V auguste 1993 sa autobus po nahlásení poruchy a neopatrnej manipulácii záložného vodiča samovoľne dal do pohybu po Partizánskej ulici,pričom zdemoloval niekoľko osobných áut,kontajnerov na odpadky a stromov.Jazdu skončil až trávnatý pás pred panelákom na Dunajskej ulici,autobus zostal stáť nad chodníkom,pričom sa zviezol do priekopy pred panelákom.
Poškodená bola čelná časť autobusu a nárazmi došlo k viacerým defektom na hnacom ústrojenstve.
Následne bol autobus opravený,došlo k prvej výmene diferenciálu,osadili z vyradenej 736-ky.
V októbri 2000 sa počas výkonu L25 na Zobore zlomil rám,pričom vystrelilo tretie okno na ľavej strane.Po posúdení návratnosti opravy bola vykonaná novostavba na nový rám,celková GO a opäť výmena motora s diferenciálom.
Do premávky sa autobus vrátil až v 11/2001,už s CVR BP Motorové oleje.
Poškodená bola čelná časť autobusu a nárazmi došlo k viacerým defektom na hnacom ústrojenstve.
Následne bol autobus opravený,došlo k prvej výmene diferenciálu,osadili z vyradenej 736-ky.
V októbri 2000 sa počas výkonu L25 na Zobore zlomil rám,pričom vystrelilo tretie okno na ľavej strane.Po posúdení návratnosti opravy bola vykonaná novostavba na nový rám,celková GO a opäť výmena motora s diferenciálom.
Do premávky sa autobus vrátil až v 11/2001,už s CVR BP Motorové oleje.