imhd.sk
Nitra
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Slovensko a svet
Nájdi linku, zastávku, vozidlo, text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
Užitočné informácie
MHD na stanice
Bezbariérová doprava
Preprava bicyklov
Preprava zvierat
Prepravný poriadok
Sťažnosti
Kontakt na dopravcu
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
História
Najbližšia zastávka
Zamračené
8 °C
sk
English
Nitra
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Slovensko a svet
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2024
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
Cestovné
lístky
Menu
Galérie
›
Update
› Dopravná história v Krakove (27.4.2017)
Imitácia historickej električky na odhadom dvojmetrovom rozchode v múzeu v budove Schindlerovej emailovej továrne
Električka prechádza bránou židovského geta počas 2. sv. vojny
Koľajová trať pod bránou židovského geta počas 2. sv. vojny
Historický double decker z okolia Leeds a Bradfordu v Anglicku skončil ako pojazdný bufet
Historická električková vozovňa sa zmenila na komplex múzeí mesta Krakov
Historická električková vozovňa sa zmenila na komplex múzeí mesta Krakov
Pohľad na historické električky Sanok PN2 #530 z roku 1938 a Konstal N #26 z roku 1949
Konstal N #26 z roku 1949
Sanok SN1 #37 z roku 1912 ako zástupca prvých normálnorozchodných električiek v Krakove
Gottfried Lindner Tw (SN4) z roku 1941 ako jeden zo štyroch kusov týchto električiek jazdiacich v Krakove
MAN Bw (PN3) z roku 1941, kedy bol Krakov okupovaný Treťou ríšou, resp. jej súčasťou
Detail spriahnutia električiek Konstal N #26 a Sanok PN2 #524
Električka Linke-Hofmann #1076 pôvodom z Vroclavi sa dostala do Krakova v roku 1985 už ako historické vozidlo
Vlečný vozeň Sanok PN2 z roku 1939
Druhá z historických električkových vozovní slúži ako reštaurácia a malý pivovar
Krakov si na rozdiel od Bratislavy či Košíc historickú halu električkovej vozovne nezbúral a môže ju využívať ako miesto spoločenských podujatí
Historický double decker z okolia Leeds a Bradfordu v Anglicku skončil ako pojazdný bufet
Historická vozovňa električiek vo štvrti Kazimierz
Historický double decker z okolia Leeds a Bradfordu v Anglicku
Spomienka na rozchod 900 mm, na ktorom jazdila konka a neskôr električka v rokoch 1882 - 1953 (od roku 1913 sa používal aj rozchod 1435 mm)
Električka MAN GT6 (ex VAG Nürnberg #306) slúžila v Krakove ako pojazdná kaviareň
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Návod pre pokročilé vyhľadávanie
nájdete tu
.
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie