imhd.sk
Nové Zámky
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Slovensko a svet
Nájdi linku, zastávku, vozidlo, text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
Užitočné informácie
Tarifa
Prepravný poriadok
Kontakty na dopravcu
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
História
Najbližšia zastávka
Slabý dážď
6 °C
sk
English
Nové Zámky
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Slovensko a svet
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2024
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
Cestovné
lístky
Menu
Galérie
›
Slovensko a svet
›
Európa
›
Taliansko
› Milano (Miláno)
Nabíjačka pre elektrobusy pred stanicou Milano Centrale
Nabíjačky pre elektrobusy pred stanicou Milano Centrale
#3045, GD 958HT, linka 81, Piazza Duca d'Aosta
Do polovice roku 2024 bolo do Milána dodaných až 216 elektrobusov Solaris Urbino 12 electric
#3042, GE 425AL, linka 60, Piazza Duca d'Aosta, Stazione Centrale
Dvojica električiek typu Peter Witt
Trollino pri centrálnej stanici
Urbanway 12M #6488 stojí pri rušnom Piazzale Loreto
Irisbus CityClass 491.12 #6006 na linke 51
Zastávka Sesto Marelli M1 sa nachádza doslova na okraji Milána
Grafické zobrazenie trasy linky 51 na zastávke Via Padre Semeria
Irisbus CityClass 491.12 #2383 prichádza k svojej cieľovej zastávke
Urbanway 12M #6532 sa chystá na linku
Citaro C2 #5950
Pohľad na nástupištia regionálnych autobusov pri stanici metra Gessate
Mercedes-Benz Citaro C2 #5950 prišiel k stanici metra Gessate
Stanica Gessate je najvýchodnejšou stanicou milánskeho metra
Súprava metra prichádza do stanice Cascina Gobba
Schémy liniek MHD v Miláne a metropolitnej oblasti
Turnikety pri vchode do stanice automatického vlaku
Automatický vlak premáva medzi nemocnicou San Raffaele a stanicou metra Cascina Gobba
Automatický vlak v stanici Cascina Gobba
Posprejovaná súprava na linke M2
Na stanici Cascina Gobba je možné prestúpiť na automatický vlak k nemocnici San Raffaele
Interiér vysokorýchlostnej jednotky TGV
Označenie vysokorýchlostnej jednotky TGV
Do Milána z Paríža jazdí aj rychlovlak TGV
AnsaldoBredo Sirio #7627 prechádza cez Piazza Firenze
Solaris Urbino 12 III #6673 odbavuje zastávku Piazza Firenze
AnsaldoBreda Sirio #7142 odbočuje na Via Quintino Sella
Solaris Urbino 12 III #6611 na linke 57
Električky Peter Witt sa v Miláne používajú aj na rôzne reklamné kampane
Vyzdobená IKEA električka
Nábytok a dekorácie v IKEA električke
Interiér IKEA električky
Interiér IKEA električky
Peter Witt #1822 ako reklamná električka pre Ikeu
Električka série 4700 prechádza centrom Milána
Električka Peter Witt #1754 prechádza cez Námestie Republiky
AnsaldoBreda Sirio #7505 na linke 9
Solaris Urbino 12 IV electric #2023 v centre Milána
Pohľad na dúhové nástupište stanice metra Porta Venezia
Súprava regionálneho vlaku v stanici Milano Porta Garibaldi
Irisbus Crossway 12M LE #TP031 naberá cestujúcich na zastávke QT8
Crossway 12M #TP209 v Arese, ktoré sa nachádza v milánskej aglomerácii
Peter Witt na konečnej Roserio (Ospedale Sacco)
Solaris Urbino 12 III #6706 stojí v zastávke Via Larga
Iveco Urbanway 18M Hybrid #1918
Zadný pohľad na Iveco Urbanway 18M Hybrid #1903
Iveco Urbanway 18M Hybrid #1918 na linke 73, ktorá spája letisko Linate s centrom Milána
Iveco Urbanway 18M Hybrid #1918 čaká na zelenú
#4962 v centre Milána
AnsaldoBreda Sirio #7603 prechádza pri Porta Ticinese
AnsaldoBreda a Fiat
Ešte vyše 150 električiek "Peter Witt" pravidelne zasahuje do premávky v Miláne
93-ročná električka v historickej časti Milána
Peter Witt #1738
Zadný pohľad na legendarnú električku "Peter Witt"
AnsaldoBreda Sirio na linke 9
Citelis 12M #6354 upaľuje po ulici v blízkosti miestneho kanála
Irisbus Citelis 12M prechádza okolo zastávky Ripa Di P.ta Ticinese Via Lombardini
Električka série 4700, ktorú v roku 1956 vyrobila spoločnosť Breda
Električka série 4900 prechádza popri miestnom kanáli
Prenosný označník
Iveco 2480 a BredaBus 4001.18 na okružnej trolejbusovej linke 91
Posprejované vlaky nie sú v Taliansku ničím neobvyklým
Interiér električky série 4900
FIAT Ferrovia ATM Serie 4900 na konečnej pri štadióne San Siro
Iveco Daily #1122 ako Radiobus
Trasa linky 77 a nočnej M3 na výveske
Zadný pohľad na Solaris Urbino 12 III #6721
Iveco 2470.12/Socimi 8820 #963 stojí v hustom daždi na južnej konečnej linky 93
Iveco Urbanway 18M Hybrid #1937 stojí v združenej zastávke pre autobusy a električky
Súprava metra linky M1 odchádza zo stanice Lotto Fieramilanocity
Podchod v stanici Rho Fiera
LCD obrazovka od Solari di Udine, ktorá zobrazuje odchody vlakov zo stanice Canegrate
Označovač magnetických lístkov na železničnej stanici Canegrate
Urbanway 12M #6459 na 5. poradí linky 42
Iveco Urbanway 12M #6489 na linke 87
AnsaldoBreda Sirio #7510 stojí pred robustnou budovou železničnej stanice Milano Centrale
#6203, DN 188BV, linka 81, Piazza Duca d'Aosta
Iveco Urbanway 12M pred stanicou Milano Centrale
Jednotka metra z prvých dodávok, na ktorej je vidno napájanie z pantografu
Parná lokomotíva, ktorá jazdila na tramvajových tratiach Miláno - Gallarate a Monza - Trezzo d'Adda
Muzeálna ukážka milánskej konskej tramvaje
Modely milánskych električiek, tramvají a omnibusu
Muzeálna ukážka milánskej konskej tramvaje
Trolejbus Socimi / Bredabus / Iveco 2480 vychádza z podjazdu pod centrálnou stanicou
Jeden zo 45 trolejbusov Van Hool AG300T
Električka Ventotto od firmy Officine Meccaniche (OM) propaguje taxíkovú aplikáciu
Zastávkový označník na ostrovčeku
OMS / TIBB / Breda #4720 pri Polytechnickej univerzite Milána
Električková odbočka do ulice Via Giovanni Pacini doslúžila niekedy po roku 1964
Stretnutie trolejbusu Socimi / Iveco 2470 s električkou OMS / TIBB / Breda
Stopy po električkovej trati zrušenej niekedy medzi rokmi 1964 a 1975 a nevyužívaná trolejbusová trať
Stopy po električkovej trati zrušenej niekedy medzi rokmi 1964 a 1975
Električky Ventotto AKA Peter Witt na obraze vo výklade obchodu na Via Giuseppe Ponzio
Jednotka metra linky M1, ktoré bolo sprevádzkované v roku 1964, má rozchod 1435 mm a je napájané z tretej koľajnice prúdom s napätím 750 V =
Linka M2 bola sprevádzkovaná v roku 1969, má rozchod 1435 mm a napájanie 1,5 kV = z trolejového vedenia
Jednotka metra prvej série na linke M3
Začiatok
Predchádzajúce
Nasledujúce
Koniec
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Návod pre pokročilé vyhľadávanie
nájdete tu
.
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie