A áno v západnej Európe sú 2 dverové 12m a 3 dverové kĺbáky, avšak nestotožňujem sa s tým. V značnej časti tých systémov je nástup prednými dverami, prípadne uplne iný štýl odbavovania ako u nás. A tam kde je to podobné ako u nás to iba zbytočne zdržuje
Vypravované boli z vozovne v meste Breda, ale podrobnosti o linkách, kde boli nasadzované, nepoznám. Z kontextu som však pochopil, že šlo o regionálne linky.
V každom prípade to veľký súvis s ich prevedením nemá, pretože ako už S499.1023 naznačil, v západnej Európe sú aj v MHD bežné klbáky s tromi dverami.
Ja si myslím, že s tým Conectom sa počítalo ako s prímestom keď má 3 dvere. Zato Van Hooly ani neviem čo si mám myslieť, vždy jazdili v meste a 3 dvere tam dali aj tak.
3 dvere do mesta rozhodne nepatria, ale myslím si že väčší problém ako 3 dvere je vek Van Hoolov.
Ostáva nám iba dúfať že sa namiesto nich dočkáme nejakých poriadnych Solarisov a nie SORov.
Dnes už hej, ale predtým mal kĺbové Conecto aj SPP v kompresorovej stanici Veľké Zlievce... mohli nadviazať na tradíciu a ponúknuť ho Nitre tak, ako predtým Karosy
Presne nad tým uvažujem za každým keď idem Van Hoolom, Citarom alebo Scaniou. O Karosy až tak nejde, tých je CZ/SK dosť, ale Scanie v podstate boli raritou Veolie/Arrivy, a Van Hool AG300 sú jediné v Nitre v celom CZ/SK
Pochvala patrí celkovo vám, príslušníkom mladej generácie, ktorí ste rozbehli fotenie. V ostatnom čase pribúda v tejto sekcii mnoho zaujímavých a aktuálnych fotiek. Len tak ďalej!
Keď si uvedomíme, koľko autobusov sa bude vyraďovať v súvislosti s tendrom na dopravcu, množstvo tých fotiek bude onedlho vzácnou dokumentáciou vozidiel, ktoré odídu do histórie.