imhd.sk
Nitra
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Slovensko a svet
Nájdi linku, zastávku, vozidlo, text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
Užitočné informácie
MHD na stanice
Bezbariérová doprava
Preprava bicyklov
Preprava zvierat
Prepravný poriadok
Sťažnosti
Kontakt na dopravcu
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
História
Najbližšia zastávka
Slabý dážď
8 °C
sk
English
Nitra
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Slovensko a svet
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2024
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
Cestovné
lístky
Menu
Galérie
›
Update
› Elektrická trakcia v Kyjeve (20.7.2008)
V roku 2006 dodaný 12-metrový nízkopodlažný trolejbus ElectroLAZ E183 vyrobený vo Ľvovskom automobilovom závode
Trolejbus Київ-12.03 (Kijiv-12.03) #2509 z roku 1999
Škoda 15 Tr #487 v štandardnom ukrajinskom nátere
Škoda 14 Tr #282
Škoda 15 Tr #463
Trolejbus ЮМЗ-Т2 (JUMZ-T2) #4240 ukrajinskej výroby
Zaujímavosťou trolejbusov ЮМЗ T2 (JUMZ T2) bolo ich odvelenie na linky mimo centra
Trolejbus Škoda 14 Tr #170 v miestach, kde vychádzala električková trať na Most Patona
Bieloruský čiastočne nízkopodlažný trolejbus МАЗ-103T (MAZ-103T) #1703 z 30-kusovej série z januára 2006
"Zamračený" v roku 2006 modernizovaný vozeň T3 Progress #5911
Kyjevská modernizácia električiek T3 sa vyznačuje netradičnými čelami aplikovanými na väčšine vozňov
Spriahanie električiek T6B5
Dvojdverová T3 so starým typom dverí
Pohľad do útrob Darnického depa plného odstrojených električiek a mechanizmov
Dlhodobo odstavené vozidlá v Darnickom depe
V rekonštruovanej kabíne Škody 14 Tr #128 možno nájsť aj prístrojovú dosku z Ikarusu 260/263/280
Niektoré sedadlá v rekonštruovaných trolejbusoch 14 Tr sú umiestnené na vykurovacích telesách pripevnených do bočnice
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Návod pre pokročilé vyhľadávanie
nájdete tu
.
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie