Nie je problém, len poprosíme dodať poklady (kedysi som ich pýtal aj mailom) o max. počte vozidiel do výpravy, kilometroch a "úchylných" požiadavkách MsÚ a cestujúcich dôchodcov a pod.
Mali sme to návrhy cestovný poriadkov v VÚD v Žiline a pri stanovení nových turnusov nám vyšla potreba o 3 vozy denne väčšia, a úprava v CP bola v tom že vyradili spoje, ktoré majú menšiu obsaditeľnosť ako 3 ľudia denné a nahradili ich len prejazdami ?
Ak niekto vymyslí lepší cestovný poriadok, môže sa prihlásiť, tí ľudia čo ma poznajú vedia, že vždy pokiaľ príde niekto s dobrý nápadom som za ? , ale musí to byť taký poriadok, ktorý prejde aj cez MsÚ ?
blikajúci transparent -
vždy keď prejde bus GPS bodom, resp. zástavkou, tak bliknú tabule a už neukazuje prejdenú zastávku. Ale je pravda, že niekedy aj blbnú pokladne a vtedy sa to tiež stáva
MHD 3 pravidelne, často
MHD 40 v špičke
MHD 9 2x spoje v "c" ráno a spoje 37 a 66 v "X"
MHD 10 pravidelne (posledný spoj o 18.15)
MHD 11 pravidelne (posledný spoj o 17.55)
MHD 100 skoro všetky
MHD 110 asi polovica spojov
čital som tu zoznam liniek, kde (ne)chodia klbaky:
Upresňujem:
MHD 3, 9 (4 spoje), 10, 11, 40, 100, 110
Na MHD 4 už nechodia, lebo sa štcvroka rozdelila na 4 a 40.
Inak vhodná otoč je napr v Podmaníne, taktiež by nemal byť problém nasadiť ho aj na MHD 2 na spoje, ktoré robia koliečko poza MČ, alebo na spoje končiace na AS, ŽST od TESCA. Dokonca on aj je nasadený na jeden prázdninový spoj, ale reálne chodil ako MHD 3.
tie vozidlá som spomenul len v tej spojitosti, že tam stáli. Nič viac. A vôbec som netvrdil, že niečo z toho by malo zaskakovať či ako si to pochopil. Jednoducho len čisto štatisticky. Toľko busov pokope mimo vozovne totiž v BB a TN určite nevídam ?
PS: drámu nerobím, jednoducho som len popísal čo som videl. To skôr ty si napísal "mozes byt rad ze vobec nieco doslo". Takže ja som len skonštatoval, ale ty si sa zastával ?. Naviac, ten spoj na stanicu prichádzal a tam odparkoval a čakal na ďalší výkon. Ja som ním nešiel, a je mi teda jedno či išiel alebo nie. Bol neoznačený, a to je fakt. A zákon je raz zákon, či záložné alebo najnovšie vozidlo, takže bodaj by to bola len výnimka. ?
Myslim, ze by som sa asi pobavil so soferom o cene za prepravu uvedenych druhov batozin.... Takze hpsa cestovat s kocarom a pytat si listok za 1,- skk. Ked bude problem, mozete sa obratit na cenovy vymer.
Byvam v NR a tu sa kedysi tiez platilo za kocar a veru ma to velmi vytacalo, ked som musel presurfovat zo zadu do predu kupit k soferovi listok a s5... nastastie uz tento druh cl zrusili.
Pekny den
ze tu hovoris ze na stanici boli odstavene vozidla, a co ked tam boli odstavene. Tie vozidla su v nejakych turnusoch a napriklad ich vodici cerpaju prestavky. Tak neviem preco by sa mal nejaky voz stiahnut z nejakeho turnusu, ako ty naznacujes, aby hradil vypadok inej, nato je urceny zalozak. A okrem toho ty to tu prezentujes jak keby v PB jazdila aspon polovica vozov neoznacena. Z jedneho zle oznaceneho zalozaku to robis dramu ?
beriem, ale aj tak...v danom čase som však na stanici videl "odložené" 2 kĺby, Citelis a 5-6 krátkych B952E. Aj záložák by mal byť označený tak, ako treba. Nehovoriac o tom, že zákony platia pre každého ?.
Inak som si všimol, neviem presne ktoré vozidlo na L310, cca 13:30, blikal zadný transparent, potom zhasol a potom opäť nabehol...
Včera z výpravy:
kĺb PB-836AZ na L10, štadión, cca 10:35 hod.
kĺb PB-834AZ na L40, žst, cca 13:58.
cca 10:10, príchod na žst sólo PB-229AC na L11: okrem tabule spredu vozidlo vôbec neoznačené podľa zákona!!!
ano je pravda, niekde sa klb jednoducho nedostane, napr. v Podvazi by sa nemal kde otocit... Viacere tzv dedinske linky nemozu mat klby prave kvoli tomu ze sa bud nedostanu do dediny alebo sa
N/A