imhd.sk
Nové Zámky
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Slovensko a svet
Nájdi linku, zastávku, vozidlo, text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
Užitočné informácie
Tarifa
Prepravný poriadok
Kontakty na dopravcu
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
História
Najbližšia zastávka
Zamračené
8 °C
sk
English
Nové Zámky
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Slovensko a svet
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2024
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
Cestovné
lístky
Menu
Galérie
›
Slovensko a svet
›
Európa
›
Nemecko
› Wuppertal
#19, linka 60, Sonnborner Straße
Od roku 2016 premávajú vo Wuppertali vozidlá GTW 15
GTW 15 #11
#W SW 1373, linka 612, Hauptbahnhof
Pohľad na terminál autobus, ktorý sa nachádza v blízkosti železničnej stanice
Zastávková tabuľa liniek MHD z terminálu pri železničnej stanici
Wuppertalský monorail
Pohľad na trať nadzemky zhora
Zastávka nadzemky pri železničnej stanici
Trať nadzemky v dĺžke 10 km z 13 km prechádza ponad rieku Wupper
Stanica Ohligsmühle
MAN B 72 prichádza do stanice Ohligsmühle
Prechod nadzemky cez križovatku Bundesallee - Kasinostraße
Stanica Ohligsmühle
Mercedes-Benz O 530 Citaro (II)
Pri stanici Ohligsmühle nadzemka prechádza cez špeciálny most
MAN B 72 prechádza ponad diaľnicu
MAN B 72 na Sonnborner Straße
Míňajúce sa vozne nadzemky
Preseknutie Sonnborner Straße diaľnicou sa netýka nadzemky
Vozne MAN B 72 nad ulicou
MAN B 72 pozdravuje Wuppertal
Stanica Hammerstein
Betónová ochrana nosných stĺpov nadzemky bola vybudovaná po nehode v roku 1968
Kaiserstraße má dostatok priestoru aj pre autá, nakoľko MHD je vedená vzduchom
Pohľad na ulicu zo stanovišťa vodiča nadzemky
MAN / Gräf & Stift / Kiepe SL 172 HO v kopcovitom teréne Wuppertalu nemá v hromadnej doprave konkurenta
MAN / Gräf & Stift / Kiepe SL 172 HO v pôvodnom nátere prichádza zo Solingenu do Wuppertalu
MAN / Gräf & Stift / Kiepe SL 172 HO na jedinej trolejbusovej linke vo Wuppertali
Mercedes-Benz O 405 N²
MAN / Gräf & Stift / Kiepe SL 172 HO schádza do Wuppertalu
Interiér trojnápravového trolejbusu MAN / Gräf & Stift / Kiepe SL 172 HO
Upozornenie na výšku vozidiel nadzemky, ktorá je 8 metrov nad ulicami
MAN / Gräf & Stift / Kiepe SL 172 HO prichádza do Wuppertalu zo Solingenu
Ulica s premávkou nadzemky, trolejbusov aj autobusov
Príchod monorailu na konečnú
Pohľad na "nadvozok" s motormi
Pohľad na "nadvozok" s motormi
MAN B 72 na počiatočnej zastávke
Otáčanie sa vozidla nadzemky
Vozeň nadzemky nad trolejbusovou traťou
Trolejbus MAN / Gräf & Stift / Kiepe SL 172 HO pod nadzemkou
Trolejbus MAN / Gräf & Stift / Kiepe SL 172 HO odchádza do Solingenu
Trolejbus MAN / Gräf & Stift / Kiepe SL172 HO M12 #36SL 172 HO prišiel do Wuppertalu na linke 683 zo susedného mesta Solingen
Konečná stanica nadzemky Vohwinkel
Autobusy Mercedes-Benz O 405 N² v prestupnej zastávke Vohwinkel
Koľajnica vedúca do depa
Depo nadzemky
Vozidlá MAN B 72 v depe
Depo nadzemky
Otáčanie sa na konečnej Vohwinkel
Prejazd vozidla cez výhybku
Výhybka na konečnej Vohwinkel
Nadzemka prechádza aj nad trolejbusovou traťou
Nadzemka prechádza nad ulicami len v úseku 3 km z 13 km
Ulica s nadzemkou
Ulica z nadzemky
Historický vozeň Kaiserwagen v roku 1900 pri skúšobnej jazde odviezol aj cisára Wilhelma II.
Zatiaľ čo ulica bola necitlivo preťatá diaľnicou, nedzemky sa to nedotklo a naďalej premáva v pôvodnej trase
Nadzemka prechádza v tesnej blízkosti budov
Nadzemka na Sonnborner Straße
Odpojenie trate monorailu od Sonnborner Straße k rieke
Stanica Zoo/Stadion
Posledná stanica nadzemky v južnej časti, ktorá je postavená nad riekou Wupper
Schwebebahn prechádza aj cez farmaceutický komplex Bayer ponad produktovody
Schwebebahn prechádza aj cez farmaceutický komplex Bayer
Cestovanie nadzemkou je príjemné, k čomu prispieva aj prostredie, ktorým trať prechádza
Trať nadzemky prechádza aj pomedzi priemyselné objekty
MAN B 72 nad cestou
Stanica Robert-Daum-Platz
Označenie stanice nadzemky
MAN A21 NL 263 obsluhuje centrum z opačnej strany ako nadzemka
Mercedes-Benz O 530 G Citaro v centre
Mercedes-Benz O 530 G Citaro sa prediera úzkymi ulicami centra
Irisbus GX 117
Mercedes-Benz O 405 na školskom spoji
Mercedes-Benz O 530 G Citaro
MAN A11 NG 312
Mercedes-Benz O 405 GN²
"Nadvozok" monorailu
Trať nadzemky prechádza ponad riekou
MAN B 72 #7
MAN B 72 v jednej z modenizovaných staníc
Trať nadzemky prechádza aj popri lese
Stanica Loher Brücke
Stanica Loher Brücke
MAN B 72 v prírode
Nad čelami vozidiel B 72 sú umiestnené spriahadlá - tyč na jednej strane a "zásuvka" na strane druhej
Modernizovaná stanica Adler Brücke
Vozne nadzemky sú v zákrutách naklonené, nakoľko jazdia rýchlosťou 60 km/h
Pohľad zo stanice nadzemky na odstavné plochy železnice
Vozidlo MAN B 72 prichádza z odstavnej plochy do stanice
Priestor, kde sa nachádzajú dvere vozidiel pre nástup s vozíčkami a kočíkmi
Cestovný poriadok visutej dráhy
Stanica Oberbarmen
MAN B 72 na konečnej
MAN B 72 odchádza do centra
Stanica Oberbarmen otvorená v roku 1903
Nápad využiť priestor nad riekou sa ukázal byť prezieravý - nadzemka prežila aj električku, ktorá v meste vznikla podstatne skôr
Prvý úsek nadzemky bol otvorený v roku 1901 a kompletná trať v roku 1903
Začiatok
Predchádzajúce
Nasledujúce
Koniec
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Návod pre pokročilé vyhľadávanie
nájdete tu
.
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie