imhd.sk
Nitra
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Slovensko a svet
Nájdi linku, zastávku, vozidlo, text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
Užitočné informácie
MHD na stanice
Bezbariérová doprava
Preprava bicyklov
Preprava zvierat
Prepravný poriadok
Sťažnosti
Kontakt na dopravcu
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
História
Najbližšia zastávka
Oblačno
6 °C
sk
English
Nitra
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Slovensko a svet
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2024
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
Cestovné
lístky
Menu
Galérie
›
Update
› Zubačka k najvyššie položenej stanici v Európe (22.10.2017)
Jednotky BDhe 4/8 z roku 2002 a Bhe 4/8 z roku 2016 v spodnej stanici
Súprava Bhe 4/8 #224+223 smeruje k ľadovcu v pozadí
Depo Jungfraubahn v Kleine Scheidegg
Strubova ozubnica Jungraubahn-u
Súprava BDhe #216+213 prichádza do spodnej stanice Kleine Scheidegg
Strojvodca môže do motorových vozňov vojsť cez čelné dvere
Jungfraubahn bola postavená v rokoch 1896 - 1912
Interiér jednotky BDhe
Reklamná jednotka BDhe
Súprava #222+221 pri nemom svedkovi globálneho otepľovania
Súprava jednotiek Stadler BDhe v stanici Eismeer
Dopyt po jazde na Jungfraubahn je enormný, mnohé vozne obsadia organizované skupiny turistov
Najvyššie položená stanica v Európe - Jungfraujoch vo výške 3454 metrov nad morom
7,3 km z 9,3 km dlhej trate vedie v tuneli
Jednotky umožňujú výhľad do tunela aj pre pasažierov
Stanica Eigergletscher
Jungfraubahn je jednou zo štyroch železníc na svete využívajúcich trojfázovú sústavu, pričom jednotlivé fázy sú vedené v dvoch trolejových drôtoch a v koľaji
Trať je elektrifikovaná 3-fázovým striedavým prúdom 1125 V 50 Hz
Maximálny sklon trate je 250 ‰
Dodávka nových jednotiek umožnila do bežnej premávky nasadzovať už len výkonnejšie vozidlá vyrobené od roku 1992, čím sa od decembra 2016 skrátil cestovný čas z 52 na 35 minút
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Návod pre pokročilé vyhľadávanie
nájdete tu
.
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie