Autobusy Karosa B 932 a B 932E predstavujú inovovaný typ známej Karosy B 732. Pre potreby MHD bolo do Nitry dodaných z výroby celkom 5 kusov týchto autobusov. Karosa B 932E je o trochu vylepšený typ B 932.
Karosa B 932 sa líši od svojej predchodkyne, Karosy B 732, hlavne zaoblenými čelami a modernejším interiérom (napr. nové sedadlá, protišmyková podlaha). Predĺžená bola aj ich životnosť na 10 rokov. Autobusy dodané do Nitry neboli vybavené elektronickým linkovým informačným systémom. Typ B 932E mal o 100 mm zníženú podlahu oproti B 932, na predné dvere pribudli zámky a namiesto bočných odrazových svetiel boli nainštalované oranžové svetielka. Náter vozidiel bol klasický "karosácky" červeno-biely. Ani týmto vozidlám sa nevyhla celoplošná reklama.
Úpravy
Autobusy sa výraznejšie neupravovali. V roku 2002 sa do vozidiel nainštaloval palubný počítač a tafirný systém poľskej firmy R&G Mielec. V novembri 2005 dostali všetky vozidlá tohto typu vonkajšie aj vnútorné elektronické displeje R&G. Niektoré vozidlá dostali nový korporátny sivo-červeno-biely náter.
Prevádzka
Karosy B 932 jazdili na všetkých linkách, kde sú vypravované krátke autobusy.
Niektoré autobusy boli v rokoch 2010 - 2012 preradené do vnútrozávodnej dopravy v bratislavskom Slovnafte.
Vyraďovanie a likvidácia
Posledné autobusy Karosa B 932 dojazdili v roku 2013.