áno, ten ranný spoj na L9 výdavam pri ceste do ZA. Super by bolo mať zoznam spojov vykonávaných kĺbom tak, ako je v TN. Stačí mi aj, že jeden spoj na linke je kĺbový...proste ide mi o to, kam sa kĺb dostane. Lebo som čítal, že niekde sa nedá kĺbom, tak preto.
no neviem ale mam pocit ze na 9 nejazdia ale isto to neviem... jazdia na 3, 10, 11 a vsetkych linkach od nich odvodenych... ale istota neni nikdy, tie klby jazdia raz tak raz onak
to by zaujimalo aj mna, ale nikto mi na moju otazku neodpovedal, sa mi vidi ze tu pisu sami cezpolni;-) ak niekto vie napiste aj ci jazdia v sedle, prip. nejake spoje kde sa daju zastihnut
310na je cista chutovka ? podla emtestackych cestovnych poriadkov, ktore su na mds.sk sa v tom CP da ako tak orientovat ale uprimne neviem si predstavit kto moze pouzivat linku u ktorej kazdy odchod ide po inej trase..
To akože kto sa má vysomáriť z niektorých cestovných poriadkov???Keby ľudia z MDS-ky mali chodiť busom tak by asi len ťažko vzniklo to,čo teraz nazívajú CP...taká L310 to je NÁDHERA!!!
teda kukal som si cestovne poriadky liniek, ale musim povedat, ze v tom mate riadny gulas, tolko typov zachadzok pri jednej linke som este fakt nevidel...to sa clovek u vas ani nevyznaaa
Lenze musis uznat, ze napr. sidlisko Rozkvet sa rozhodne neda nazvat standardnou sucastou malych miest v zapadnej Europe. Dalej obvykle prilahle obce bud MHD nemaju vobec, alebo dopravu zabezpecuje primestska doprava. Ono urcite by sa sucasna siet dala zredukovat. Len si nemyslim, ze je vhodne, aby to navrhovali ludia, co sa do PB v zivote pozreli mozno dva krat. Ja som bol v PB niekolkokrat a netrufal by som si vziat mapu, vymysliet linkovanie a intervaly bez znalosti dopravnych prudov ci vytazenosti spojov. To proste musia riesit ludia znali miestnych pomerov. Lenze ani na diskusii o tejto teme u nas som nezaznamenal, ze by nejak vyraznejsie ludia riesili cokolvek k mhd... par jednotlivcov...
V západnej Európe som skôr videl, že malé mesto má trebárs 2 linky, ak je to možné, tak aj s pravidelnými intervalmi, ale rozhodne bez takýchto nezmyselných vetvení.
Podľa mňa to nie je dobrá prax, zavádzať x variant linky, podľa toho akej skupine (dôchodcov) to práve vyhovuje a ktorá si to vylobuje. Lebo odvezieš 10 - 15 preferovaných ľudí priamo, ale stratíš 30, ktorí MHD nepoužíjú z toho dôvodu, že je systém neprehľadný. Určité špeciálne spoje pre pracujúcich samozrejme áno, ale nie až takýto guláš.
A na záver by som si Ťa dovolil upozorniť, že cez PB jazdia rýchliky viacmenej v dvojhodinovom takte.
Co mi vadi ? V podstate nic. Rozhodne je iMHD stranka, kde si cestujuci lahko zistia, kedy im ide spoj atd. Sam ju pouzivam. V tomto smere to bude pre nich ulahcenim. Len vacsina navstevnikov z vacsich miest je zmlsana a neuvedomuje si, ze linkove vedenie a tiez vedenie konkretnych spojov byva casto prisposobovane poziadavkami cestujucich (spoje k vlakom a z vlakov, spoje privazajuce pracovnikov na smeny a zo smien, vozenie deti do skol atd.) a intervalova doprava sa neda zaviest kvoli nizkemu obsadeniu spoja v ostatnych casoch. Rovnako tak ak si porovname ceny NP Citelisu a Karos 950 a 960, vezmeme si v uvahu navratnost investicii a vyuzitie vozidiel, dojdeme nutne k zaveru, ze vozovy park MDS je priam luxusny.
A k informaciam - holt kazdeho zaujima nieco ine. Ja som dufal v to, ze sa Vam podari vyhrabat nejaky zdroj, ktory som prehliadol a doplnit tak aspon nejaku z tych vela dier co este je v historii dopravy v tomto meste za cias SAD a CSAD (hlavne co sa tyka vozidiel).
neni zac ? rado sa stalo, ako vies k tejto sekcii mam blizsie ako k ostatnym a uz som nevydrzal citat tie hlody co sa tu popisali bez toho aby som sa k tomu nevyjadril, to sa proste nedalo ?
Výhoda takto chorého CP je, že sa môžeš pri jeho prepisovaní do CePa baviť skladaním písmenok tak, aby ti pri niektorých odchodoch vznikli zábavné slovíčka, napr. "31f*ck" a podobne.
mathre