imhd.sk
Nové Zámky
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Slovensko a svet
Nájdi linku, zastávku, vozidlo, text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
Užitočné informácie
Tarifa
Prepravný poriadok
Kontakty na dopravcu
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
História
Najbližšia zastávka
Zamračené
4 °C
sk
English
Nové Zámky
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Slovensko a svet
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2024
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
Cestovné
lístky
Menu
Galérie
›
Update
› Ukrajinské električkové rýchlodráhy (26.1.2020)
Oblúk nad stanicou metro-električky Budynok Rad
Vchod do stanice metro-električky Budynok Rad
Stanica metro-električky Budynok Rad
T3 #056 (ex Praha #6595) z roku 1966 v sieti "metro-električky"
Stanica metro-električky Budynok Rad
Výpravkyňa vypravuje električku T3R.P #011 (ex Kyjev #5685)
Výpravkyňa vypravuje električku T3R.P #011 (ex Kyjev #5685)
Vlnkovitosť koľajníc spôsobuje extrémnu hlučnosť v podzemných úsekoch rýchlodrážnej električky a tiež na povrchu
Depo metro-električky
Súprava KTM-11 #209+211 na konci rýchlodrážnej trate
Na rýchlodráhe kedysi jazdili trojičky T3, no v septembri 2018 už boli v prevádzke len dvojičky a sóla
Záverečný úsek rýchlodrážnej električky vedie po moste cez vodnú nádrž
Typická panoráma priemyselného mesta
Súprava T3SU #042+043 na oplotenom povrchovom úseku metro-električky
Turnikety pri vstupe do metro-električkového systému
Stanica metro-električky Industriaľna
Stanica metro-električky Industriaľna
Súprava T3SU #024+021 na najvzdialenejšom konci rýchlodrážnej električky
Na pozoruhodnej rýchlodrážnej trati sa v roku 2018 jazdilo maximálnou rýchlosťou 50 km/h
Rýchlodrážna električková trať vedie buď v tuneloch alebo na povrchu segregovaná od okolia plotmi a betónovými múrmi
Nedokončená stanica metro-električky VPF a v pozadí jej strážca
Stavba rýchlej električky sa začala v 1970. rokoch a prvý úsek bol otvorený v roku 1986
Súprava T3R.P prechádza popri obratisku pri začiatku trate s pravostrannou prevádzkou
Podzemná stanica rýchlej električky s ľavostrannou premávkou
T3UA so záclonkami smeruje mimo rýchlodrážnu sieť, preto vodič musí prestaviť výhybku
Modernizovaná električka T3R.P v "protismernej" časti rýchlodrážnej siete
Stanice rýchlodrážnej električky boli stavané s rezervou pre metro
Súprava K-1M + K-1 na rýchlodráhe
Električková rýchlodráha má strednú časť úplne segregovanú a oddelenú plotom
Jedna zo zastávok električkovej rýchlodráhy
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Návod pre pokročilé vyhľadávanie
nájdete tu
.
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie