imhd.sk
Nitra
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Slovensko a svet
Nájdi linku, zastávku, vozidlo, text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
Užitočné informácie
MHD na stanice
Bezbariérová doprava
Preprava bicyklov
Preprava zvierat
Prepravný poriadok
Sťažnosti
Kontakt na dopravcu
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
História
Najbližšia zastávka
Takmer jasno
1 °C
sk
English
Nitra
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Slovensko a svet
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2024
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
Cestovné
lístky
Menu
Galérie
›
Update
› Regionálna doprava vo Švajčiarsku (23.8.2014)
Rozsiahla sieť úzkorozchodných železničných tratí v regióne Gruyère meria 48 km
Mestečko Broc je obsluhované úzkorozchodnou železnicou nielen s osobnou dopravou, ale aj nákladnou
Vozeň ACMV/BBC Be 4/4 z roku 1985 odpočíva v spodnej stanici úzkorozchodnej regionálnej dráhy
Úzkorozchodná dráha s dĺžkou 27 km a rozchodom 1000 mm je v prevádzke od roku 1916
Pohľad na odstavené vozne v podzemnej koncovej stanici Nyon v mestečku na brehu Ženevského jazera
Vozeň ACMV/BBC BDe 4/4 z roku 1991
Krokodíl YSC/SIG/BBC Ge 4/4 z roku 1950 a osobná jednotka Stadler/Adtranz GTW 2/6 z roku 2001
Stadler/Adtranz GTW 2/6 z roku 2001 na konečnej stanici
Prestup medzi regionálnym vlakom a nadväznou autobusovou dopravou
Prestup na autobus Mercedes-Benz O 530 Citaro, ktorý sa plánuje vydať smerom k lazom na švajčiarsko-francúzskom pomedzí
24-km dlhá regionálna železničná trať Yverdon–Ste-Croix bola sprevádzkovaná s parnou trakciou a rozchodom 1000 mm v roku 1893 a elektrifikovaná v roku 1945 s napájaním 15 kV 16⅔ Hz AC
Prestup z regionálneho autobusu na regionálny vlak
Zbierka historických autobusov v Uznachu
Zbierka historických autobusov v Uznachu
Neoplan N 4426 a Setra 315NF sa stretli na koncovej stanici regionálnej železnice
Úzkorozchodné vozne FFA/SIG/MFO z roku 1968 čakajú v stanici Herisau
Regionálny vlak na čele s vozňom FFA/BBC v prestupnej stanici Appenzell
Historické vozne SWS #119 ex 117 ex 112 z roku 1904 a SIG #13 z roku 1911
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Návod pre pokročilé vyhľadávanie
nájdete tu
.
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie