imhd.sk
Nitra
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Slovensko a svet
Nájdi linku, zastávku, vozidlo, text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
Užitočné informácie
MHD na stanice
Bezbariérová doprava
Preprava bicyklov
Preprava zvierat
Prepravný poriadok
Sťažnosti
Kontakt na dopravcu
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
História
Najbližšia zastávka
Zamračené
7 °C
sk
English
Nitra
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Slovensko a svet
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2024
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
Cestovné
lístky
Menu
Galérie
›
Update
› Berlínsky múr verzus MHD (7.8.2016)
Turistický autobus Volvo B9TL / UNVI Urbis 2.5 DD pri pozostatku Berlínskeho múru
MAN SD 200 / Waggon Union po vyradení z MHD zakotvil na vyhliadkových jazdách
Bombardier Flexity Berlin F6Z prechádza po západnej strane Berlínskeho múru
Bombardier Flexity Berlin F6Z pri parku, ktorého súčasťou je aj pamätník vedúci v línii Berlínskeho múru
Bombardier Flexity Berlin F6Z prechádza popri kompletnom segmente opevnenia Východného Berlína aj so strážnou vežou
Bombardier Flexity Berlin F6Z fotografovaný spoza bývalého Berlínskeho múru
Mercedes-Benz Citaro II LE Ü pri stanici metra, ktorej časť na fotografii ležala na východnej strane Berlínskeho múru, zvyšok na západnej
Jeden z východov zo stanice metra Nordbahnhof ležal vo Východnom Berlíne, a tak ho komunisti zamurovali viacerými múrmi
Schéma liniek metra po administratívnom rozdelení Berlína, avšak ešte pred vybudovaním Berlínskeho múru
Schéma metra po rozdelení Berlína Berlínskym múrom s vyznačením staníc, na ktorých metro nezastavovalo a úsekov, ktoré boli zrušené
Vestibul stanice Nordbahnhof slúži aj ako múzeum popisujúce cestovanie metrom počas existencie Berlínskeho múru
Vyhliadkový autobus Volvo B9TL / UNVI Urbis 2.5 DD prechádza popri pomaľovanom Berlínskom múre, ktorý slúži ako East Side Gallery
Turistický autobus MAN SD 200 / Waggon Union pri East Side Gallery
Metro na moste Oberbaumbrücke, po ktorom počas existencie Berlínskeho múru metro nejazdilo, pretože stredom rieky viedla hranica
Električkové koľajnice boli na Oberbaumbrücke nainštalované s predstihom ešte v 1990-tych rokoch, no k realizácii prepojenia bývalého Východného Berlína so Západným už nedošlo a v čase fotografovania boli plány odložené na neurčito
MAN Lion’s City DD stojí na mieste, ktorým kedysi prechádzal Berlínsky múr, ktorý je v meste zvýraznený špeciálnou dlažbou
Električkové koľajnice na Leipziger Straße boli nainštalované v roku 1990 s plánom prepojiť bývalý Východný a Západný Berlín električkami v roku 1995
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Návod pre pokročilé vyhľadávanie
nájdete tu
.
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie