imhd.sk
Nitra
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Slovensko a svet
Nájdi linku, zastávku, vozidlo, text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
Užitočné informácie
MHD na stanice
Bezbariérová doprava
Preprava bicyklov
Preprava zvierat
Prepravný poriadok
Sťažnosti
Kontakt na dopravcu
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
História
Najbližšia zastávka
Slabý dážď
6 °C
sk
English
Nitra
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Slovensko a svet
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2024
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
Cestovné
lístky
Menu
Galérie
›
Slovensko a svet
›
Európa
›
Ukrajina
› Dnipro (Дніпро)
Interiér elektrickej jednotky EPL2T
Vyrobené v Luhanskteplovoze
Vstupné dvere jednotky EPL2T
Vstupné dvere jednotky EPL2T
Elektrická jednotka EPL2T
ЭПЛ2Т (EPL2T) na spoji z Dnipra do Kamjanskeho
Bývalý vjazd do električkového depa č. 1, ktoré bolo zrušené v roku 1997
T3SU #1373+1374
Súprava T3SU z roku 1985
ČKD Tatra T3DC1
KTM-8K z roku 1991
Výstavba metra si vynútila viaceré dočasné prekládky povrchových tramvají
Súprava vozňov Tatra-YUG a stavenisko metra v pozadí
Súprava licenčne vyrobených vozňov Tatra-YUG z roku 1995
T3DC1 + T3DC2 #1409+1410 zo Schwerinu
Súprava T3DC1 + T3DC2 #1389+1390 jazdila v rokoch 1975 - 2003 v nemeckom Schwerine
Výstavba stanice metra Centralna
Súprava T6A2M #3035+3036 z roku 1988 prišla do Dnipra z Berlína
Vozne súpravy T6A2M #3019+3020 v rokoch 1989 resp. 1990 - 2013 jazdili v Berlíne
Výstavba stanice metra Centralna
Výstavba stanice metra Centralna
Súprava Tatra-Jug T6B5 #3011 a #3012 z roku 2001
Licenčne vyrobená súprava električiek Tatra-YUG z roku 2001
#3039, linka 1, проспект Дмитра Яворницького
Koniec strmého klesania na linke 1
Súprava Tatra-Jug T6B5 #3001+3002
T3DC1 + T3DC2 #1399+1400 zo Schwerinu
Trolejbus typu Dnipro T103 bol licenčne vyrobený v roku 2015 priamo v Dnipre na báze modelu MAZ 103
JUMZ T1 z roku 1994, modernizovaný v roku 1999 na T1R
#1553, linka 12, вулиця Глінки
Trolejbus Dnipro T203 z roku 2017
Minibus BAZ A081 v centre mesta
Mapka nástupíšť pred železničnou stanicou a schéma električkových a trolejbusových liniek
Zastávka "Dneprovského" typu
Súprava licenčne vyrábaných električiek T6B5 #3011+3012
V roku 2018 prebiehala výstavba metra pod Prospektom Dmitrija Javornského, ktoré má nahradiť tramvaje
Súprava Tatra-YUG z roku 2001
Súprava T6A2M prechádza okolo staveniska metra
Vozeň T3DM1 #1409 mal vo Schwerine polpantograf, ktorý možno vidieť na zadnom vozni #1410
T3DC1 + T3DC2 #1399+1400 z druhej ruky zo Schwerinu
T3DC1 + T3DC2 #1409+1410 zo Schwerinu
Súprava T6B5 z roku 1995
ČKD Tatra T3DC1 #1401 z roku 1977 ex Schwerin
Nočná oprava trate
Tatra-Jug T6B5 #3007
#3013, linka 1, проспект Дмитра Яворницького
#2537, linka 1, проспект Дмитра Яворницького
#2524, linka 16, площа Соборна
Súprava T3DC jazdí od roku 2003 v Dnipre
Číslo 579 nie je číslo trolejbusu, ale taxislužby
V čase fotenia iba dvojročný trolejbus typu BKM 321
JUMZ T2 z roku 1998
ZiU 9 z roku 2006
Zachytená súprava T3DC jazdí od roku 2004 v Dnipre
T3DC1 + T3DC2 #1407+1408 pochádza zo Schwerinu
#1512, linka 3, vul. Sičeslavska Naberežna
Citaro na brehu Dnepra
Opustená lanovka z Monastyrského ostrova
Opustená lanovka z Monastyrského ostrova
Opustená lanovka z Monastyrského ostrova
Opustená lanovka z Monastyrského ostrova
Opustená lanovka z Monastyrského ostrova
Mercedes-Benz O 530 Citaro
Trolejbus Dnipro T203 značnú časť linky 14 absolvuje s batériovým pohonom
T3SU z roku 1980
Kolorit okrajovej časti Dnipra
Žalostný stav T3SU z roku 1980
Žalostný stav T3SU z roku 1980
Navarené tyče držia sedadlá v stabilnej polohe
Ochrana krytky združeného zadného svetla
Záplaty na podlahe vytvorené z linkových tabúľ
Neprívetivý vzhľad zastávky "М'ясокомбінат"
Interiér T3SU s bannerom medzi tyčami a na bokoch
T3SU z roku 1981
T3SU #1280 na nástupnej zastávke pri mäsokombináte
#1303, linka 6, площа Старомостова
T4DM #1417 pôvodne jazdila v Magdeburgu ako #1233
Obratisko Staromostova
#1133 E5, площа Старомостова
JUMZ T2 z roku 1995
Modernizované T3SU
Vodič električky pomáha babičke pri nastupovaní
KTM-5M3
Riadici panel električky KTM-8
Interiér električky KTM-8 z roku 1996
Interiér električky KTM-8 z roku 1996
JUMZ T2 z roku 1995
KTM-8KM z roku 1996
Vodička tramvaje otáča kľúčom a nastavuje "соленоид" - brzdič po príchode do obratiska
KTM-8KM z roku 1995
ZiU-682G vyrobený v roku 2006
Odstavené trolejbusy pred popoludňajšou špičkou
Trolejbusy na konečnej linky 20
KTM-8KM na konečnej liniek 18 a 19
KTM-8KM
Podvozok električky KTM-8
Nástraha na zastávke
#2221, linka 18, вулиця Кайдацкий шлях
KTM-5A #2202 z roku 1990 a Conecto
Jeden z nových trolejbusov dodaných v roku 2018
Začiatok
Predchádzajúce
Nasledujúce
Koniec
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Návod pre pokročilé vyhľadávanie
nájdete tu
.
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie