imhd.sk
Nitra
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Slovensko a svet
Nájdi linku, zastávku, vozidlo, text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
Užitočné informácie
MHD na stanice
Bezbariérová doprava
Preprava bicyklov
Preprava zvierat
Prepravný poriadok
Sťažnosti
Kontakt na dopravcu
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
História
Najbližšia zastávka
Polojasno
2 °C
sk
English
Nitra
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Slovensko a svet
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2024
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
Cestovné
lístky
Menu
Galérie
›
Update
› Dublin - Brunel's Folly (12.3.2019)
William Dargan stál za vznikom mnohých železničných tratí v Írsku
Mozaiky na stanici Bray zobrazujú železničnú dopravu v rôznych momentoch histórie
S prirodzeným trasovaním železnice cez vnútrozemie nesúhlasil vlastník pozemkov, gróf z Meathu
Prvých 5 km trate z Bray do Greystones bolo najnáročnejších
Riaditeľom stavby železničnej trate z Bray do Greystones bol William Dargan, pričom Isambard Kingdom Brunel bol hlavný inžinier a architekt
Pohľad na miesto kde bol skalný zárez a drevený most nahradený tunelom
Všetci majitelia železničnej trate (v súčasnosti Irish Rail) ľutujú rozhodnutie o trasovaní trate na útesoch
Kvôli astronomickým nákladom na stavbu, údržbu aj množstvo vykonaných zmien dostala trať meno Brunel’s Folly
Svoju mozaiku má na stanici Bray aj slávny konštruktér Isambard Kingdom Brunel ktorý postavil trať z Bray do Greystones
Robotníci pri výstavbe ako aj železničiari pri prevádzke čelili mnohým problémom. Časté bolo padanie skál na trať, zosuvy pôdy a vlnobitie spojené s eróziou
Predposledný tunel na úseku trate do mestečka Greystones, ktoré vidno v pozadí
Pohľad zo železničného priecestia smerom k tunelu
(Ne-)zabezpečené železničné priecestie na okraji mestečka Greystones
Pohľad na dvojkoľajnú stanicu Greystones, kde v smere Rosslare Europort končí elektrifikovaný úsek trate
Vlak s riadiacim vozňom #8313 na linke DART prichádza na konečnú stanicu Greystones
Časť vlakov DART končí v stanici Bray
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Návod pre pokročilé vyhľadávanie
nájdete tu
.
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie