Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Jozef.79 #1707:
V jednom musím nesúhlasiť a to je rozdiel medzi príchodom autobusu a odchodom vlaku. Vážne už boli pripomienky od ľudí, že keď príde bus 10 min pred odchodom vlaku na žst že to je príliš skoro, že musia čakať na vlak potom zbytočne. Že oni by radi aby bol príchod tak 5-6, max. 7 min pred odchodom vlaku.
Napíšem len pár svojich myšlienok na diskusiu. Tvrdíte, že zmena trasy a časov MHD2 viedla k tomu, že boli požiadavky na prípoje k vlakom. Podľa môjho názoru je na pohodlný prestup potrebných minimálne 10 min, aby cestujúci stihol prísť z autobusu na stanicu, kúpiť si lístok a presunul sa bezpečne na nástupište a počítal aj s prípadným drobným meškaním autobusu. Tak sa poďme na tie prípoje pozrieť.
Spoj č. 4 príde na ŽS o 5.18. Osobný vlak do Nového Mesta/V odchádza 5.21. Vlak sa dá stihnúť len vtedy, ak bus príde načas, máte vopred kúpený lístok, nemáte nijakú batožinu a máte dobrú kondíciu. Stačí, aby sa bus o 1-2 minúty omeškal a už vlak nestihnete. Využitie tohto prípoja je veľmi riskantné. Do ZA ide vlak o 5.45.
Spoj č.6 príde na ŽS o 5.53. Os do ZA odchádza 5.45, R Polom do BA 5.52. Prípoj nulový.
Posunutý spoj č. 8 príde na ŽS o 6.17. Os do ZA odchádza 6.21. Aby sa tento prípoj dal reálne využívať, musel by sa posunúť ešte aspoň o 5 min. skôr. Ale aký by to malo zmysel, keď spoj č. 6 by potom išiel iba o 14 min. skôr. A to zas nie je taká hrozná doba čakania na vlak. A to platí aj pre os vlak do TN o 6.26.
Tak teraz neviem, ktorým cestujúcim táto zmena prospeje. Skôr bude asi viac tých, ktorým táto zmena uškodí (ako napr. PR42), lebo odchody spojov z Podvážia po novom budú 4.40 5.56 5.31 5.50 6.53. Čiže medzi spojmi vzniknú krásne intervaly 16-35-19-63 min. a cestujúci strávi v buse o 8 min. viac. Nech si teda o kvalite tohto CP spraví vlastný názor každý sám.
Jojo.
Reakcia na: Jozef.79 #1704:
Tak ako som napísal už predtým, zmena trasy a časov MHD2 viedla k tomu že boli požiadavky na prípoje k vlakom. Toto posunutie zabezpečí ráno pripojenie k vlakom a poobede od vlakov. Na druhú stranu keď linky pokračuje ďalej do mesta ako iná linka, tá má svoju trasu a pokračujúce spoje zas zabezpečujú prepojenie od vlakov smerom do mesta. Mohlo sa to spraviť aj tak že MHD2 bude končiť na AS a nebude pokračovať a cestujúci budú musieť prestúpiť a zakúpiť si ďalšie cestovné lístky alebo využívať ČPL
Reakcia na: PR42 #1703:
Vážený/á PR42,
ja nemám prečo sa zapierať...nevidím dôvod, ale je to Vás názor keď si to myslíte nikto vám to neberie...
Naša spoločnosť vždy reagovala a bude reagovať na potreby cestujúcich. Avšak treba si uvedomiť že týmito spojmi chodia aj občania MČ Šebešťanová, Podvážie a Podhradie. Títo občania cestujú na vlaky resp. z vlakov resp. na prímestské spoje. Všetky zmeny CP sú konzultované s Mestom Považská Bystrica a taktiež reagujú na požiadavky občanov. Vo všetkých mestách sa individuálne potreby veľkých zamestnávateľov riešia iným spôsobom a nie VHD.
Chcem sa opýtať, aký zmysel má mať podľa nového CP zachádzanie takmer všetkých pokračujúcich spojov cez železničnú stanicu v smere z Podvážia (Kukučínova, štadión, ŽS, AS). U končiacich je to dobrý nápad, že sa na ŽS dá dostať bez prestupovania, ale pokračujúce spoje by mali jazdiť tak ako doteraz, pretože pôjdu zbytočne 2x cez ŽS. Sú to zbytočné km navyše, ktoré by sa dali využiť niekde inde a aj sa tým zbytočne predĺži cestovný čas. Konkrétne spomínaný spoj č. 8 z Podvážia. Aký zmysel má jeho posunutie o 8 minút skôr, keď z AS bude pokračovať v rovnakom čase ako doteraz. Čiže ten, kto cestuje ďalej ako na AS strávi v autobuse o 8 minút viac ako doteraz. Z tých 8 minút 2 strávi dvojnásobným prejazdom cez ŽS a 6 minút čakaním na AS.

Jojo.
Vážená MDS,
asi ste si neuvedomili, že v Šebešťanovej je priemyselný park, v ktorom pracuje niekoľko 100 zamestnancov, ktorí pracujú na 3 zmeny, niektorí aj v nepretržitej prevádzke. Z vašej strany nie je žiadna ústretovosť, aby sa títo zamestnanci mali ako dostať do práce a z práce načas. Teraz sa chystáte spoj č.8, ktorý premával od priemyselného parku o 6:06 do mesta presunúť, aby po novom chodil o 5:58 hod. Vysvetlite mi ako sa máme dostať po nočnej zmene domov keď končíme o 6:00 a ďalší autobus ide až po siedmej hodine.
Dostať sa na čas do práce a z práce nám robí veľké problémy. Keď sa sťažujeme u zamestnávateľa, ten nám vždy odpovie, že s vami (mds) nie je možná žiadna dohoda. Nechcete vraj reagovať na žiadne ich požiadavky. To môžem potvrdiť aj ja z vlastnej skúsenosti, že dovolať sa k vám a zastihnúť niekoho kompetentného je takmer nemožné (že pán vedúci, vaše neidentifikovateľné zvuky z vášho telefónu sú otrasné, takto sa zapierať je myslím pre vás nedôstojné). Začnite už konečne reagovať na potreby cestujúcich !!!
Reakcia na: hlinyy #1700:
N3 obíde na jednu otočku celé mesto aj dnes. Keby jazdila N3 po trase "mesto - lanska - snp - hliny - rozkvet - mesto", tak kým by prišla N3 na Rozkvet, tak by sa tam vedeli dostať aj pešo. Pritom Rozkvet je väčšie sídlisko ako Hliny a SNP dokopy. Ak by sa niekde pri SPŠ dalo otočiť, tak by mohla byť trasa ŽST - SPŠ - Rozkvet - SPŠ - Hliny - ... ale všetkým tým zo stanice a Štefánikovej by to taj tak nič nepomohlo.
Reakcia na: Mike #1695:
8min nie je nic, ani mna nebavi vyhliadka s n3 po rozkvete, ktora ma uplne nezmyselnu cestu. Ist //mesto - rozkvet - mesto - lanska - hliny//... Keby sla //mesto - lanska - snp - hliny - rozkvet - mesto// by urobila jednu otocku okolo celej PB s koncom v meste.
Reakcia na: mds #1698:
? hmmm- ono asi ťažko niekto zo spokojných napíše, že je dobré, že nechodia všetky spoje... Ale pri pohľade do autobusu napr. na zastávke Nm3 nebadať, že by niekoho bavilo sa vyvážať po Rozkvete.
Reakcia na: desina #1697:
no rozkvet 123 obsluhuje len mimo špičky a cez víkend...kopia sa žiadosti aby chodili všetky spoje....ale tomu sa chceme vyhnúť...
Reakcia na: mds #1696:
tak ok... ak údaje zo strojčeka hovoria, že tam frekvencia je... ale to rozkvet 123 by som aj tak zrušil...
Reakcia na: Mike #1695:
presne pre obslužnosť Sídl.Stred to nieje možné zmeniť...tam sú tie spoje celkom dobre využívané a ľudia si zvykli...a taktiež aj pri Dome služieb
Reakcia na: desina #1694:
1. Ale tých ušetrených km tým že by nešla cez Štefánikovu, Štúrovu a stred by bolo oveľa menej ako ten nárast keby išla z Tesca na Rozkvet cez SNP a Hliny.
2. Úplne by sa zrušila obsluha sídliska stred a aj keď by odtiaľ vyšli izochróny dostupnosti na iné zastávky, z "politických" dôvodov by išla séria sťažností na MDS..
3. Štefánikova a v prac. dni aj dom služieb sú zastávky s dosť silným nástupom, tieto by podľa návrhu mala L100 obísť?
4. Večer a cez víkend býva zvyčajne na L100 úsek tesco - rozkvet vyťaženejší ako úsek ast - tesco... a týmto ľuďom by si spravil vyhliadku možno aj o 8 min dlhšiu cez SNP a Hliny? ( nie dosť že sa už motajú po celom Rozkvete, lebo tam nie sú poriadne komunikácie..)

Čiže podľa mňa je to nerealizovateľné... aj keď aj ja by som veľmi rád videl celý víkend následný interval na Hliny 30 min., tak ako má SNP vďaka MHD 3.. ale zatiaľ km dovoľujú že je tam následný interval (4 4H a 32) 30 min iba soboty od 5 do 16 hod., ináč 60 min.. a aj to sa možno obmedzí, lebo niektoré spoje majú priemernú vyťaženosť okolo 0-3 ľudí
Reakcia na: mds #1693:
Možno by stálo za úvahu v smere na Rozkvet viesť L100 po trase AS-ZST-Hrom Garáže-Sv.August.-Nem-TESCO-Rozkvet bez 123. a späť tak ako je.
Reakcia na: hlinyy #1692:
na rozšírenie 100 o ďalšiu trasu nieje priestor, momentálne je 100% využitie ročného kilometrového nábehu
ahoj, chodievam casto 100 zo zel. stanice, kedze ine linky nejdu od R vlakov. Nebolo by lepsie aby presla uz cele snp/hliny naokolo (ta cesta za snp je 0% vyuzita busmi) a pokracovala v trase na rozkvet? Vela ludi vystupi pri tescu a musi krokom na snp/hliny.

Riesia sa tu na fore vlastne take veci?
Ahojte,
neviete niekto či MDS neodkúpila biely Slovbus PB-990BP kt. slúžil autoškole?
Dnes bol videný o cca 13:45h na Helenskej II.
Neviem na akej šiel linke, videl som ho len odzadu, no boli v ňom ľudia a Karosa na L11 o 13:41 myslím že nešla, tak reku či Slovbus nezaskakoval za ňu alebo je odkúpený MDS???
Inak, všimol som si že boli z neho odstránené nálepky "AUTOŠKOLA"...
Reakcia na: Mino39 #1689:
29.8. sa oslavuje Slovenské Národné Povstanie, čiže to nie je cirkevný sviatok ?
Reakcia na: Mike #1688:
Svoj omyl som si uvedomil. ... stava sa. ... okrem toho nie som zastanca cirkevnych sviatkov, takze som nevedel ze vtedy premavaju autobusy podla nedele. ...

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.