imhd.sk
Nitra
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Slovensko a svet
Nájdi linku, zastávku, vozidlo, text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
Užitočné informácie
MHD na stanice
Bezbariérová doprava
Preprava bicyklov
Preprava zvierat
Prepravný poriadok
Sťažnosti
Kontakt na dopravcu
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
História
Najbližšia zastávka
Takmer jasno
2 °C
sk
English
Nitra
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Slovensko a svet
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2024
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
Cestovné
lístky
Menu
Galérie
›
Update
› Parížsky šalát (19.10.2014)
Pádu do koľajiska metra bráni na mnohých nástupištiach sklenená stena
Trať metra 6 vedie čiastočne po nitovaných mostoch s priehradovou konštrukciou
Súprava električiek Alstom Citadis 302 na konečnej linky T2 v dotyku s linkou T3a
Prestup na hrane z autobusu na električku
Prestup z autobusu na električku a metro
Záložné vozidlo pre linku T3b
Obehy vozidiel sú náročné - na konečnej sa len občas stretnú dve vozidlá, väčšinou električka odchádza niekoľko minút po príchode
Električka tesne pred konečnou prechádza na druhú koľaj
Označenie buspruhu s povoleným vjazdom cyklistov
Alstom Citadis 402 na linke T3b jazdiacej po okruhu okolo Paríža
Podvozok metra s pneumatikami
Interiér vozňa metra na trati č. 14
Podvozok metra jazdiaceho na koľajniciach
Stanica metra Porte de Versailles
Stanica metra Porte Maillot
Stretnutie električiek Alstom TFS-2 z roku 1996 - 1997: jedna električka prichádza na konečnú, druhá z nej odchádza
Linka T1 bola v roku 2003 predĺžená z konečnej Pablo Picasso po Gare de Noisy-le-Sec a v pláne je aj ďalšie predĺženie
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Návod pre pokročilé vyhľadávanie
nájdete tu
.
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie