Vidím, že ste progresívnejší než inde... U nás v LM trvalo roky kým sme sa z harmoník dostali k dnes jazdiacim midibusom, u Vás v piatok dojazdia a v sobotu už pôjdete "dodávkou, buginou, bicyklom". Také nejaké prezývky má u nás Rošero.
Dosť irónie. Čo sa týka nákladov určite časom prídu k zisteniu, že zas taká úspora to nie je, už v zime sa bude spotreba blížiť niekde ku krátkemu crosswayu.
Ku použiteľnosti v premávke, pre tieto vozy treba špeciálny turnus a nedajbože, že by si ho potreboval poslať niekde zaskočiť, keď sa iný pokazí a podobne.
A tvrdenie, že budú hlavne pre víkendovú výpravu je irelevantné. A čo také náklady ako poistenie, dane... Troška pridrahá hračka. Reálne by Vám možno stačil jeden, maximálne dva. Alebo sa mýlim?
Zrušenie kĺbových autobusov v Považskej mi príde úplne neadekvátne. Nie som miestny, ale v marci, po obmedzení MHD, som v Považskej niekoľkokrát bol a vykonal množstvo jázd s MHD. Ak si dobre spomínam, jazdili vtedy ešte 4 harmoniky a napriek tomu množstvo spojov (najmä na linke 3 a 4, keďže na 11 ešte harmoniky jazdili) bolo preplnených.
Zrušenie harmoník by bolo odôvodnené napríklad v prípade výrazného skrátenia intervalov na nosných linkách. Naopak po marcových obmedzeniach by bolo správne skôr zvýšenie počtu kĺbových autobusov, alebo zvýšenie intenzity ich nasadenia.
Bohužiaľ, musím súhlasiť, že MHD v PB sa počas roka 2019 zmenila z celkom fungujúceho a hlavne konkurencieschopného systému na pomerne dedinskú MHD, ktorá som presvedčený, že nových cestujúcich nedokáže získať.
Aha, tak sa ospravedlňujem, 2 ďalšie boli vyradené, cize ozaj nám ostáva už len posledná. Obrovská škoda, Karosy sú moja srdcovka... Nuž ale treba rozhodne čo najskôr nakúpiť nové kĺby, školský rok klope na dvere a niektoré spoje vykonávané B952 v špičke na L3 a L11 sú poriadna sardinkáreň...
Ad 1) o dodržaní zákona nemôže byť ani reči, tu sa porušilo všetko čo sa dalo. Lehoty a povinnosti v prdeli
Ad 2) výsledkom je zmluva či dodatok? Pokiaľ viem tak zmluva a to je neprípustné. Článok 4 od.4 Považské riešenie nepripúšťa, lebo tu sa nejednalo o žiadnu krízu v doprave ale svojvolnu liknavost vedenia mesta. To je na prokuraturu?!
Tak vieme, aké sú politické pomery v Považskom Xaverove, vieme, že považskobystrický primátor si v záujme ľubivého marketingu sponzoruje hneď niekoľko plátkov aj televízií.
A pozoruhodné je aj to, že mestské zastupiteľstvo hlasovalo o zmluve s MDS (teda defakto o novom CP s redukciou výkonov o 31% a novom cenovom výmere so zdražením minimálne o 21%) hlasovalo doslova večer pred začiatkom platnosti.
Vlaran
Dosť irónie. Čo sa týka nákladov určite časom prídu k zisteniu, že zas taká úspora to nie je, už v zime sa bude spotreba blížiť niekde ku krátkemu crosswayu.
Ku použiteľnosti v premávke, pre tieto vozy treba špeciálny turnus a nedajbože, že by si ho potreboval poslať niekde zaskočiť, keď sa iný pokazí a podobne.
A tvrdenie, že budú hlavne pre víkendovú výpravu je irelevantné. A čo také náklady ako poistenie, dane... Troška pridrahá hračka. Reálne by Vám možno stačil jeden, maximálne dva. Alebo sa mýlim?