imhd.sk
Nové Zámky
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Slovensko a svet
Nájdi linku, zastávku, vozidlo, text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
Užitočné informácie
Tarifa
Prepravný poriadok
Kontakty na dopravcu
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
História
Najbližšia zastávka
Slabý dážď
7 °C
sk
English
Nové Zámky
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Slovensko a svet
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2024
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
Cestovné
lístky
Menu
Galérie
›
Slovensko a svet
›
Európa
›
Dánsko
› Múzeum električiek Skjoldenæsholm
Scandia #3 pôvodom z Aarhusu na vstupnej zastávke trate do múzea
Scandia #3 pôvodom z Aarhusu na vstupnej zastávke trate do múzea
Scandia #3 pôvodom z Aarhusu
Scandia #3 pôvodom z Aarhusu pripomína, že združenie prevádzkujúce múzeum oslávilo 50 rokov svojej existencie
Kodanský Düwag GT6 #890 uprostred rekonštrukčných prác
N. Larsen #100 z roku 1901 jazdil v Kodani
Kodanský Düwag GT6 #890 uprostred rekonštrukčných prác
Kodanský Düwag GT6 #890 uprostred rekonštrukčných prác
Kodanský Düwag GT6 #890 uprostred rekonštrukčných prác
Kodanský Düwag GT6 #890 uprostred rekonštrukčných prác
Kodanský Düwag GT6 #890 uprostred rekonštrukčných prác
Kodanský Düwag GT6 #890 uprostred rekonštrukčných prác
Jedna z pôvodných kodanských električiek uprostred veľkej opravy
Sklad rôzneho materiálu a električka z Aarhusu
Trolejová veža z Aarhusu
Električka #1 vyrobená v Københavns Sporveje slúžila v Aarhuse
SIG #213 vyrobený v roku 1933 jazdil do roku 1979 v Bazileji
Električky F. C. Schultz #22 z roku 1900 z Kodane a Societé Anonyme la Brugeoise et Nivelles #824 z roku 1929 pôvodom z Haagu
Otvorený vlečný vozeň Scandia #389 pôvodom z Kodane
Dvojpodlažná električka F. C. Schultz #22 z roku 1900
Električka „Dukke Lise“ #701 z roku 1949 bola prvou viditeľne „inou“ a modernou električkou v Kodani
Vlečný vozeň #283 z roku 1870
Električka Falkenried #17 z roku 1897
Pracovná električka #S1 od roku 1952 slúžila ako sypač piesku
Sústruh na nápravy a dvojkolie
ASEA #12 (ex A/S Odense Sporvej)
Interiér trolejbusu z autobusu Leyland #101, ktorý vyrobili Københavns Sporveje v roku 1938
Interiér trolejbusu z autobusu Leyland #101, ktorý vyrobili Københavns Sporveje v roku 1938
Pracovisko vodiča trolejbusu z autobusu Leyland #101, ktorý vyrobili Københavns Sporveje v roku 1938
Pracovisko vodiča trolejbusu z autobusu Leyland #101, ktorý vyrobili Københavns Sporveje v roku 1938
Interiér trolejbusu z autobusu Leyland #101, ktorý vyrobili Københavns Sporveje v roku 1938
Interiér trolejbusu z autobusu Leyland #101, ktorý vyrobili Københavns Sporveje v roku 1938
V múzeu električiek je možné nájsť aj takýto nákladný bicykel
Výstava rôznych vozidiel v interiéri múzea
Vlečný vozeň Scandia #1321 z roku 1914 v súprave s električkou #327 rovnakého výrobcu z roku 1912 (obe ex Københavns Sporveje)
Københavns Sporveje #929 (ex Nordsjællands Elektricitets- og Sporvejs Aktieselskab)
Københavns Sporveje #929 (ex Nordsjællands Elektricitets- og Sporvejs Aktieselskab)
Električka General Motors #74 z roku 1946 premávala v Malmö
Pohľad do dielne, kde z vrakov vznikajú krásne historické električky
Pohľad do dielne, kde z vrakov vznikajú krásne historické električky
Pohľad do dielne, kde z vrakov vznikajú krásne historické električky
Pohľad do dielne, kde z vrakov vznikajú krásne historické električky
Pohľad do dielne, kde z vrakov vznikajú krásne historické električky
Pohľad na dielne, kde prebieha oprava električiek
Spodné podlažie poschodovej električky #50 z roku 1915
Pohľad na odstavené historické električky a autobusy v hale
Vlečný vozeň Orenstein & Koppel #4384 z roku 1957 pôvodom z Hamburgu
Pohľad na odstavené autobusy a električky v múzeu
Autobus Reo / Københavns Sporveje #314 z 1934 vedľa električky Københavns Sporveje #575 z roku 1938
Vrchné poschodie poschodovej električky #50 so zberačom uprostred sedadiel vyzerá pomerne nebezpečne
Poschodová električka #50 z roku 1915
Električka #1 vyrobená v Københavns Sporveje slúžila v Aarhuse
Flensburská električka HAWA #36 z roku 1926 vedľa autobusu DAB #8431 z roku 1993
Melbournská električka M&MTB #965 z roku 1950
HAWA #36 z roku 1926 kedysi premávala vo Flensburgu
Scandia #275 vyrobená v roku 1907 pre Københavns Sporveje
Trolejbus z autobusu Leyland #101 vyrobili Københavns Sporveje v roku 1938
Trolejbus z autobusu Leyland #101 vyrobili Københavns Sporveje v roku 1938
Trolejová veža Ford V8 #501-02 z roku 1938 a výstava rôznych modelov autobusov a električiek
Stoly a stoličky vs. autobusy a električky
De Dion Bouton #1 (ex A/S Frederiksberg Sporveje) z roku 1913
Kodanský omnibus #17 z roku 1897
Kodanský omnibus z roku 1897
Historické električky z Nemecka
Pohľad zhora na električku Scandia #437 z roku 1918
Schodisko v dvojpodlažnej kodanskej električke F. C. Schultz #22 z roku 1900
Pohľad na vrchné poschodie dvojpodlažnej kodanskej električky F. C. Schultz #22 z roku 1900
Interiér spodného poschodia dvojpodlažnej kodanskej električky F. C. Schultz #22 z roku 1900
Pohľad na schodisko na vrchné poschodie dvojpodlažnej kodanskej električky F. C. Schultz #22 z roku 1900
Otvorený vlečný vozeň Scandia #389 pôvodom z Kodane
Interiér električky Falkenried #3657 (ex Hamburger Hochbahn AG)
Interiér električky Falkenried #3657 (ex Hamburger Hochbahn AG)
Interiér električky Falkenried #3657 (ex Hamburger Hochbahn AG)
Interiér električky Falkenried #3657 (ex Hamburger Hochbahn AG)
Zaujímavé riešenie zadnej plošiny električky Falkenried #3657 (ex Hamburger Hochbahn AG)
Podvozok električky SABN #3060 (ex STIB Brusel ex KS Kodaň ex HHA Hamburg)
ASEA #12 (ex A/S Odense Sporvej)
Pracovisko vodiča električky SABN #3060 (ex STIB Brusel ex KS Kodaň ex HHA Hamburg)
Interiér električky SABN #3060 (ex STIB Brusel ex KS Kodaň ex HHA Hamburg)
Stanovište sprievodcu v električke SABN #3060 (ex STIB Brusel ex KS Kodaň ex HHA Hamburg)
Interiér električky SABN #3060 (ex STIB Brusel ex KS Kodaň ex HHA Hamburg)
Interiér električky SABN #3060 (ex STIB Brusel ex KS Kodaň ex HHA Hamburg)
SABN #3060 (ex STIB Brusel ex KS Kodaň ex HHA Hamburg) v hale múzea
Vozeň kodanskej konky #51 z roku 1876
SABN #3060 (ex STIB Brusel ex KS Kodaň ex HHA Hamburg)
Modely električiek z celého sveta
Model električky T1 vyrobený v ruskom Petrohrade
Expozícia dobových fotografií, uniforiem, ocenení a vlajočiek
Expozícia dobových fotografií, uniforiem, ocenení a vlajočiek
Falkenried #3657 (ex Hamburger Hochbahn AG)
Dvojpodlažná električka F. C. Schultz #22 z roku 1900
SABN #824 (ex Electrische Museumtramlijn Amsterdam, ex Haagsche Tramweg Maatschappij)
Københavns Sporveje #587 uprostred lesa
Detail na linkovú orientáciu električkovej kaviarne
Høka SM83 (ex SM53) #203 pôvodom z Osla stojí v nástupnej zastávke obratiska Eilers Eg
Interiér električky Høka SM83 (ex SM53) #203 (ex AS Oslo Sporveier)
Pracovisko vodiča v električke Høka SM83 (ex SM53) #203 (ex AS Oslo Sporveier)
Interiér električky Høka SM83 (ex SM53) #203 (ex AS Oslo Sporveier)
Interiér električky Høka SM83 (ex SM53) #203 (ex AS Oslo Sporveier)
Dobová reklama na MHD
Začiatok
Predchádzajúce
Nasledujúce
Koniec
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Návod pre pokročilé vyhľadávanie
nájdete tu
.
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie