. Pokiaľ viem, tak zastávka Nosice bude zriadená na novej preložke na ostrove v priestore medzi korytom Váhu a Nosickým kanálom. Čo sa stane so zastávkou Dolný Milochov (nachádza sa na úseku, ktorý bude zrušený)? Zriadi sa nová zastávka na preložke alebo bude zastávka definiítvne zrušená? Bude po novom moste s dĺžkou cez 600 m ponad VN Nosice umožnený aj prechod chodcov a cyklistov.
Vie niekto povedať, ako sa vyvíjajú veci v súvislosti s výstavbou lávky ponad Váh v lokalite Považská Teplá - Považské Podhradie?
Na vacsine zastavok boli v oblasti poznamok nalepeny odkaz ako jazdia busy cez vsetky sviatky vratane obmedzenie, vo vsetkych busoch, v lcd v busoch bezi oznam na as vnutry aj vonku bezali oznamy, na web stranke... Minule ludia zas nadavali ze nedavame na web oznamy... Uz fakt neviem ako to upozornit inak...
A čo takto prípoje na rýchliky Ba-KE? Nie je tam väčší dopyt? Alebo čo si kto predstavuje pod pojmom prípoj? Aby išla po príchode každého rýchlika, aj EC, z každého smeru vždy 3ka, 32ka, 11tka, 5ka, 9ina, 2ka (naraz) - teda aby mali všetky mestské časti prípoj? Ale výkony na MHD sú dosť obmedzené..
A potom, ak si/ste na zastávke žel. stanica 13:57, neoplatí sa ísť radšej na 3ku a prejsť pešo z SNP? Alebo na 100vku 14:12 a prejsť pešo od Tesca?
Papiere so spojmi na zastavkach vytlacene s platnostou od 15.12. a absolutne nie je na nich ako funguju linky cez Vianoce... Vcera (24.12.) som stal vecer na zastavke hliny jednota s xy dalsimi ludmi (10-15?) a autobus neprisiel, co uz samozrejme viem teraz, ze bolo len do 17:00. Bolo dost smutne vidiet ako ludia cakali na bus, pravdepodobne na navstevy alebo z nastev na stedry vecer. Po 10minut odchadzali prec... Informovat na internete nie je vsetko, hlavne nie pre starsich ludi.
Stale sa upravuju spoje s novou platnostou a stale to nie s ohladom na vlaky. Chodim casto v nedelu EC Praha - KE s prichodom nieco pred 14:00 do PB a najblizsi bus na hliny ide 32 o 14:42. Pochopil by som keby to bol Os, ale aby k medzinarodnemu vlaku nebol ziadny spoj? Vlaky su v 2hodinovom intervale pred 10, 12, 14, 16, 18 a 20:00 a po kazdom sa caka cca 45 minut na bus. Za ten cas je vlak uz za ZA ?
Zásadným problémom sú nedostatočné výkony objednané mestom. Bez nich je veľký problém "vykúzliť" akýkoľvek návrh, ktorý by vyhovoval väčšine.
MHD2 by si v úseku Šebešťanová - stanica zaslúžila ešte také tri-štyri páry spojov. Jednak kvôli veľkému počtu školákov a jednak kvôli pracujúcim. Tieto výkony ale nie je kde zobrať bez toho, aby sa pohoršilo iným.
Na druhej strane ale funguje silný lobing niektorých zástupcov VMČ, viď také Zemiansky Kvašov. Býva tam asi 250 obyvateľov (čo je možno menej ako pracuje v PP Šebešťanová), v sledovanom období mal najviac obsadený spoj cca 23 ľudí (školský ráno o siedmej), inak sa však obsadenosť pohybovala na úrovni do 10 cestujúcich, ale spojov majú toľko, ako takmer 2x väčší Praznov.
V jednom musím nesúhlasiť a to je rozdiel medzi príchodom autobusu a odchodom vlaku. Vážne už boli pripomienky od ľudí, že keď príde bus 10 min pred odchodom vlaku na žst že to je príliš skoro, že musia čakať na vlak potom zbytočne. Že oni by radi aby bol príchod tak 5-6, max. 7 min pred odchodom vlaku.
Napíšem len pár svojich myšlienok na diskusiu. Tvrdíte, že zmena trasy a časov MHD2 viedla k tomu, že boli požiadavky na prípoje k vlakom. Podľa môjho názoru je na pohodlný prestup potrebných minimálne 10 min, aby cestujúci stihol prísť z autobusu na stanicu, kúpiť si lístok a presunul sa bezpečne na nástupište a počítal aj s prípadným drobným meškaním autobusu. Tak sa poďme na tie prípoje pozrieť.
Spoj č. 4 príde na ŽS o 5.18. Osobný vlak do Nového Mesta/V odchádza 5.21. Vlak sa dá stihnúť len vtedy, ak bus príde načas, máte vopred kúpený lístok, nemáte nijakú batožinu a máte dobrú kondíciu. Stačí, aby sa bus o 1-2 minúty omeškal a už vlak nestihnete. Využitie tohto prípoja je veľmi riskantné. Do ZA ide vlak o 5.45.
Spoj č.6 príde na ŽS o 5.53. Os do ZA odchádza 5.45, R Polom do BA 5.52. Prípoj nulový.
Posunutý spoj č. 8 príde na ŽS o 6.17. Os do ZA odchádza 6.21. Aby sa tento prípoj dal reálne využívať, musel by sa posunúť ešte aspoň o 5 min. skôr. Ale aký by to malo zmysel, keď spoj č. 6 by potom išiel iba o 14 min. skôr. A to zas nie je taká hrozná doba čakania na vlak. A to platí aj pre os vlak do TN o 6.26.
Tak teraz neviem, ktorým cestujúcim táto zmena prospeje. Skôr bude asi viac tých, ktorým táto zmena uškodí (ako napr. PR42), lebo odchody spojov z Podvážia po novom budú 4.40 5.56 5.31 5.50 6.53. Čiže medzi spojmi vzniknú krásne intervaly 16-35-19-63 min. a cestujúci strávi v buse o 8 min. viac. Nech si teda o kvalite tohto CP spraví vlastný názor každý sám.
Jojo.
Tak ako som napísal už predtým, zmena trasy a časov MHD2 viedla k tomu že boli požiadavky na prípoje k vlakom. Toto posunutie zabezpečí ráno pripojenie k vlakom a poobede od vlakov. Na druhú stranu keď linky pokračuje ďalej do mesta ako iná linka, tá má svoju trasu a pokračujúce spoje zas zabezpečujú prepojenie od vlakov smerom do mesta. Mohlo sa to spraviť aj tak že MHD2 bude končiť na AS a nebude pokračovať a cestujúci budú musieť prestúpiť a zakúpiť si ďalšie cestovné lístky alebo využívať ČPL
Vážený/á PR42,
ja nemám prečo sa zapierať...nevidím dôvod, ale je to Vás názor keď si to myslíte nikto vám to neberie...
Naša spoločnosť vždy reagovala a bude reagovať na potreby cestujúcich. Avšak treba si uvedomiť že týmito spojmi chodia aj občania MČ Šebešťanová, Podvážie a Podhradie. Títo občania cestujú na vlaky resp. z vlakov resp. na prímestské spoje. Všetky zmeny CP sú konzultované s Mestom Považská Bystrica a taktiež reagujú na požiadavky občanov. Vo všetkých mestách sa individuálne potreby veľkých zamestnávateľov riešia iným spôsobom a nie VHD.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Jozef.79
Spoj č. 4 príde na ŽS o 5.18. Osobný vlak do Nového Mesta/V odchádza 5.21. Vlak sa dá stihnúť len vtedy, ak bus príde načas, máte vopred kúpený lístok, nemáte nijakú batožinu a máte dobrú kondíciu. Stačí, aby sa bus o 1-2 minúty omeškal a už vlak nestihnete. Využitie tohto prípoja je veľmi riskantné. Do ZA ide vlak o 5.45.
Spoj č.6 príde na ŽS o 5.53. Os do ZA odchádza 5.45, R Polom do BA 5.52. Prípoj nulový.
Posunutý spoj č. 8 príde na ŽS o 6.17. Os do ZA odchádza 6.21. Aby sa tento prípoj dal reálne využívať, musel by sa posunúť ešte aspoň o 5 min. skôr. Ale aký by to malo zmysel, keď spoj č. 6 by potom išiel iba o 14 min. skôr. A to zas nie je taká hrozná doba čakania na vlak. A to platí aj pre os vlak do TN o 6.26.
Tak teraz neviem, ktorým cestujúcim táto zmena prospeje. Skôr bude asi viac tých, ktorým táto zmena uškodí (ako napr. PR42), lebo odchody spojov z Podvážia po novom budú 4.40 5.56 5.31 5.50 6.53. Čiže medzi spojmi vzniknú krásne intervaly 16-35-19-63 min. a cestujúci strávi v buse o 8 min. viac. Nech si teda o kvalite tohto CP spraví vlastný názor každý sám.
Jojo.