imhd.sk
Nové Zámky
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Slovensko a svet
Nájdi linku, zastávku, vozidlo, text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
Užitočné informácie
Tarifa
Prepravný poriadok
Kontakty na dopravcu
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
História
Najbližšia zastávka
Zamračené
5 °C
sk
English
Nové Zámky
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Slovensko a svet
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2024
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
Cestovné
lístky
Menu
Galérie
›
Update
› Alpská horská doprava (30.3.2014)
Prestup medzi vlakmi InterCity a lokálkami do lyžiarskych stredísk v stanici Interlaken Ost medzi dvoma jazerami
Nízkopodlažná zubačka
Spodná stanica lanovky Lauterbrunnen - Mürren slúžila pôvodne pre pozemnú lanovku
Aj keď väčšinu dopravy v lyžiarskych strediskách v okolí obce Lauterbrunnen vykonávajú dráhy, miesto sa nájde aj pre autobusy, ktoré vykonávajú nadväznú dopravu
Aj keď väčšinu dopravy v lyžiarskych strediskách v okolí obce Lauterbrunnen vykonávajú dráhy, miesto sa nájde aj pre autobusy, ktoré vykonávajú nadväznú dopravu
Aj keď väčšinu dopravy v lyžiarskych strediskách v okolí obce Lauterbrunnen vykonávajú dráhy, miesto sa nájde aj pre autobusy, ktoré vykonávajú nadväznú dopravu
Visutá lanovka nahradila v roku 2006 pôvodnú pozemnú lanovku
K izolovanej úzkokoľajke Grütschalp - Mürren sa dá dostať len visutou lanovkou
Pohľad z kabíny osobného vozňa na snežný pluh na izolovanej úzkokoľajke Grütschalp - Mürren
Pracovisko strojvodcu v osobnom vozni #22 vyrobenom firmami SIG, BBC a SAAS v roku 1967
#23, Winteregg
Pôvodná trasa pozemnej lanovky
Pozemná lanovka bola v roku 2006 nahradená visutou lanovkou, koridor však zostal
Z pôvodnej pozemnej lanovky zostali aj mosty
Tri vlaky ozubnicovej dráhy za sebou - jazdí sa na dohľad a získa sa tak maximálna kapacita trate
V depe odpočíva aj motorový vozeň #11 z roku 1913
Z bývalej konečnej stanice pozemnej lanovky sa stalo prekladisko nákladov medzi visutou lanovkou a horskou železničkou
Model pôvodnej pozemnej lanovky
Nízkopodlažná jednotka spája Lauterbrunnen s hlavnou traťou
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Návod pre pokročilé vyhľadávanie
nájdete tu
.
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie