imhd.sk
Nitra
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Slovensko a svet
Nájdi linku, zastávku, vozidlo, text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
Užitočné informácie
MHD na stanice
Bezbariérová doprava
Preprava bicyklov
Preprava zvierat
Prepravný poriadok
Sťažnosti
Kontakt na dopravcu
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
História
Najbližšia zastávka
Takmer jasno
1 °C
sk
English
Nitra
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Slovensko a svet
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2024
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
Cestovné
lístky
Menu
Galérie
›
Slovensko a svet
›
Austrália a Oceánia
›
Nový Zéland / Aotearoa
› Christchurch / Ōtautahi
Vozeň #43 bol vyrobený firmou John Stephenson and Company v New Yorku
Stretnutie dvoch amerických električiek na Novom Zélande
Vozeň #1 bol vyrobený v New Yorku firmou John Stephenson & Co a od začiatku fungoval v Christchurchi
Električka s otvorenými koncami z roku 1905
Aj keď električky T3 nikdy na Novom Zélande nepremávali, ich vyobrazenie propaguje možnosť prenajatia si narodeninovej električky
Pamiatka po pôvodných električkách v Christchurchi na moste Hamish Hay Bridge, ktorý sa dnes nachádza v parku
Pri výrobe električky #24 sa použila elektrická výzbroj zo staršej dvojpodlažnej električky
Psie sochy Corgis on High na električkovej zastávke
Bývalý školský autobus sa zmenil na bar
Nový Zéland je plný nástenných malieb (murals), pričom v meste Christchurch pomáhajú plátať diery po budovách zničených zemetrasením v roku 2011
Električka radu R pôvodom zo Sydney, kde bola vyrobená v roku 1934
Električky v pešej zóne na čele s vozidlom vyrobeným priamo v Christchurch firmou Boon & Co v roku 1922
Christchurch po ničivom zemetrasení v roku 2011 konzultoval obnovu mesta s dánskym architektom Janom Gehlom, ktorý okrem iného odporučil rozvoj električkovej dopravy
Električka #244 radu W2 z Melbourne bola vyrobená v roku 1925 v uvedenom austrálskom meste
Jedna zo zachovaných pôvodných električiek Christchurchu bola vyrobená v roku 1910 firmou Boon & Co Ltd priamo v Christchurchi
Christchurch v roku 2011 postihlo ničivé zemetrasenie, ktoré na 1000 dní zastavilo aj električkovú dopravu
Historická električková linka vedie hneď vedľa terás reštaurácií a barov v pešej zóne
Električka W2 z roku 1927 pôvodom z austrálskeho Melbourne bola zakúpená pre novodobú električkovú dopravu v Christchurch, kde slúži ako pojazdná reštaurácia
Depo električiek sa nachádza priamo v centre mesta v rámci budovy s parkoviskom na ulici s názvom Tramway Lane
Práve v nákupnom centre začína odbočka vľavo do depa
Tramvajová a električková doprava v Christchurchi fungovala v rokoch 1880 - 1954 a do mesta sa vrátila v roku 1995, pričom nová trať sa stala súčasťou obchodného centra
Raritou Christchurchu je električková trať prechádzajúca cez nákupné centrum v centre mesta
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Návod pre pokročilé vyhľadávanie
nájdete tu
.
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie